Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار تهران گفت: صدها هزار خانه خالی در تهران وجود دارد اما اتفاق نظری درباره تصمیم‌گیری برای این خانه‌ها وجود ندارد. ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۸ اجتماعی تهران نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، پیروز حناچی در مراسم سه‌شنبه‌های بدون خودرو که همراه با محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات از میدان توحید تا پارک لاله را رکاب زدند در جمع خبرنگاران درباره تاثیر حضور وزیر ارتباطات در چنین برنامه‌هایی اظهار کرد: به هر حال مراسم روز سه‌شنبه‌های بدون خودرو و رکاب‌زنی با دوچرخه یک اقدام نمادین است و از سه‌شنبه‌ها شروع شده و امیدواریم همه روزهای ما روزهای بدون خودرو باشد و کاستن از استفاده از خودروهای شخصی امری مهم و ضروری برای شهر تهران محسوب می‌شود و حضور مسئولان آن هم مسئولان دولتی در این مراسمات و روزهای بدون خودرو نفع بسزایی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حناچی گفت: بنده به آقای جهرمی پیشنهاد دادم در این مراسم حضور داشته باشد و وی هم از این موضوع استقبال کرد. البته یادمان باشد که روز سه‌شنبه‌های بدون خودرو حتما به معنای استفاده کردن از دوچرخه نیست و مسئولان می‌توانند با استفاده مترو و اتوبوس خود را به سرکار برسانند و مهم این است که از خودروی شخصی استفاده نکنند.

شهردار تهران همچنین در ارتباط با معابر فراهم شده برای استفاده از دوچرخه‌سواران گفت: این موضوع در حال انجام است و مرکز و خیابان طالقانی، حافظ، کریمخان، بلوار کشاورزی و خیابانهایی برای دوچرخه اختصاص پیدا کرده و این اقدام ارتباط مستقیمی با استقبال شهروندان از گسترش پویش سه‌شنبه‌های بدون خودرو دارد.

وی در ادادمه در ارتباط با موضوع مسکن نیز گفت: این موضوع اهمیت ویژه‌ای دارد و موضوع بلوکه شدن سرمایه‌های مردم در خانه‌های خالی نیز مورد توجه دولت قرار گرفته است و در ارتباط با واحدهای خالی نیز هنوز اتفاق نظر واحدی وجود ندارد اما حتما چند صد هزار خانه خالی از سکنه در تهران وجود دارد که این موضوع را با مالیات بر املاک تعدیل کرده‌اند اما ما در این خصوص خلائی در قوانین داریم.

وی ادامه داد: در دنیا برای افرادی که بیش از دو واحد مسکونی دارند مالیاتی در نظر گرفته می‌شود و در واقع کسی هم حق ندارد دارایی‌های عمومی را بلوکه کند و هم اکنون این موضوع در دولت مطرح است و امیدواریم هر چه سریعتر راهکاری برای آن اتخاذ شود.

دعوت وزیر ارتباطات از وزیر دفاع و پدر همسرش برای شرکت در سه‌شنبه‌های بدون خودروتوضیحات وزیر راه درباره تغییر موضع مسئولان دولتی نسبت به "مسکن مهر"حناچی: مسکن مهر طرحی قابل قبول و فرصتی استثنایی برای خانه‌دار شدن اقشار ضعیف بود

انتهای پیام/

R1491/P/S2,25/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۳۶۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت پرده برکناری علی خطیر؛ پرداخت پول بدون اجازه!

علی خطیر به یک دلیل از سمت مدیرعاملی استقلال برکنار شده است.

طرفداری | کار علی خطیر در باشگاه استقلال به پایان رسیده است.

امشب بعد از تساوی استقلال مقابل تراکتور خبری آمد مبنی بر اینکه علی خطیر با تصمیم هیات مدیره از مدیرعاملی باشگاه استقلال برکنار شده و فرشید سمیعی موقتا جای او را گرفته است.

خبری که به نظر درست است و حالا پیگیری های خبرنگار طرفداری نشان می دهد این موضوع یک علت مهم داشته است.

گویا علی خطیر تصمیم می گیرد پیش از بازی با تراکتور، بخشی از قرارداد استقلالی ها را پرداخت کند ولی شهریاری به او اعلام می کند این کار را انجام ندهد و پرداختی را به بعد از بازی موکول کند.

در واقع علت برکناری خطیر این است که او بدون اجازه از مالکان جدید باشگاه استقلال، 50 میلیارد به حساب بازیکنان پرداخت کرده است.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • ۹ میلیون خانه خالی در ژاپن! / گاردین: تا یک دهه آینده ۳۰ درصد خانه‌ها در ژاپن خالی خواهند بود
  • دانشجو‌های خانه به دوش! / جای خالی خانه دانشجویی در پازل زندگی زوج‌های دانشجو
  • پشت پرده برکناری علی خطیر؛ پرداخت پول بدون اجازه!
  • اخطار به صاحبان خانه‌ های خالی برای پرداخت مالیات
  • اخطار به صاحبان خانه های خالی برای پرداخت مالیات
  • اجرای صدها برنامه طی دهه کرامت در استان تهران
  • ۵۷۰ هزار اخطار مالیاتی به مالکان خانه‌های خالی ارسال شده است
  • از افغانستان متحد دفاع می کنیم
  • کابل: به کسی اجازه تخریب وحدت ملی در افغانستان را نمی‌دهیم
  • برگزاری نشست مشورتی دوره‌های مختلف شهرداری بندرعباس