Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- آخرین اخبار فوتبال اروپا را با هم مرور می کنیم.
به گزارش آریا، آینده مهاجم با تجربه بوسنیایی در پایتخت ایتالیا همچنان مبهم است. تمرینات آ اس رم از فردا به طور رسمی با حضور همه بازیکنان آغاز می شود. بازیکنانی که بابت حضور در مسابقات ملی، تعطیلات کوتاه تری داشتند امروز به شهر رم رسیدند و پس از انجام تست پزشکی، آماده آغاز تمرینات زیر نظر پائولو فونسکا شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان ادین ژکو، استیون انزونزی، رابین اولسن و الکساندر کولاروف حضور داشتند. شایعات زیادی پیرامون جدایی این 4 بازیکن از رم شنیده می شود. ادین ژکو که فقط یک سال دیگر با رم قرارداد دارد، با اینتر به توافق شخصی رسیده اما مذاکرات میان دو باشگاه به بن بست خورده است. او به موقع در تمرینات آ اس رم حاضر شده و منتظر مشخص شدن آینده اش است. به نقل از رمانیوز؛ ادین ژکو به هوادارانی که از او خواستند در رم بماند، پاسخی نداده است. استیون انزونزی نیز که قرار بود هفته گذشته خود را به کادر فنی رم معرفی کند، با چند روز تاخیر به تمرینات آمد. گزارش شده است که او خواهان بازگشت به فرانسه است.

- هنوز یوونتوس و آژاکس بر سر ماتیاس ده لیخت به توافق نرسیده اند اما این اتفاق دیر یا زود رخ خواهد داد. داستان ماتیاس ده لیخت و یوونتوس به پایان خود نزدیک شده است. در زمان نگارش این مطلب، یوونتوس و آژاکس هنوز با هم بر سر رقم انتقال به توافق نرسیده اند اما این اتفاق دیر یا زود رخ خواهد داد. به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، تمام شدن انتقال ده لیخت به یوونتوس، صرفا چند روز بالا و پایین می شود اما تصور طرفین و تمام تورین این است که کار به پایان خواهد رسید و ستاره 19 ساله آژاکس راهی یوونتوس خواهد شد. ماتیاس ده لیخت و یوونتوس بر سر دستمزد سالانه 8 میلیون یورو به اضافه 4 میلیون یورو پاداش (مجموع 12 میلیون یورو) به توافق رسیده اند و مینو رایولا هم تایید کرده که در انتظار دو باشگاه است که مذاکرات را تمام کنند. یوونتوس پیشنهاد دوم را به آمستردام ارسال می کند و از طرفی مطمئن است که سایر رقبا را در این راه شکست داده است. با توجه به اصرار بازیکن به انتقال به یوونتوس، تورینی ها با خیال راحت بر سر رقم انتقال مذاکره می کنند. ماتیاس ده لیخت می تواند فوتبالش را در تورین دنبال کند.

- راجا ناینگولان به طور جدی در حال بررسی پیشنهادات تیم های چینی است. بر خلاف ادعای رسانه های نزدیک به اینتر، راجا ناینگولان در حال فکر کردن به پیشنهاد تیم های چینی است. ستاره بلژیکی نراتزوری، بعد از اینکه متوجه شد دیگر جایی در برنامه های تیم ندارد و تنها بعد از یک فصل باید تیم را ترک کند، در حال تصمیم گیری در مورد آینده است. به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، دو تیم چینی دالیان و شانگهای شنهوا علاقه مند هستند راجا ناینگولان را به خدمت بگیرند و هافبک بلژیکی هم در حال ارزیابی پیشنهاد آنهاست. ناینگولان هنوز تصمیمی نگرفته اما احتمال انتقال به لیگ چین را دیگر نمی توان رد کرد. او در حال بررسی شرایط است.

- ناپولی در تلاش است انتقال خامس رودریگز را نهایی کند. داستان خامس رودریگز و ناپولی دوباره جدی شده است. به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، کریستین جیونتولی، مدیر ناپولی، امروز به شهر مادرید سفر کرده تا تلاش کند انتقال را نهایی شود. ژرژ مندس هم در پایتخت اسپانیا حضور دارد و حالا طرفین در تلاش هستند سرعت مذاکرات را بالا ببرند. ناپولی نمی خواهد دخالت اتلتیکو مادرید برایش دردسر ساز شود و برای همین به دنبال راهی است که هرچه سریعتر به نتیجه برسد. خامس رودریگز می خواهد به ناپولی بپیوندد، اما باید دید که ناپولی می تواند با رئال مادرید به توافق برسد یا خیر.

- ستاره خط هافبک تیم ملی جوانان و بزرگسالان ایتالیا و البته باشگاه کالیاری، فوتبالش را در اینتر دنبال خواهد کرد. بعد از مذاکرات طولانی بر سر نیکولو بارلا، اینتر و کالیاری سرانجام به توافق رسیدند و ستاره خط هافبک تیم ملی جوانان و بزرگسالان ایتالیا و البته باشگاه کالیاری، فوتبالش را در اینتر دنبال خواهد کرد. به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، داستان نیکولا بارلا و اینتر، حداقل یک ماه دنبال شد تا در نهایت سران اینتر بتوانند با کالیاری توافق کنند. کالیاری هفته گذشته می خواست بارلا را به آ اس رم بفروشد اما خود بازیکن اصرار داشت که به تیم آنتونیو کونته بپیوندد و بالاخره این اتفاق رخ می دهد. رقم مورد توافق، 45 میلیون یورو به اضافه پاداش است. نیکولو بارلا می تواند فوتبالش را در اینتر دنبال کند. طرفین در حال حاضر بر سر نحوه پرداخت رقم انتقال، در حال مذاکره هستند.

- راده کرونیچ، هافبک بوسنیایی امپولی به میلان پیوست. با تایید باشگاه میلان، راده کرونیچ اکنون بازیکن میلان محسوب می شود. این انتقال با مبلغ 8 میلیون یورو به اضافه پاداش ها انجام خواهد شد. گفته می شود مارکو جامپائولو که سابقه همکاری با کرونیچ را دارد، درخواست این خرید را کرده است. کرونیچ در فصل گذشته، برای امپولی 34 بازی انجام داد که موفق شد 5 گل و 6 پاس گل به ثبت برساند.

- یوری تیمانس تصمیم گرفت قراردادش را با لسترسیتی دائمی کند و به فوتبالش در این باشگاه ادامه دهد. همانطور که انتظار می رفت، یوری تیلمانس هافبک 22 ساله موناکو که در ژانویه گذشته به صورت قرضی به لسترسیتی پیوسته بود، قراردادش را با این باشگاه دائمی کرد. به گزارش وب سایت رسمی باشگاه لسترسیتی، یوری تیلمانس هافبک بلژیکی باشگاه موناکو با امضای قراردادی چهار ساله با مبلغی نامشخص به لسترسیتی پیوست و به سومین خرید تابستانی لستر پس از جیمز جاستین و آیوزه پرز بدل شد. وی در 13 بازی فصل گذشته موفق به ثبت 3 گل و 4 پاس گل با پیراهن لسترسیتی شده بود. همچنین 23 بازی در کارنامه ملی تیلمانس به ثبت رسیده است. گفته می شود مبلغ این انتقال 40 میلیون پوند بوده است، که رکورد نقل و انتقالات لسترسیتی را می شکند.

- مدیر ورزشی پاری سن ژرمن گفت در صورت رسیدن پیشنهادی مناسب، نیمار را خواهند فروخت. فعلا بارسلونا تماس‌هایی را برای جذب نیمار برقرار کرده است. از اوایل تابستان، شایعاتی در خصوص نارضایتی نیمار در پاری سن ژرمن و علاقه بارسلونا به او شنیده می‌شود. امروز نیمار در تمرینات پاری سن ژرمن حضور نیافت تا جنجال‌ها بیشتر شود. لئوناردو، مدیر ورزشی پاری سن ژرمن مصاحبه مفصلی با لوپاریزین انجام داده که بخشی از صحبت‌های او درباره آینده نیمار را می‌خوانیم: امروز نیمار در آغاز تمرینات باشگاه شرکت نکرد. او باید می‌آمد و نیامد. نیمار می‌دانست که باید امروز حاضر باشد. در خصوص اقدامات لازم تحقیق می‌کنیم و تصمیم درستی خواهیم گرفت. آیا نیمار به تمرینات پاری سن ژرمن بازخواهد گشت؟ نمی‌دانم. فقط می‌دانم که او امروز در تاریخ مقرر در تمرینات حاضر نشد. آیا نیمار میل خود برای ترک پاری سن ژرمن را ابراز کرده است؟ فکر می‌کنم برای همه این مسئله واضح است اما در فوتبال یک روز یک چیز می‌گویید و روز دیگر، چیز دیگری. با ایجنت نیمار نیز صحبت کرده‌ایم. من پس از پیوستن به پی اس جی با نیمار صحبت کردم اما تمام جزییات را نخواهم گفت.  
برای طرفین همه چیز مشخص است اما یک چیز قطعی است آن هم این‌که نیمار هنوز سه سال دیگر با ما قرارداد دارد و اگر پیشنهادی مناسب دریافت نکنیم، نمی‌توانیم در این خصوص صحبت دیگری داشته باشیم. فرض کنیم یک بازیکن بخواهد باشگاهش را ترک کند، اگر باشگاه نتواند بازیکن را حفظ کند، شکست خورده است اما نیمار خودش در تمرینات شرکت نکرد. البته منظور من فقط در مورد نیمار نیست بلکه این موضوع درباره هر بازیکنی صادق است. هنوز پیشنهادی برای نیمار دریافت نکرده‌ایم اما تماس‌هایی جزئی از سوی بارسلونا با ما برقرار شده است و این موضوع صحت دارد. بارسلونا خود را علاقه‌مند به نیمار نشان داد اما مدعی بودند که ما فروشنده نیستیم. مدیر بارسلونا می‌گفت که به خرید نیمار علاقه دارند اما ما واقعا حس نکردیم که بارسلونا یک خریدار واقعی است. باید در خصوص نیمار مذاکره کنیم، دیگر به سوالات در رابطه با نیمار پاسخی نمی‌دهم.
وی در خصوص ماجرای  ماتیاس ده لیخت که انتقالش به یوونتوس تمام شده است، گفت: ده لیخت به پاری سن ژرمن نخواهد آمد. ده لیخت بازیکن بسیار خوبی است اما اکنون زمان درستی برای هزینه زیاد بر روی او نیست. باید آرام باشیم و نمی‌توانیم در یک پاکت، پیشنهادی 200 میلیون یورویی بدهیم. کولیبالی؟ او بازیکن خیلی گرانی است. نمی‌خواهم صرفا درباره شخص خاصی صحبت کنم.  







منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پاری سن ژرمن نیمار ده لیخت یوونتوس ناپولی خامس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۳۵۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال انتقال ویکتور اوسیمن به چلسی در ازای پول نقد و روملو لوکاکو

ممکن است روملو لوکاکو را فصل بعد در پیراهن ناپولی ببینیم

طرفداری | چلسی و پاری سن ژرمن به جذب ویکتور اوسیمن، مهاجم نیجریه ای چلسی علاقه دارند. 

به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، علاوه بر پی اس جی، چلسی نیز به جذب ویکتور اوسیمن می اندیشد. باشگاه فرانسوی آمادگی شروع مذاکرات برای جذب این مهاجم 25 ساله را دارد درحالی که باشگاه انگلیسی تماس های ابتدایی برای جذب او را برقرار کرده است. چلسی می خواهد شدنی بودن انتقال اوسیمن در ازای روملو لوکاکو و یک بازیکن جوانش به علاوه پرداخت پول نقد را درک کند (80-90 میلیون یورو). مانا، مدیر ورزشی بعدی ناپولی به لوکاکو علاقه دارد و در زمان مدیریتش در یوونتوس نیز به دنبال جذب او بود. باید دید این دو بازیکن چه موضعی خواهند داشت. 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • ترزیچ: رویای دورتموند تکرار قهرمانی سال 1997 است
  • ناصر الخلیفی: دیدار با دورتموند مهم‌ترین بازی پاری سن ژرمن در دوران من است
  • مارکینیوش: می‌خواهیم فرهنگ پاری سن ژرمن را به همه نشان دهیم
  • مأموریت سخت ژاوی به دکو: ژاوی سیمونز را به بارسلونا برگردان!
  • اورساتو داور بازی پاری‌سن‌ژرمن - دورتموند شد
  • دنیله اورساتو داور جدال برگشت پاری سن ژرمن و دورتموند
  • احتمال انتقال ویکتور اوسیمن به چلسی در ازای پول نقد و روملو لوکاکو
  • اینتر، ناپولی و یوونتوس سه تیم علاقه‌مند به الساندرو بونجورنو
  • رئال مادرید برای امضای قرارداد با کیلیان ام باپه آماده می‌شود
  • با نماد برج ایفل؛ طرح لو رفته از پیراهن دوم پاری سن ژرمن برای فصل 25-2024 / عکس