Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-05-01@02:56:48 GMT

ترامپ: ترزا می مسئول افتضاحی که به بار آمده، است

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۳۵۵۶۴

خرداد؛ دونالد ترامپ از حمایت «ترزا می‌» از سفیر انگلیس در آمریکا بعد از انتشار پیام‌های دیپلماتیک وی خشمگین شده است.
به گزارش خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، ­دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا روز دوشنبه به دنبال درز گزارش‌های دیپلماتیک سفیر انگلیس که وی را زیر سوال می‌برد، به شدت به ترزا می، نخست وزیر انگلیس حمله کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دونالد ترامپ ظاهرا از حمایت ترزا می‌ از سفیر انگلیس در واشنگتن بعد از انتشار پیام‌های دیپلماتیک وی خشمگین شده است.
ترامپ با مسئول «افتضاح» کنونی دانستن ترزا می، در توییتی نوشت: من از شیوه‌ای که انگلیس و ترزا می، نخست وزیر این کشور برکسیت را مدیریت کردند، انتقاد می‌کنم.
ترامپ پیش از این که دو روز بعد از انتشار گزارش‌های دیپلماتیک کیم داروش، سفیر انگلیس در واشنگتن به وی حمله کند، گفته بود: من به او گفتم چگونه باید عمل کند، اما او تصمیم گرفت به نحو متفاوتی آن را انجام دهد.
کیم داروش در پیام‌های دیپلماتیک خود که در مطبوعات منتشر شده است، ترامپ را «بی ثبات» و «بی کفایت» توصیف کرده است.رئیس جمهور آمریکا بدون آنکه منتظر بماند تا انگلیس به زودی نخست‌وزیر جدید خود را انتخاب کند، اعلام کرد: من سفیر را نمی‌شناسم، اما او در آمریکا نه محبوب است نه نگاه خوبی به او وجود دارد. ما دیگر با وی تماسی نخواهیم داشت.
ترزا می‌ روز دوشنبه درز پیام‌های دیپلماتیک را محکوم و آن را کاملا غیر قابل قبول ارزیابی کرد، اما خاطر نشان کرد به کیم داروش ۶۵ ساله که در ژانویه ۲۰۱۶ پیش از پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری به واشنگتن اعزام شده است، به طور کامل اعتماد دارد.

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۳۵۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری در یک ورزشگاه در فیروزآباد

سرهنگ مهدی جوکار فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد درخصوص درگیری پیش آمده در یکی از ورزشگاه‌های شهرستان فیروز آباد اظهار کرد: در دقایق پایانی بازی بین ۲ تیم فوتبال حاضر در لیگ دسته سوم استان، در شهرستان، یکی از اعضای کادر فنی تیم میهمان به همراه بازیکنان ذخیره این تیم به سمت کمک داور بازی حمله ور شده و او را مورد ضرب وشتم قرار می‌دهند.

 او ادامه داد: بلافاصله ماموران تامین نظم و امنیت حاضر در ورزشگاه، بر اساس وظایف قانونی، به منظور پایان دادن به درگیری و پیشگیری از وقوع هر گونه تبعات احتمالی، قصد دستگیری مخلان نظم و امنیت را داشتند که با مقاومت و تعدی آن‌ها مواجه شدند، به همین جهت طبق ضوابط قانونی، با استفاده از تجهیزات دفاع شخصی در اختیار (اسپری) عامل اخلال در نظم عمومی را دستگیر کردند.

سرهنگ جوکار گفت: طرفین درگیری، به مقر انتظامی انتقال و پس از اخذ مشاوره از کارشناس مربوطه، ضمن اعلام ندامت و پشیمانی از اتفاق پیش آمده، با یکدیگر سازش و مقر انتطامی را ترک کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • ببینید | حرکت جالب سید حسن خمینی در یک دیدار دیپلماتیک
  • مخالفت وزیرخارجه انگلیس با تروریستی خواندن سپاه پاسداران
  • پاسخ سفیر ایران به ادعای نخست‌وزیر دانمارک/ به نسل‌کشی واکنش نشان دهید
  • دادگاه نیویورک ترامپ را ۹۰۰۰ دلار جریمه کرد
  • ادعاهای تازه دونالد ترامپ درباره ایران و احتمال جنگ با اسرائیل
  • ترامپ: اگر رئیس جمهور بودم هرگز جنگ غزه راه نمی افتاد
  • درخواست ترامپ برای تغییر نتانیاهو
  • نبرد دیپلماتیک میان سودان و امارات
  • درگیری در یک ورزشگاه در فیروزآباد
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها