Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایتنا - اینستاگرام قابلیت جدیدی را به پلت‌فرم خود آورده است تا کاربران بتوانند به مقابله با نظرات غیرقابل قبول حاوی دشنام و کلمات غیراخلاقی در زیر پست‌های به اشتراک گذاشته شده خود بپردازند.
اینستاگرام یکی از بزرگترین و محبوب‌ترین پلت‌فرم‌های شبکه اجتماعی در جهان به شمار می‌رود که در سال‌های اخیر با محبوبیت و استقبال بی نظیری از سوی کاربران مواجه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شبکه اجتماعی همچنین اخیراً قابلیت‌های جدیدی را به پلت‌فرم خود افزوده است تا استفاده از آن را برای کاربران تسهیل کند و آن‌ها بتوانند پست‌های موردنظر خود را بدون هیچ مشکلی با دوستان و مخاطبان خود به اشتراک بگذارند.

به گزارش ایتنا از ایسنا، حالا اینستاگرام قابلیت و ویژگی جدیدی را به منظور مقابله کاربران با توهین برخی دیگر از کاربران در فضای مجازی به پلت‌فرم خود اضافه کرده است که از فناوری نوین هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی بهره می‌برد و قادر است حساب‌های کاربری که به کامنت گذاشتن و نظر دادن در زیر پست‌های دیگران اقدام می‌کنند، محدود کند و در صورت تشخیص کلمات و سخنان غیرقابل قبول همچون ناسزا، دشنام و سخنان نادرست و توهین‌آمیز، کامنت‌های مربوطه را برای عموم نمایش ندهد.

این قابلیت که shadow ban نام دارد، تمامی نظرات توهین‌آمیز را سانسور و فیلتر می‌کند و تنها برای کاربری که خود آن نظرات را نوشته است، قابل نمایش خواهد بود و دیگران قادر نخواهند بود آنها را مشاهده کنند.
همانطور که پیش‌تر کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری پیش بینی کرده بودند، به نظر می‌رسد که فناوری هوش مصنوعی ( Artificial inteligence) کمک بسزایی در بهبود عملکرد شبکه‌های اجتماعی و افزایش رضایت کاربران از آنها خواهد کرد.

منبع: ايتنا

کلیدواژه: اینستاگرام شبکه اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۳۷۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| نظرات جالب تجار خارجی در مورد ایران اکسپو ۲۰۲۴

ایران اکسپو ۲۰۲۴ نمایشگاهی از کالاهای ایرانی در حوزه صادرات است که برای ششمین بار در اردیبهشت ۱۴۰۳ در نمایشگاه بین‌المللی در تهران برپا شد، در این نمایشگاه نزدیک به ۲۰۰۰ تاجر و بازرگان از حدود ۸۰ کشور دنیا به همراه ۸۰۰ شرکت برتر صادراتی از داخل کشور حضور داشتند.

کد خبر 750543

دیگر خبرها

  • واکنش توهین‌آمیز چیلاورت به مرگ منوتی
  • جنین‌هایی که از شکم‌ مادرشان در اینستاگرام کار می‌کنند
  • ایمن‌ترین پیام‌رسان‌های جهان/ چگونه امنیت پیام‌رسان‌ها را بالا ببریم؟
  • پدر مددکاری اجتماعی ایران: تعطیل کردن نمایش خانگی دردی از بحران‌های اجتماعی دوا نمی‌کند
  • قابلیت‌های جدید استوری اینستاگرام کاربران را شگفت‌زده کرد
  • پلیس فتا: ۹۱ درصد حجم «آلودگی جرایم غیر اخلاقی» مربوط به اینستاگرام است
  • رئیس پلیس فتا: اینستاگرام بیشترین حجم آلودگی جرایم غیر اخلاقی را دارد
  • تاکید پلیس بر‎اخلاق‎ ‎مداری‎کاربران‎ ‎مجازی‎ در‎انتخابات‎
  • آزمایش عمومی دستیار کوپایلت ویندوز ۱۱ موقتاً متوقف شد
  • فیلم| نظرات جالب تجار خارجی در مورد ایران اکسپو ۲۰۲۴