Web Analytics Made Easy - Statcounter

هند با در نظر گرفتن سهم قابل توجهی از بودجه سال آینده خود به بخش‌های فناوری و خودروهای الکتریکی، قصد دارد به قطب تولید این خودروها در جهان تبدیل شود.

 

به گزارش سی‌ان‌بی‌سی، بودجه سال 2020 هند جمعه گذشته ارائه شد. هم اکنون هند با فروش رقم غیر قابل توجه دو هزار دستگاه خودرو الکتریکی در سال رو به‌روست که قصد دارد آن را به میزان چهار میلیون خودرو برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صنعت خودروسازی هند تمایل گسترده‌ای به تولید خودروهای الکتریکی پیدا کرده است.

 

«نیرمالا سیتارامان» وزیر اقتصاد هند که هفته گذشته لایحه بودجه را ارائه کرد، میزان سود وام بر خودروهای الکتریکی را از 12 درصد به پنج درصد رسانده است که مشوق اصلی برای خرید این خودروها خواهد بود.

 

هر خودروی الکتریکی نزدیک به 19 هزار دلار در هند قیمت دارد که با توجه به بودجه سال آتی هند مالیات بر مصرف بر خودروهای الکتریکی به حدود صفر خواهد رسید.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۳۴۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبارات طرح‌های عمرانی استان‌ها در بودجه ۱۴۰۳ سی درصد افزایش یافت

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا، داوود منظور در صفحه شخصی خودش در فضای مجازی نوشت: با هدف تمرکز زدایی در بودجه، اعتبارات طرح‌های استانی تملک دارایی‌های ثابت با ۳۰ درصد رشد از ۱۲۰ به ۱۵۶ هزار میلیارد تومان رسید.

معاون رئیس جمهور افزود: همچنین با افزایش تعداد طرح‌های استانی ویژه از ۳۸۷ به ۹۵۹ طرح، امکان نظارت استانداران بر اجرای طرح‌ها افزایش یافت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تلاش دانشگاه آزاد برای تبدیل‌شدن به مرکز مهارتی
  • بودجه مورد نیاز برای درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال
  • ۳ هزار میلیارد تومان بودجه برای درمان رایگان کودکان کمتر از ۷ سال
  • تلاش می‌کنیم کرمان در سال ۱۴۰۳ به قرارگاه آبادانی تبدیل شود
  • اعتبارات طرح‌های عمرانی استان‌ها در بودجه ۱۴۰۳ سی درصد افزایش یافت
  • میزان تولید برق نیروگاه بیستون از مرز ۲۱۴ میلیون کیلو وات ساعت گذشت
  • تولید برق نیروگاه بیستون از مرز ۲۱۴ میلیون کیلووات ساعت گذشت  
  • کمیسیون اصل ۹۰ پیگیر اجرایی شدن سامانه ستاد
  • شتاب فراری برای عرضه مدل‌های جدید
  • مصرف سوخت در ایران ۲ تا ۳ برابر میانگین جهانی است