Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، محمد حسین اسحقی با بیان اینکه بر اساس سیاست های بودجه ساخت پارک های محله ای در اولویت برنامه های شهرداری است گفت: پارک های محله ای به عنوان محل تنفس شهر به ویژه در بافت های  پر جمعیت، محل بازی و ورزش برای کودکان و نوجوانان و محل تفریح برای اقشار مختلف دارای اهمیت فوق العاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: بر این اساس در سال گذشته نزدیک به ۱۵ پارک محله ای در تبریز ساخته شد و بر اساس سیاست های بودجه امسال ۲۵ پارک محله ای در تبریز احداث می شود.

اسحقی گفت: متراژ این پارک ها از یک هزار و ۵۰۰ متر تا چهار و نیم هکتار متفاوت است.

معاون عمرانی شهردار تبریز با اشار به اینکه کار احداث تعدادی از این پارک ها آغاز شده است خاطر شان کرد: مانند سال گذشته در برخ از مناطق واحدهای مسکونی تملک شده و به فضای سبز تغییر کاربری پیدا می کند.

اسحقی پارک غازان و پارک صفاری را دو نمونه از واحدهای مسکونی که تملک شده و به پارک تبدیل شده اند عنوان کرد و گفت: قصد داریم این سیاست در سال آینده نیز ادامه داشته و تعداد پارک هایی که در بودجه قرار می گیرد را بیش از سال جاری در نظر بگیریم.

او در ادامه به موضوع ساخت پارک های موضوعی در سطح شهر اشاره کرد و گفت: یکی از موضوعات مهم در سال جاری ساخت پارک های موضوعی در سطح شهر است.

اسحقی افزود: با توجه به افزایش جمعیت سالمندان شهر ساخت پارک برای این قشر جزو برنامه کاری این معاونت است.

معاون عمرانی شهردار تبریز با بیان اینکه عمده سالمندان شهر از قشر مهاجرین و افراد کم درآمد جامعه هستند شهرداری خود را موظف می داند برای این گروه جمعیتی امکانات لازم را فراهم فراهم کند.

او پارکی که اخیرا در منطقه ۱ شهرداری برای سالمندان ساخته شده را نمونه مناسبی برای ساخت پارک ویژه سالمندان دانست و گفت: از تمامی امکانات و زمین هایی که در اختیار داریم برا گسترش رفاه شهروندان استفاده خواهیم کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی درآمد سالمندان فضای سبز کودکان و نوجوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۳۷۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت بازار اجاره مسکن در جنوب تهران

بررسی فایل‌های اجاره در جنوب تهران نشان می‌دهد که برای رهن کامل یک آپارتمان در مناطق جنوبی پایتخت، باید دست‌کم ۲۵۰ میلیون تومان بودجه در نظر داشت.

به گزارش اکو ایران، هر چند خریدوفروش در بازار مسکن در تهران به کندی صورت می‌گیرد و معاملات ملکی در وضعیت رکود قرار دارد، اما هم‌اکنون بازار اجاره در آستانه داغ شدن و تعداد فایل‌های رهن و اجاره بازار در حال افزایش است.

البته آنطور که واسطه‌گران ملکی می‌گویند: اکثر مستاجران میل به تمدید قرارداد خود دارند و میزان جابه‌جایی نسبت به سال‎‌های قبل کاهش یافته است.

بررسی‌های ما از بازار رهن و اجاره در جنوب تهران نشان می‌دهد که برای رهن کامل یک آپارتمان در مناطق جنوبی پایتخت، باید دست‌کم ۲۵۰ میلیون تومان بودجه در نظر داشت که اگر خواهان امکاناتی همچون پارکینگ، آسانسور و انباری باشید مبلغ رهن کامل شما باید حداقل ۳۰۰ تا ۳۵۰ میلیون تومان باشد.

در محله مسعودیه رهن کامل آپارتمانی با ۶۸ مترمربع زیربنا و ۱ سال ساخت، ۶۵۰ تومان و رهن کامل واحدی ۷۵ متری و ۱۸ سال ساخت در نازی آباد بدون آسانسور و پارکینگ، ۶۰۰ میلیون تومان است.

در محله دولت آباد، رهن کامل آپارتمانی ۶۱ متری و ۱۸ سال ساخت، ۴۰۰ میلیون تومان و رهن کامل واحدی ۶۵ متری ۹ سال ساخت در محله دیلمان و بدون پارکینگ و انباری، ۶۰۰ میلیون تومان تعین شده است.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت رهن و اجاره در جنوب تهران را مشاهده کنید:

دیگر خبرها

  • اجرای محله محوری مسجد بنیان در ۵۵ منطقه اراک
  • وضعیت بازار اجاره مسکن در جنوب تهران
  • حفظ چنار ۸۰ ساله در پروژه احداث سرای محله باغ فردوس | ببینید چطور گوهر سبز در دل ساختمان ۵ طبقه زنده ماند
  • ساختمان نیمه کاره‌ای که محل تجمع سگ‌های ولگرد شد
  • جاری شدن آب فاضلاب و دردسر‌های آن برای ساکنان محله نوکان کرمانشاه + فیلم
  • دلیل مهدی چمران برای ساخت مسجد در تمام پارک‌های تهران | فیلم
  • ۴ مصدوم در اثر انفجار در پارک پرواز تبریز
  • انفجار گاز فاضلاب در پارک پرواز تبریز چهار مصدوم به جا گذاشت
  • انفجار در پارک پرواز تبریز/ ۴ نفر مصدوم شدند
  • انفجار در پارک پرواز تبریز