Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک در ابتدای برنامه ی فراخوانی گردان کوثر، فرمانده گردان کوثر به اهمیت حفظ و انسجام گردان خواهران و حضور گرم و توانمند ایشان در عرصه های مختلف اجتماع چه از نظر فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و ... اشاره کرد و در ادامه ارکان گردان و گروهان ها را نسبت به وظیفه و جایگاه خود توجیه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ادامه حجه الاسلام ماشاا... عبدی با استناد به آیه 31 سوره مبارکه نوراهمیت حیاء و عفاف و حجاب را برشمرد و گفت: حجاب تنها پوشیدن لباس مناسب نیست بلکه حجاب علاوه بر پوشش شامل حجاب رفتاری و گفتاری هم می باشد که بانوان مسلمان ایرانی باید برای این حجاب ها اهمیت ویژه ای قائل شوند و با حفظ آن ها شخصیت و منش بانوی ایرانی را به دنیا اثبات کنند.
نماینده ولی فقیه ناحیه مقاومت اراک در ادامه به آگاهی نسبت به مسائل روز و بصیرت افزایی در مورد هجمه های سیاسی غرب و اروپا و شناسایی ترفندهای غربیها جهت نفوذ به داخل ایران و تخریب افکار عمومی اشاره کرد و خاطر نشان کرد:شبکه های ماهواره ای مخالف جمهوری اسلامی ایران می گویند تمام تلاش ما این است که خانواه ایرانی را منهدم کنیم و فقط از این طریق می توان به ایران نفوذ کرد.
وی در ادامه بیان کرد: محتاج بودن 41میلیون مردم آمریکا به نان شب، قادر نبودن 43 درصد مردم آمریکا به تامین مسکن و اجاره خانه، حرام بودن 40درصد از ولادتها در آمریکا، 1/3 از زندانیهای دنیا مربوط به آمریکاست و 1/2 تیراندازی جمعی مربوط به کشور آمریکاست که این 5 مورد نشان دهنده ی این است که آمریکا رو به افول است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۳۵۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) زورخانه پهلوان رستم

پهلوان رستم با نام اصلی علی‌اکبر قاسمی، که خود از جوانمردان و پهلوانان زمان خودش بوده، در تلاشی چهل‌و پنج ساله به نقاط مختلف ایران سفر کرده است؛ او در سفر خود علاوه بر بازدید از زورخانه‌ها، منزل به منزل به خانه جوانمردان هر شهر و دیار رفته و در خلل همین دیدارها، خاطرات، وسایل، عکس‌ها و اشیای به‌جامانده از هر عیار و پهلوانی را جمع‌آوری کرده است.

پهلوان رستم علاوه بر ایران به هفده کشور جهان نیز سفر کرده و سعی نمودند پهلوانانی که از این مرزوبوم رفته اند را پیدا کرده و صحبتی با آن‌ها نیز داشته باشند، درنهایت از همه‌ی آن‌ها نیز خواسته بود در صورت تمایل وسیله‌ای را به‌عنوان یادگاری به موزه‌ای که قصد تأسیس آن را دارد اهدا کنند. 

ورودی زورخانه درب بسیار کوچکی است که برای وارد شدن باید خم شوید. روی آن با خط زیبایی نوشته شده است: «سر تعظیم فرود آور به هنگام ورود/، چون که جای ادب و رسم جوانمردان است».

موزه آیین‌های پهلوانی به بخش‌های زورخانه، لنگری و مطبخ‌خانه تقسیم شده است؛ اما بخش اصلی اشیا موجود در آن در بخش زورخانه قرار دارد و شامل تصاویر، عکس‌ها و وسایل ورزشی پهلوانان معاصر تا حدود صد سال پیش است. لنگری در مجاورت گود زورخانه، مکانی بوده است که پهلوانان پس از فراغت از ورزش، به آنجا می‌رفتند و دمنوش‌های طبیعی مانند اسطوخودوس و ختمی می‌نوشیدند.

دیگر خبرها

  • رسانه‌های بیگانه چگونه زنان را عامل رسیدن به اهداف خود می کنند؟
  • بررسی روند مناسب سازی منازل سالمندان و معلولان اشنویه
  • ادامه مداخله جویی واشنگتن؛ کاخ سفید خواستار آزادی خواننده رپ ایرانی شد
  • آمریکا هزینه سنگینی برای بی حیایی دختران ایرانی در نظر گرفته است
  • برداشت ۱۳ هزار تن سیر در دزفول
  • روشنفکری ایرانی و تشویق حرام‌کاری
  • عصبانیت دشمن از درخشش بانوان باحجاب ایرانی در عرصه‌های مختلف
  • ۱۶ طرح حجاب و عفاف در مدارس در حال اجراست
  • عملیات تنبیهی وعده صادق، اثبات ظهور قدرت نظامی ایران به جهان
  • (تصاویر) زورخانه پهلوان رستم