Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@20:01:37 GMT

سانحه رانندگی در اسدآباد یک کشته بر جا گذاشت

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۳۵۷۴۷

سانحه رانندگی در اسدآباد یک کشته بر جا گذاشت

فرمانده انتظامی اسدآباد روز سه شنبه در این باره به ایرنا گفت: پس از گزارش وقوع یک فقره تصادف فوتی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تیمی از مأموران انتظامی به همراه نیروهای امدادی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

سرهنگ افشین یاری افزود: بررسی‌های پلیس موید این بود که یک دستگاه سواری پراید با یک دستگاه خودروی پژو پارس برخورد کرده که در این حادثه راننده پراید فوت و سه تن دیگر مصدوم و به بیمارستان قائم شهرستان اسدآباد منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه استان همدان نیز در این باره به ایرنا اظهار داشت: سواری پراید اقدام به تجاوز به چپ و سبقت غیرمجاز کرده که این تخلف منجر به برخورد رخ به رخ این وسیله نقلیه با پژو می‌شود.

سرهنگ رضا عزیزی بیان کرد: جاده «آجین»، شهرستان اسدآباد را به شهرستان سُنقر از توابع استان کرمانشاه وصل می‌کند و از این محور هم اینک به عنوان جاده قدیم «سُنقر» یاد می‌شود.

وی اضافه کرد: عرض این جاده ۱۱ متر با شانه خاکی مناسب بوده همچنین ترافیک در این جاده کم حجم است بنابراین خلوت بودن این محور زمینه را برای تخطی از سرعت مجاز برای رانندگان متخلف فراهم می‌کند.

رئیس پلیس راه همدان ادامه داد: روستاهای زیادی به این جاده وصل می‌شوند بنابراین یکی از بیشترین تخلف‌های منجر به بروز سوانح در جاده آجین ورود و خروج از این محور بدون رعایت حق تقدم است.

سرهنگ عزیزی بیان کرد: جاده ۲ طرفه آجین - سنقر به طول حدود ۴۰ کیلومتر هم اینک یکی از محورهای پرتلفات استان همدان به شمار می‌رود و در سه ماهه سال جاری پنج تن در این محور جان خود را از دست دادند.

۷۵۲۶/‏۲۰۸۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلیس راه اسدآباد تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۳۵۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ایمن سازی مدارس در شهر جورقان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در این برنامه ۳۶۰ نفر از دانش آموزان مدرسه باهنر ۲ آموزش‌های راهنمایی و رانندگی آشنا شدند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان در این مراسم گفت: ایمنی مدارس حاشیه جاده‌ها بخشی از ایمنی راه‌های استان است. 

مهرداد آهکی افزود: دانش‌آموزان می‌توانند در پیشگیری از حوادث رانندگی نقش تاثیرگذاری داشته باشند و موجب کاهش تصادفات جاده‌ای شوند.

در پایان این برنامه به اولیاء دانش آموزانی که موتور سیکلت و گواهی نامه داشتند، کلاه ایمنی هدیه داده شد.

دیگر خبرها

  • ۳ مصدوم در حادثه رانندگی در محور  تاکستان - همدان
  • حادثه رانندگی در محور قدیم ساوه - تهران ۲ کشته بر جا گذاشت
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین - زنجان
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین- زنجان
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف تنگه راز
  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • اجرای طرح ایمن سازی مدارس در شهر جورقان
  • تصادفات جنوب سیستان و بلوچستان ۴۶ کشته برجا گذاشت
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز