Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از باشگاه فولاد، جواد نکونام در حاشیه تمرین تیم فوتبال فولاد خوزستان بیان کرد: خوشبختانه تیم ما تمریناتش را زودتر از موعد شروع کرد؛ در ادامه به شهرکرد رفتیم و سپس تمرینات خود را در تهران دنبال کردیم.

اردوی سوم فولاد درتهران برگزار می‌شود

وی ادامه داد: سعی داشتیم یک اردوی خارجی داشته باشیم، ولی با توجه به بودجه باشگاه فولاد این موضوع منتفی شد و تصمیم گرفتیم در تهران اردو داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اردوی سوم فولاد هم به احتمال زیاد در تهران خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در خصوص عملکرد این تیم در فصل نقل و انتقالات گفت: قرارداد بازیکنان فصل گذشته تیم که مدنظرمان بود تمدید شد، همچنین چند بازیکن دیگر که در فهرست ما بودند با توجه به هزینه و بودجه‌ای که باشگاه، جذب تیم شدند.

نمی‌توانیم مثل بسیاری از باشگاه‌ها میلیاردی دستمزد دهیم

وی افزود: ما دستمزدهای میلیاردی در تیم‌مان نداریم و غیر از بازیکنان خارجی بازیکنی نداریم که میلیاردی پول گرفته باشد. با توجه به رقابتی که در بین تیم‌های بالای جدول وجود دارد و هزینه‌های خوبی که پرداخت شده است شرایط برای ما سخت است، ولی ما هم دست از تلاش بر نمی‌داریم.

نکونام گفت: فولاد باشگاه بزرگی است که هواداران خوبی دارد و همه می‌دانند که در جنوب کشور مردم چقدر به فوتبال علاقه مند هستند. ما جابجایی زیادی در تیم داشتیم و نیاز به هماهنگی داشتیم، به همین خاطر تصمیم گرفتیم تمرینات را زودتر شروع کنیم و به نظرم شاید تمدید قرارداد برخی از بازیکنان خودمان و جذب بازیکنان جدید یک مقدار دیر اتفاق افتاد همچنین باید بگویم از لحاظ مالی نمی‌توانیم خود را با تیم‌هایی که قرارداد ۲ یا سه میلیاردی می‌بندند مقایسه کنیم.

منتظری دوست داشت فوتبالش را در خارج دنبال کند

وی در خصوص حضور منتظری در فولاد بیان کرد: پژمان با من صحبت کرد و گفت دوست دارد فوتبالش را در خارج از ایران ادامه دهد اما اگر در ایران ماند ما در خدمتش خواهیم بود.

وی در خصوص وضعیت محمد بلبلی گفت: ما با این بازیکن پیش از اینکه با تیم دیگری مذاکره کند، قرارداد رسمی بستیم اما این بازیکن به استقلال رفت. در هر صورت باید ببینیم قانون درباره بازیکنان چه می‌گوید و شرایط طوری باشد که این مسایل باب نشود.

دیدار تدارکاتی فولاد با تیم قشقایی

سرمربی فولاد در خصوص بازی‌های دوستانه این تیم گفت: ما ۱۹ تیر یک بازی دوستانه با تیم قشقایی در تهران داریم و اردوی‌مان در تهران تمام می‌شود. در اردوی بعدی نیز ۲ بازی دوستانه داریم. پس از آن در یک تورنمنت چهارجانبه شرکت می‌کنیم و سپس به اهواز می‌رویم و ۲ بازی دوستانه دیگر در اهواز خواهیم داشت. تیم‌های پرسپولیس، سایپا، فولاد و یک تیم که هنوز مشخص نیست در تورنمنت چهارجانبه حضور خواهند داشت.

وی در خصوص اینکه قرار است تا زمانی که تجهیزات ورزشگاه‌ها و امکانات لازم فراهم نشود، مسابقات لیگ برتر آغاز نشود گفت: من با این موضوع کاملاً موافق هستم. اگر تمام کارهای‌مان قانونی باشد خیلی خوب است به شرطی که تا آخر این اتفاق بیافتد و فردا قانون گفته شده تغییر نکند.

۹۸۷۹ / ‏‬ ۶۰۳۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال خوزستان ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۳۴۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت پرسپولیس علیه آلومینیوم اراک رد شد

جدیدترین رای کمیته استیناف در خصوص باشگاه پرسپولیس صادر شد.

طرفداری | کمیته استیناف رای خود را درباره باشگاه پرسپولیس اعلام کرد.

 گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در خصوص استیناف باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران نسبت به رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم به توقف رسیدگی در خصوص شکایت باشگاه پرسپولیس تهران علیه باشگاه آلومینیوم اراک مبنی بر عدم برقراری نظم در بازی مورخ 26 بهمن ماه 1402 و همچنین رد شکایت باشگاه تجدیدنظرخواه نسبت به عملکرد داور مسابقه صادر گردیده است با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره ، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید بعمل نیامده، مستنداً به ماده 106 مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره ، عیناً تائید و اعلام می گردد.رأی صادره قطعی است.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتسال بانوان مشخص شدند
  • تحمیل ایده یا مشکلات شخصیتی؛ چرا سرمربیان هلندی در فوتبال انگلیس ناکام می‌مانند؟
  • 26 بازیکن به اردوی تیم ملی فوتبال زنان دعوت شدند
  • اعلام رای کمیته استیناف درباره پرسپولیس
  • کمیته استیناف هم شکایت پرسپولیس از آلومینیوم را رد کرد
  • رد شکایت پرسپولیس علیه آلومینیوم
  • شکایت پرسپولیس علیه آلومینیوم اراک رد شد
  • دعوت چند بازیکن مازندرانی به اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره
  • سرمربی فولاد به کمیته انضباطی دعوت شد
  • اظهارات جنجالی ویسی دردسرساز شد