Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-05@02:18:00 GMT

حبیبی رسما مربی دروازه‌بانان تیم امید معرفی شد

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۳۷۶۴۶

حبیبی رسما مربی دروازه‌بانان تیم امید معرفی شد

به گزارش وانانیوز، 

 به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، محمد حبیبی که پیش از این مربی دروازه بان های تیم ملی نوجوانان ایران بود در این خصوص اظهار داشت:من سابقه حضور در کادر تیم ملی جوانان و همینطور نوجوانان را داشته ام و با پیشنهاد آقای استیلی از این به بعد در خدمت تیم امید خواهم بود. حقیقت این است که خدمت کردن به تمامی تیم های ملی فوتبال در رده های مختلف باعث افتخار است و هیچ تفاوتی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وجود خوشحالم که در کنار آقای استیلی و فرهاد مجیدی حضور دارم و امیدوارم همه ما در کنار هم بتوانیم به تیم امید در مسیر صعود به المپیک کمک کنیم. همچنین جا دارد از حمایت های همیشگی حسین عبدی عزیز تشکر کنم که در این مدت افتخار همکاری با ایشان را داشتم.

مربی دروازه بان های تیم امید در پایان پیرامون آخرین وضعیت سنگربانان این تیم اظهار داشت:خوشبختانه دروازه بان های بسیار خوب و با استعدادی در اختیار داریم که با انگیزه زیادی در تمرینات حاضر می شوند. امیدوارم در این پست هم پیشرفت خوبی داشته باشیم و به شرایط ایده آل برسیم و بهترین نفرات برای حضور در مسابقات نهایی انتخاب شوند.

انتهای پیام/ا

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۳۷۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیمکت‌های داغ فوتبال اروپا؛ کدام تیم‌ها سرمربی‌شان را عوض می‌کنند؟ / آن تایم

طرفداری | تابستانی کم‌سابقه در انتظار فوتبال اروپا خواهد بود؛ فصلی مملو از نقل و انتقالات روی نیمکت تیم‌های بزرگ که شاید حرارتش بیشتر از دمای هوا در گرم‌ترین روزهای سال باشد.

یورگن کلوپ بعد از 9 سال لیورپول را ترک می‌کند. البته مسئولان باشگاه انگلیسی به سرعت جانشین او را انتخاب کرده‌اند، ولی تجربه ترسناک اریک تن هاخ روی نیمکت منچستر یونایتد، هواداران لیورپول را به مربی هلندی جدیدشان بدبین کرده است. هم یونایتد و هم چلسی، فصلی کابوس‌وار را پشت سر گذاشتند و احتمال دارد هر دو باشگاه بعد از صرف هزینه‌های هنگفت در بازار نقل و انتقالات، نیمکت‌هایشان را نیز تغییر دهند.

بایرن مونیخ بعد از به تاراج رفتن تاج و تخت 11 ساله، تصمیم گرفته مربی بزرگی برای جانشینی توماس توخل پیدا کند، اما گزینه‌های مطلوب زیادی در دسترس باواریایی‌ها نیستند. یوونتوس، میلان و ناپولی هم که در تمام طول فصل شاهد درخشش اینتر بودند، می‌خواهند با تغییر مربی به اوج و روزهای خوش قهرمانی بازگردند. سرنوشت کارلو آنچلوتی و ژاوی در رئال مادرید و بارسلونا؛ آیا لالیگا هم شاهد نقل و انتقالات مهمی روی نیمکت‌ها خواهد بود؟

تماشای برنامه آن تایم

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • چپ‌پاهای آماده در خدمت تیم مورایس! (عکس)
  • تحلیل علی ایمانی (مربی فوتسال) از تاکتیکهای جدید  مربیان مطرح با استفاده از دروازه بان
  • هشدار به سیتی: دی‌بروینه پیشنهاد عربستان را رد نکرده
  • گل بی نظیر زاهدی در جی لیگ + فیلم
  • چهره اولین سرمربی زن در فوتبال مردان آلمان
  • واکنش های دیدنی دروازه بانان در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2023/24 / فیلم
  • تیم ملی امید عراق بازهم به المپیک صعود کرد
  • نیمکت‌های داغ فوتبال اروپا؛ کدام تیم‌ها سرمربی‌شان را عوض می‌کنند؟ / آن تایم
  • رسمی؛ رونمایی از نامزدهای تیم منتخب فصل 24-2023 لالیگا / عکس
  • فیلم هندی در پایان پرسپولیس - سپاهان (عکس)