Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد ابراهیمی مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستاییان، کشاورزان و عشایر مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه ۱۰۰ هزار خانوار از خدمات بیمه‌ای و ۴ هزار نفر نیز از مستمری بیمه روستایی و عشایری بهره‌مند هستند، گفت: طبق اصل قانون اساسی، سازمان‌هایی برای خدمات بیمه‌ای به مردم تشکیل شده که بیمه روستاییان و عشایر از جمله آن است و مازندرانی‌ها باید در بهره‌مندی از خدمات بیمه‌ای در خط مقدم قرار گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به حمایت مسئولان از بیمه اجتماعی روستایی افزود: نیاز است در زمینه جذب همه جامعه هدف برنامه‌ریزی کنیم.
ابراهیمی گفت: رویکرد این بیمه ارائه خدمات بیمه اجتماعی بلند مدت به کشاورزان، روستائیان و عشایر در بخش‌های مستمری بازنشستگی، از کارافتادگی و فوت شدگان است.
مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستاییان مازندران از کسب رتبه نخست مازندران در جذب و تمدید تعداد بیمه شدگان در کشور خبر داد و افزود: ۱۰۰ شعبه کارگزاری در مازندران داریم که پیش بینی می‌شود تا پایان امسال تعداد بیمه شدگان بیمه روستایی به ۱۵ هزار نفر افزایش یابد.
ابراهیمی با بیان اینکه یکی از معیار‌های اصلی توسعه در جهان بیمه است، گفت: به همین دلیل دولت از سال‌ها قبل تصمیم گرفت قشر زحمت کش روستاییان و عشایر را مشمول حمایت از بیمه کند.
وی با بیان اینکه در این نوع بیمه دو سوم از هزینه را متقبل می‌شود، افزود: صندوق بیمه روستاییان و عشایر نقش مهمی در گسترش رفاه اجتماعی مردم دارد.
انتهای پیام/ س   برخورداری ۱۰۰ هزار خانوار مازندرانی از خدمات بیمه اجتماعی روستاییان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیمه بیمه عشایر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۳۵۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۶ هزار زوج نابارور در لرستان

محسن اسدبیگی با اشاره به اینکه در راستای ماده ۴۳ قانون جمعیت و خانواده نزدیک به ۶ هزار زوج نابارور در سطح استان شناسایی شده است، اظهار کرد: از ۶ هزار زوج نابارور ۱۳۸۱ نفر به عنوان نابارور در سامانه نشاندار شده‌اند.
به گفته وی اداره کل بیمه سلامت استان در حال حاضر با دو مرکز درمان ناباروری خصوصی شفا و غیر دولتی جهاد دانشگاهی جهت ارائه خدمات تخصصی سطح دوم درمان ناباروری قرارداد دارد.
مدیرکل بیمه سلامت لرستان گفت: در حال حاضر دخواست و دریافت خدمات ناباروری بصورت الکترونیک در سامانه نسخه الکترونیک بیمه سلامت انجام می‌شود.
اسد بیگی با اشاره به اینکه تاکنون ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در قالب ۸ میلیارد تومان بابت اسناد خدمات ناباروری به مراکز درمان ناباروری و ۳ میلیارد تومان بابت اسناد سرپایی به زوجین نابارور پرداخت شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات رایگان دامپزشکی طیور روستائیان وعشایر در جرقویه
  • شناسایی ۶ هزار زوج نابارور در لرستان
  • خدمات درمانی برای کودکان زیر هفت سال رایگان است
  • کارگران مازندران خواستار اجرای بیشتر عدالت اجتماعی
  • بیمه سلامت متولی امر بیمه همگانی است
  • صندوق بیمه کشاورزان و روستاییان ۳ میلیون بیمه‌شده دارد
  • صندوق بیمه کشاورزان و روستاییان ۳ میلیون نفر بیمه شده دارد
  • بیش از یک میلیون نفر روستایی و کشاورز در این دولت بیمه شدند
  • بیش از ۴۰ درصد متکدیان، معتاد هستند/ برخی برای تکدی‌گری خود را به شکل «زنان» درمی‌آورند
  • ثبت نام ۲۴ هزار مادر دارای سه فرزند در طرح بیمه رایگان