Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-05@20:34:24 GMT

تلاش برای ایجاد احساس امنیت روانی در مردم

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۳۴۹۹۰

تلاش برای ایجاد احساس امنیت روانی در مردم

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، حسن جعفری در نشست مشترک نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با استاندار اظهار کرد: اعضای شورای تامین در تلاش هستند که بسترهای امنیتی را به گونه ای فراهم کنند که همه زائران و مجاوران بارگاه منور امام رضا(ع) در امنیت کامل به سر ببرند و هیچ تهدید امنیتی متوجه استان نباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی تصریح کرد: آسیب ها و تهدیدات امنیتی در استان احصا و در کمیسیون های تخصصی بررسی شده است تا راهکارهای مقابله با این تهدیدات مشخص و اجرایی شود. 

وی با بیان اینکه برخی از جرایم خشن و نزاع ها در استان از بعد امنیتی افزایش یافته است، گفت: برای کنترل شرایط، برخورد با ارازل و اوباش در دستورکار قرار گرفته است و خوشخبتانه در دو ماهه اخیر شاهد کاهش چشمگیر نزاع های دست جمعی بوده ایم لذا مقرر شد برخورد با این افراد همچنان تداوم پیدا کند. 

جعفری به اقدامات انجام شده برای برقراری امنیت در هنگام برگزاری مسابقات فوتبال اشاره و تصریح کرد: خوشبختانه علی رغم همه نگرانی ها، امنیت مسابقات بسیار مهم به صورت کامل برقرار شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه توسعه برنامه های آقتصادی، آموزشی و فرهنگی در نقطه صفر مرزی هم در دستورکار قرار دارد، خاطرنشان کرد: حمایت از مرزنشینان بسیار اهمیت دارد که در صورت اجرایی شدن طرح های سرمایه گذاری، در حوزه معیشت مرزنشینان تحول جدی اتفاق خواهد افتاد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امام رضا خراسان رضوی مجلس شورای اسلامی مشهد معاون سیاسی امنیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۳۴۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمانی که پرچم کشورم را میان تماشاگران می‌بینم، بسیار افتخار می‌کنم

به گزارش قدس آنلاین، شهای زاهدی شروع فوق العاده درخشانی در تیم آویسپا داشته است. این بازیکن طی هفت مسابقه ای که به میدان رفته، ۶ گل به ثمر رسانده و یک پاس گل نیز داده است. او روز گذشته و در جدال برابر گامبا اوزاکا موفق شد از زمین خودی گلزنی کند.

شهاب زاهدی که یکی از بهترین گل های این فصل را به ثمر رساند و عامل پیروزی مهم تیمش بود، گفت‌وگویی با شبکه KBC ژاپن داشته و به صحبت درخصوص مسائل مختلف پرداخته است.

مهاجم ایرانی آویسپا فوکوئوکا در ابتدا و درخصوص حسش از حضور در این تیم گفته است: واقعا احساس خوبی دارم. فضا در باشگاه فوکوئوکا بسیار جالب است. زمانی که به باشگاه پیوستم، روابط اعضای تیم با من خوب بود و واقعاً احساس خوبی از حضور در اینجا دارم.

او درخصوص غذاهای ژاپنی نیز گفت: در رابطه با غذاها باید بگویم که ژاپن در این زمینه کشور بسیار شناخته شده ای است. من غذای سوشی را امتحان کرده‌ام و یاکینیکو نیز از غذاهای مورد علاقه من است و فکر کنم غذای خوشمزه ای است.

زاهدی درباره اینکه کدام یک از گل هایش را بیشتر از همه دوست دارد، پاسخ داد: تمام گل‌هایم را دوست دارم ولی آن گل هایی که توانستیم بازی را ببریم بیشتر از همه دوست دارم.

مهاجم ایرانی فوکوئوکا گفت: برای من کار تیمی و کسب پیروزی مهم‌ترین چیز است. اگر من گلزنی کنم و تیم نیز بازی را ببرد، برایم خیلی جذاب‌تر است.

او در پاسخ به برخورد مردم ژاپن با خودش نیز گفت: آنها برخورد خوبی با من داشتند و این نشان می‌دهد که ژاپنی‌ها چقدر مردم خوب و دوست داشتنی هستند. مردم ژاپن و طرفداران فوکوئوکا خوب و مهربان هستند.

وی ادامه داد: البته من واقعاً از دیدن پرچم ایران میان تماشاگران احساس خوبی پیدا می‌کنم. زمانی که پرچم کشورم را میان تماشاگران می‌بینم، بسیار افتخار می‌کنم. من تلاش می‌کنم تا بهترین خودم را ارائه کنم تا هواداران را خوشحال کنم.

زاهدی درباره اینکه هواداران معتقدند او بهترین بازیکن تیم است، پاسخ داد: آنها باید بازی تیم را ببینند چون که من بخشی از تیم هستم. در هر بازی، هدف ما کسب پیروزی است و مشخصا هدف من نیز به عنوان یک مهاجم، گلزنی است.

او در پایان گفت: برای من فرقی نمی‌کند که چه کسی در تیم گلزنی کند. زمانی که بازی به پایان می‌رسد، کسب سه امتیاز برای من از هر چیزی مهم‌تر است.

دیگر خبرها

  • مسئول سابق امنیتی: در رفح خبری از پیروزی کامل نخواهد بود
  • آنروا: کودکان غزه‌ سطوح مخرب آسیب روانی را تجربه می‌کنند
  • آونروا: کودکان غزه‌ سطوح مخرب آسیب روانی را تجربه می‌کنند
  • ۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد
  • ایجاد اشتغال پایدار از مسیر اتصال دانشگاه و صنعت می‌گذرد
  • لزوم واکنش ایران اقدام اخیر رسانه انگلیسی علیه امنیت روانی مردم
  • زمانی که پرچم کشورم را میان تماشاگران می‌بینم، بسیار افتخار می‌کنم
  • تدابیر جدید عربستان برای جلوگیری از ورود بدون مجوز به مکه در موسم حج
  • رادان: مردم افتخار کنید رئیس‌جمهوری دارید که برایش تکلیف مهم است/ بیشترین کسانی که در طرح نور و لایحه عفاف و حجاب تلاش کردند، نمایندگان اصفهان بودند/ ما به سبک خودمان آزادی برای احیای دینمان را ایجاد می‌کنیم
  • نماینده مجلس: احساس عدم امنیت مردم سیستان و بلوچستان را زجر می‌دهد