Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با برگزاری اردوی الاهلی در اتریش به درخواست برانکو ایوانکوویچ مسئولان این باشگاه با دو بازیکن بوسنیایی و صرب به توافق رسیدند. ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۵ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، طبق درخواست برانکو ایوانکوویچ باشگاه الاهلی عربستان ابتدا با دانیل آلکسیچ صربستانی که فصل گذشته در لیگ ترکیه حضور داشته، توافق کردند و قرارداد 3 ساله این بازیکن به امضاء رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الوز ساریچ، هافبک ملی‌پوش بوسنیایی دیگر بازیکن جدید باشگاه الاهلی عربستان است که به درخواست برانکو جذب می‌شود. این بازیکن فصل گذشته در ترکیب تیم سوان سامسونگ کره جنوبی حضور داشت و در فصل جدید برای سبزپوشان لیگ عربستان به میدان می‌رود.

در همین حال با توجه به جذب دو بازیکن از منطقه بالکان خصوصا ساریچ در پست هافبک بازیساز، باشگاه الاهلی با انتقال قرضی عبدالعزیز شهرانی به یکی از باشگاه‌های التعاون یا الفتح عربستان موافقت خواهد کرد.

گفتنی است براساس قوانین لیگ عربستان برانکو امکان جذب 7 بازیکن خارجی را خواهد داشت که البته تنها 4 بازیکن مجوز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را پیدا می‌کنند.

هافبک شیلیایی در لیست مازاد برانکو

 

انتهای پیام/ 

R39383/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط برانکو ایوانکوویچ

منبع: تسنیم

کلیدواژه: برانکو ایوانکوویچ برانکو ایوانکوویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۳۵۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات حضور دو هیات دولتی ایران در عربستان

دریافت 20 MB کد خبر 6091934

دیگر خبرها

  • شرط جدید عربستانی ها برای جذب محمد صلاح: اعلام تمایل خودِ صلاح!
  • امید بارسلونا به فروش ۲ بازیکن به عربستانی ها
  • نقشه عجیب بارسا: فروش جانشین مسی به عربستان
  • خبر خوش به گوش جواد نکونام رسید/ هافبک استقلال فیزیوتراپی را شروع کرد
  • صلاح در فهرست فروش لیورپول
  • محمد صلاح در فهرست فروش لیورپول قرار گرفت
  • لیورپول محمد صلاح را در لیست فروش گذاشت
  • جزئیات حضور دو هیات دولتی ایران در عربستان
  • رونالدو مغلوب پرنده سعودی شد!
  • منتظر محمد مصدوم شد