Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حمید بنایی دوشنبه شب در نشست مشترک اعضای مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با استاندار اظهار کرد: واگذاری پروژه های نیمه تمام عمرانی به بخش خصوصی امر بسیار مهمی است و ۱۸۹ پروژه نیمه تمام عمرانی در استان شناسایی شده است که امکان واگذاری آنها به بخش خصوصی وجود دارد اما هنوز اقدامی در این رابطه انجام نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین تسریع در تعیین تکلیف پرونده پدیده شاندیز نیز مورد پیگیری نمایندگان است.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی ادامه داد: در ابتدای فعالیت آقای رزم حسینی در استانداری، جلسه ای با حضور تمامی ۱۸ نماینده استان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد که در سنوات گذشته سابقه نداشت و نشان دهنده حمایت همه جانبه نمایندگان از ایشان بود.

وی گفت: امروز به درخواست آقای استاندار جلسه ای با حضور ۱۴ نماینده استان برگزار شد و مباحث اصلی استان مانند خطوط ریلی، سرمایه گذاری، آب، حاشیه نشینی، بنیاد مسکن و مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی تاکید کرد: بعد از حضور آقای رزم حسینی در استانداری، مقرر شد هر دو تا سه ماه، در جلسه مشترک مجمع نمایندگان استان با حضور استاندار، مشکلات حوزه های انتخابیه رصد شود.

بنایی تصریح کرد: ضرورت تدوین استراتژی مشخص به منظور تداوم اجرای طرح مثلث توسعه اقتصادی در سال های آینده اجتناب ناپذیر است و تاکنون اقدامات خوبی توسط معین های اقتصاد مقاومتی انجام گرفته است و برای اطلاع مردم باید از روند اجرایی پروژه ها و عملکرد معین ها گزارش هایی منتشر شود.
 

کد خبر 4661701

منبع: مهر

کلیدواژه: خراسان رضوی استانداری خراسان رضوي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۳۴۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت:  در پی گزارش چند فقره سرقت کامپیوتر خودرو‌های پژو در محدوده بلوار شارستان مشهد ماموران دایره تجسس کلانتری نواب صفوی با بررسی دقیق دوربین‌های مداربسته محدوده سرقت‌ها تصاویری از متهم را بدست آورده و آن را در اختیار تمامی گشت‌های انتظامی حوزه استحفاظی قرار دادند.

سردار احمد نگهبان افزود:  تحقیقات برای دستگیری متهم با تقویت گشت‌های محسوس و نامحسوس در مناطق آسیب پذیر آغاز تا این که یکی از تیم‌های انتظامی  متهم را در حالی پرسه زنی در اطراف خودرو‌های پارک شده در محدوده خیابان ۱۷ شهریور مشاهده و در اقدامی غافلگیرانه وی را در حال سرقت به دام انداختند.

وی گفت: متهم که اعتیاد به موادمخدر دارد پس از انتقال به مقر انتظامی در بازجویی‌های به عمل آمده به ۴۶ فقره سرقت کامپیوتر خودرو‌های پژو در سطح شهر مشهد و فروش آن‌ها به یک مالخر اعتراف کرد.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: تحقیقات برای دستگیر مالخر موردنظر و کشف دیگر جرایم احتمالی با هماهنگی مقام قضائی ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • نمایندگان خراسان رضوی در اردوی انتخابی تیم ملی سپک تاکرای بانوان
  • التیماتوم ۴ ماهه شفقت برای معاونت عمرانی‌ استانداری
  • التیماتوم ۴ ماهه «شفقت» برای معاونت عمرانی‌ استانداری
  • حداقل سهم مازندران در هیئت دولت، حضور یک وزیر کشاورزی یا ورزش از نخبگان این استان است
  • مهلت ۳ ماهه استاندار لرستان جهت تکمیل برج امید
  • ۴۰ هزار پروژه نیمه تمام استانی در کشور وجود دارد
  • پاسخگویی مدیران استانداری خراسان رضوی به هم‌استانی‌ها در سامانه سامد
  • درحال ساختن بودن۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد