Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران به نقل از المسیره، انصار الله یمن به یکی از فرودگاه های عربستان و یکی از تأسیسات برق این کشور حمله کردند.

نیروهای ارتش یمن و کمیته های مردمی شب گذشته با انجام عملیات پهپادی در جنوب عربستان، نیروگاه برق «تهامه» و فرودگاه «ابها» را هدف قرار دادند.

«یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن شب گذشته در یک نشست خبری گفت که یگان پهپادی یمن نیروگاه برق التهامه در ابهاء عربستان سعودی را با پهپادهای 2K مورد هدف قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یحیی سریع گفت که در عملیات نخست، فرودگاه بین‌المللی ابهاء با حملات متعدد پهپادهای K2 مواجه شد که در این حملات آشیانه جنگنده‌های سعودی و اهداف نظامی دیگر با دقت بسیار زیاد هدف قرار گرفت که در پی آن فعالیت‌های فرودگاه ابهاء متوقف گردید.

وی افزود: در عملیات دوم، نیروگاه برق تهامة با تعدادی از پهپادهای K2 مورد هدف قرار گرفت و حمله به این نیروگاه مستقیم و دقیق انجام شد.

این مقام نظامی یمن گفت که این حملات واکنش طبیعی و مشروع به حملات ائتلاف متجاوز سعودی است که طی 48 ساعت گذشته 32 حمله هوایی به مناطق مختلف یمن انجام داد.

بنابراین گزارش، نیروی پهپادی ارتش و کمیته های مردمی یمن دو روز پیش نیز حملاتی را با استفاده پهپادها به فرودگاه های «جیزان» و ابها انجام داد و طی آن آشیانه های جنگنده های ارتش عربستان و دیگر اهداف نظامی را داخل این دو فرودگاه هدف قرار دادند و منجر به تعطیلی این دو فرودگاه شد.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال عربستان سعودی انصار الله یمن فرودگاه ابها قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۳۶۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات جدید حزب الله به شتولا و آویویم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، حزب الله لبنان در بیانیه ای اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن و در واکنش به جنایت هولناکی که دشمن صهیونیست در شهرک میس الجبل مرتکب شد و به شهادت و زخمی شدن شماری منجر شد، رزمندگان مقاومت اسلامی بعد از ظهر امروز یکشنبه، ساختمانی را در شهرک آویویم با سلاح مناسب هدف قرار داده و تلفات قطعی به آن وارد کردند.

در بیانیه دیگری حزب الله لبنان بیان کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن در واکنش به جنایت هولناکی که دشمن صهیونیست در شهرک میس الجبل مرتکب شد و به شهادت و زخمی شدن شماری منجر شد، رزمندگان مقاومت اسلامی بعد از ظهر امروز یکشنبه، ساختمانی در شهرک شتولا را با سلاح مناسب هدف قرار داده و تلفات قطعی به آن وارد کردیم.

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد: یک موشک ضدزره به منزلی در شهرک شتولا در الجلیل غربی اصابت کرده است.

کد خبر 6097558

دیگر خبرها

  • حمله رژیم صهیونیستی به غرب شهر رفح ۵ شهید برجای گذاشت
  • اعلام تخلیه ساکنان شرقی رفح برای حمله اسرائیل/حملات شدید حزب الله به مواضع نظامی اسرائیل با 70 موشک/ حماس: دستور تخلیه رفح تحولی خطرناک است
  • اعلام تخلیه ساکنان شرقی رفح برای حمله اسرائیل/حملات شدید حزب الله به مواضع نظامی اسرائیل با 70 موشک
  • اسرائیل دست به دامن فرانسه برای کاهش حملات حزب الله
  • حملات توپخانه‌ای ارتش عربستان به سوی شهروندان یمنی | ۱۰ یمنی زخمی‌ شدند
  • اوکراین : حملات سنگین روسیه به نیروگاه‌های ما یک میلیارد دلار خسارت وارد کرده است
  • زخمی‌ شدن ۱۰ یمنی در حملات ساعات گذشته ارتش عربستان
  • زخمی‌شدن ۱۰ یمنی در حملات ساعات گذشته ارتش عربستان
  • حملات جدید حزب الله به شتولا و آویویم
  • شلیک ۵۰ موشک از جنوب لبنان به الجلیل در موج جدید حملات حزب الله