Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر ستاد دهه کرامت شهر ابوزیدآباد گفت: تعظیم امامزادگان به معنای تجلیل از اهل ‌بیت پیامبر گرامی اسلام(ص) است.

حجت الاسلام سید «محمود جوادی» در حاشیه آیین تکریم امامزاده عبدالله(ع) ابوزیدآباد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار داشت: اگر روزی را به عنوان روز تجلیل از امامزادگان تعیین کرده اند در حقیقت بدین معنی است که ما بیشتر آنها را بشناسیم و به آن ها معرفت پیدا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دبیر ستاد دهه کرامت شهر ابوزیدآباد با بیان اینکه تکریم و تعظیم امامزادگان، اطاعت از امر امامت و ولایت است، افزود: تعظیم امامزادگان به معنای تجلیل از اهل ‌بیت پیامبر گرامی اسلام(ص)است و این موضوع در فرهنگ ما از شعائر دینی به حساب می ‌آید.

 

حجت الاسلام جوادی با بیان اینکه امامزادگان پس از ائمه اطهار(ع) موثرترین انسان ها در جهان هستی هستند اذعان داشت: نور اهل بیت(ع) با مجاهدت این امامزادگان در دنیا استمرار یافته است و آنان تکریم یافته خداوند هستند.

امام جماعت مسجد قمربنی هاشم(ع) ابوزیدآباد افزود: امامزادگان چراغ راه و راه مستقیم ما بشریت هستند و ما باید همواره از وجود نورانی وهدایتگرانه آنها بهرمند شویم.

 

حجت الاسلام جوادی بیان داشت: ترویج و گسترش فرهنگ اهل بیت (ع) در راستای تقویت بنیه دینی و مذهبی آحاد جامعه، تبدیل آستان مقدس امامزادگان به قطب فرهنگی، ارتقاء معرفت به منزلت امامزادگان در راستای تقویت بصیرت ولایی و آشنایی با سیره و تاریخ امامزادگان عظیم الشان از اهداف برگزاری این آیین است.

 

آیین تکریم امامزاده عبدالله(ع)و امامزادگان لازم التعظیم شهر ابوزیدآباد همزمان با پنجم ذی القعده روز ملی تکریم و بزرگداشت امامزادگان و بقاع متبرکه با حضور امام جمعه موقت ابوزیدآباد و بخش کویرات، اعضا هیئت امنا و نمازگزاران آستان، امام جماعت و جمعی از نمازگزاران مسجد قمربنی هاشم(ع) و اعضای کانون فرهنگی این مسجد برگزار شد.

 

ستاد دهه کرامت شهر ابوزیدآباد با عنوان ماه قم تا خورشید خراسان و با محوریت مسجد قمربنی هاشم(ع) در سومین سال متوالی و با حضور نوجوانان،جوانان و اقشار مختلف مردم برنامه های فرهنگی و دینی متنوعی را برگزار می کند.

 

 بقعه و بارگاه مقدس امامزاده عبدالله بن علی(ع) و اسحاق و اسماعيل(ع) از فرزندان امام موسي بن جعفر(ع) در شهر ابوزیدآباد، ۳۰ کیلومتری شرق شهرستان آران و بیدگل واقع شده است./

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت جشن های دهه کرامت حجت الاسلام ارزانی اردبیل قم امامزادگان و بقاع متبرکه شیراز کانون های فرهنگی هنری مساجد غنی سازی اوقات فراغت ابوزیدآباد آران و بیدگل ابوزیدآباد شهرستان آران و بیدگل آران و بیدگل اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۳۴۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از خیران همراه کمیته امداد در فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی فارس در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار؟ گفت: ۴۵۰ هزار نیکوکار حقیقی، ۴۴۰ مرکز و ۴۰۰ موسسه خیریه و جهادی با کمیته امداد فارس همکاری می‌کنند که از ۵۰۰ نفر آن‌ها تجلیل شد.
موصلی با بیان این که خیران در فارس پارسال ۹۰۰ میلیارد تومان به مددجویان کمیته امداد کمک کرده اند، افزود: تلاش می‌کنیم امسال میزان همراهی خیران به ۵ هزار میلیارد تومان افزایش باید.
وی ادامه داد خیران در زمینه‌های مختلف کمک هزینه ازدواج، هزینه درمان، ساخت منزل مسکونی، پرداخت تسهیلات قرض الحسنه و حمایت از کودکان بی سرپرست با کمیته امداد همکاری می‌کنند.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی فارس گفت: ۳۰ درصد از کمک‌های این نهاد به مردم، توسط خیران تامین می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تاکید امام جمعه قم بر همراهی همه دستگاها برای استمرار اجرای طرح نور
  • تجلیل از کارگران شرکتهای فرش آران و بیدگل
  • تجلیل از خیران همراه کمیته امداد در فارس
  • یک هزار معلم در مدارس استان سمنان تجلیل و تکریم می‌شوند
  • تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود
  • ضرورت بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان
  • لزوم بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان
  • ترمیم حرم‌ مطهر ائمه تعظیم شعائر اسلامی است
  • بزرگداشت حمزه سیدالشهدا در کشور کم‌رنگ است
  • تعطیلی مسجد المهدی در پردیس به دنبال قطع گاز + فیلم