Web Analytics Made Easy - Statcounter

کشمیری از افزایش ۵۰۰ درصدی درآمدهای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در یکسال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «عادله کشمیری» در جمع خبرنگاران در تشریح فعالیت های یکساله خود، گفت: در یکسال گذشته درآمدهای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان 5 برابر و 500 درصد افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان افزود: واگذاری خدمات فرهنگی و هنری استان در سال گذشته 30 درصد افزایش داشته و پروژه های عمرانی استان 64 درصد رشد را داشته است.

 

وی از تحت پوشش قرار گرفتن تمامی مجتمع های فرهنگی هنری استان از بیمه مسئولیت مدنی خبر داد و تصریح کرد: نصب آسانسور در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور رفاه حال مراجعه کنندگان از دیگر اقدامات است.

 

کشمیری خاطرنشان کرد: کمیته برنامه ریزی اداره کل در سال گذشته 50 مصوبه داشت که 63 درصد آن اجرایی شده است.

 

وی از تحقق 107 درصدی سهمیه اشتغال در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان خبر داد و اظهارداشت: سهمیه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در سال گذشته 100 نفر بود ولی 114 نفر در سامانه رصد ثبت شده اند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، رشد 48 درصدی در حوزه آموزش، اخذ امتیاز حداکثری سامانه صداد، افتتاح پروژه کلاله، استفاده از یک خانم به عنوان مدیر حراست، راه اندازی خانه شعر بافت در بافت قدیم گرگان، انتصاب اولین بانوی ترکمن به عنوان رئیس اداره، برگزاری جشنواره روستایی، برگزاری نخستین جشنواره آوای ارادت در شهرهای ترکمن نشین، برگزاری جشن های بهار مهربانی، تبدیل کتابخانه گمیشان به سینما، اضافه شدن 7 سینما و 10 باب سالن، جشنواره شعر رضوی، اجریا کنسرت در همه شهرستان ها، تقویت آموزشگاه های فرهنگی هنری را از جمله فعالیت های این اداره کل در یکساله اخیر برشمرد.

 

وی ادامه داد: طرح فرهنگیار به منظور زمینه سازی تحول فرهنگی در استان اجرا می شود و در مرحله اول از 500 نفر از دانش آموزان در این طرح استفاده خواهد شد.

 

کشمیری با اشاره به راه اندازی تور مجازی فرهنگی در استان، گفت: با حمایت استاندار هنرستان هنرهای زیبا در رشته های موسیقی، سینما و نمایش از اول مهر در استان افتتاح می شود.

 

وی افزود: برگزاری کرسی تلاوت قرآن در چند محله، ساماندهی واگذاری مجموعه های فرهنگی هنری استان، ایجاد بانک اطلاعاتی نخبگان، سیستم ارزیابی در رتبه بندی، تصویب پیوست فرهنگی و بهره برداری از سینما سیار در استان از برنامه های پیش روی این اداره کل است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با اشاره به تصویب استان گلستان به عنوان پایتخت فرهنگی کشور در سفر رئیس جمهور، گفت: از 260 قوم کشور، 16 قوم در استان گلستان زندگی می کنند.

 

پایان پیام/83

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت جشن های دهه کرامت حجت الاسلام ارزانی اردبیل امامزادگان و بقاع متبرکه شیراز قم مسجدسلیمان دادستان کل کشور افزایش درآمد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان هنرستان هنرهای زیبا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۳۴۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوش شنوای دولت برای شنیدن مشکلات و نیازهای مردم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سید محمد هاشمی جانشین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه برقراری میز خدمت مردمی وزیر فرهنگ در مسجد چهارده معصوم محله امامزاده حسن گفت: خواهران و برادران درخواست‌ها و نیازها و درخواست‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی مختلفی را مطرح کردند. درخواست‌های مردمی دریافت شده و از طریق نهاد ریاست جمهوری به دستگاه‌های مرتبط ارجاع خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


معاون هنری وزیر فرهنگ ارشاد اسلامی هم گفت: بیشترین دغدغه مردم منطقه ۱۷، کار فرهنگی است

محمود سالاری افزود: شاهد اتفاقات خوبی بودیم، امیدواریم به یاری خداوند بتوانیم به احسن وجه کمک کنیم تا گره‌های موجود گشوده شود.

وی همچنین گفت: تقاضاهای شخصی هم وجود دارد و بیشترین درخواست‌ها درخصوص فضا و امکانات لازم برای انجام دغدغه‌های فرهنگی و اجرای باورهای عمیق برای نیل به نقطه مطلوب است؛ امیدواریم ما هم بتوانیم در این مسیر کمک کنیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



علی فروزانفر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران هم گفت: وزیر فرهنگ به‌عنوان نماینده رئیس‌جمهور درخواست‌ها و نیازهای مردم شنیدند و بخشی از مطالب پاسخگویی و بیشتر درخواست‌های مردمی به صورت مکتوب در ریل پاسخگویی قرار گرفت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کرج کاندیدای انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد
  • کرج نامزد انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد
  • برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / درباره «اقبال لاهوری» فیلم با کیفیت می‌سازیم
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» می‌سازیم
  • گوش شنوای دولت برای شنیدن مشکلات و نیازهای مردم
  • محافل فضولی‌خوانی در اردبیل برگزار شود
  • برپایی نمایشگاه آثار هنرجویان هنر‌های زیبای دختران میبد
  • ضرورت پاسداشت زبان فارسی در انتخاب نام واحد‌های صنفی
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود