Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@00:28:19 GMT

رقابت ۳ مربی ایرانی تکواندو در یونیورسیاد ایتالیا

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۳۷۸۹۸

رقابت ۳ مربی ایرانی تکواندو در یونیورسیاد ایتالیا

سرمربیان ایرانی تیم‌های ایران، آذربایجان و عمان در رقابت‌های دانشجویان جهان برای کسب نتیجه بهتر تلاش می‌کنند.

به گزارش ورزش سه و به نقل از ایسنا، رقابت‌های تکواندو سی امین دوره بازی‌های یونیورسیاد دانشجویان جهان در ناپل ایتالیا در حال برگزاری است و تکواندوکاران سراسر جهان رقابت خود را در ۶ وزن از صبح امروز آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فریبرز عسکری هدایت تیم ملی تکواندو دانشجویان ایران را عهده دار است، رضا مهماندوست نیز سرمربیگری تیم ملی آذربایجان را بر عهده دارد، همچنین علی تاجیک که خود نیز مدال نقره بازی‌های یونیورسیاد را در کار نامه دارد به عنوان سرمربی تیم ملی تکواندو عمان عازم بازی‌های یونیورسیاد شده است.

 

در جریان برگزاری رقابت‌های پومسه، این ۳ مربی ایرانی ساعت‌ها در کنار یکدیگر از روی سکوی تماشاگران مشغول صحبت و مشاهده رقابت‌ها بودند.

 

ایران با ترکیب کامل پا به این رقابت‌ها گذاشته اما عمان با توجه به پتانسیل محدود در استعدادهای تکواندو و آذربایجان نیز بدلیل مشکلات شدید مالی با تعداد کمی تکواندو کار عازم ایتالیا شده اند.

تکواندو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۳۷۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هت‌تریک پیروزی‌ دختران ایرانی در کافا: 16 گل در 3 بازی!

تیم ملی فوتبال دختران ایران به سومین پیروزی خود در تورنمنت کافا دست یافت.

طرفداری | تیم ملی فوتبال دختران ایران در رده سنی زیر ۱۸ سال، سومین دیدار خود در رقابت‌های آسیای مرکزی (کافا) را مقابل تاجیکستان برگزار کرد و در ادامه روند پیروزی‌های پر گل خود، توانست این تیم را نیز با نتیجه ۵-۰ از پیش رو بردارد.

تیم ملی دختران ایران پیش از این ازبکستان را با حساب ۴-۲ و ترکمنستان را با حساب ۷-۰ شکست داده بود تا با احتساب دیدار امروز، به آمار سه برد در رقابت‌های کافا دست یابد.

رقابت‌های فوتبال دختران زیر ۱۸ سال کافا با شرکت تیم‌های ایران، ازبکستان، ترکمنستان، تاجیکستان و قرقیزستان در حال برگزاری است.

علاوه بر تیم زیر ۱۸ سال دختران ایران، تیم داوری کشورمان نیز متشکل از مهناز ذکایی و آتنا لشنی در این رقابت‌ها حضور دارد.

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • اتفاقی که باعث شد مورایس مسلمان شود
  • ماجرای مسلمان شدن مورایس؛ ازدواج با دختر ایرانی
  • ۲ ورزشکار و یک مربی قبل از ژوزه مورایس در ایران مسلمان شدند
  • حادثه‌ای که زندگی ژوزه را تغییر داد؛ مورایس چگونه مسلمان شد
  • جزئیات یک تصمیم پرسروصدا؛ ژوزه مورایس چگونه مسلمان شد؟
  • پشت پرده مسلمان شدن مورایس سرمربی سپاهان
  • غافلگیری بزرگ باشگاه سپاهان؛ مورایس چطور مسلمان شد؟ | یک حادثه و یک نفر!
  • تصمیم بزرگ: مورایس چگونه مسلمان شد
  • هت‌تریک پیروزی‌ دختران ایرانی در کافا: 16 گل در 3 بازی!
  • ایتالیا هم زانو زاد: والیبال ایران در جمع ۴ تیم برتر جهان