Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - اینتر در آستانه خرید هافبک ایتالیایی و ملی‌پوش تیم فوتبال کالیاری قرار گرفت. ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۹ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ظاهراً مذاکرات چند هفته‌ای باشگاه اینتر و کالیاری برای انتقال نیکولو بارلا به جوزپه‌مه‌‌آتزا نتیجه داده و پیشنهاد نراتزوری توانسته نظر سران تیم منطقه سیسیلی را جلب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش اسکای اسپورت ایتالیا، پیشنهادی که اینتر برای خرید بارلای 22 ساله داده شامل 40 میلیون یورو به علاوه 6 میلیون یوروی دیگر به عنوان پاداش می‌شود.

بارلا علاوه بر اینتر، مشتریان دیگری مانند رم، ناپولی و میلان داشت اما از همان ابتدا تمایل خود را برای پیوستن به آبی‌و‌مشکی‌پوشان شهر میلان اعلام کرده بود و الان پس از هفته‌های مذاکره میان اینتر و کالیاری، طرفین در آستانه عقد قرارداد هستند.

فوتبال جهان| ماروتا: ایکاردی و ناینگولان جایی در برنامه‌های اینتر ندارند

رقم درخواستی کالیاری برای فروش بارلا 50 میلیون یورو بود اما گویا این باشگاه در نهایت پذیرفته که بازیکنش را در ازای 40 میلیون یورو به عنوان رقم ثابت و 6 میلیون یوروی دیگر به عنوان پاداش به اینتر بفروشد. این باشگاه همچنین پذیرفته که اینتر مبلغ خرید بارلا را طی چند قسط و در عرض چند سال بپردازد که این موضوع کلید توافق دو باشگاه بوده است.

به این ترتیب اینتر بارلا را به صورت بازیکن قرضی به خدمت خواهد گرفت و در قرارداد این بازیکن بندی خواهد گنجاند که نراتزوری را ملزم به خرید قطعی او خواهد کرد.

در همین حال اسکای نوشته است که انتقال بارلا به اینتر ظرف 48 ساعت آینده نهایی خواهد شد.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اینترمیلان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اینترمیلان اینترمیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۳۸۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حداکثر شش ماه حبس برای خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن پرند

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند گفت: خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن پرند ممنوع است و انتشار دهندگان آگهی فروش به حبس از ۴۵ روز تا ۶ ماه و جریمه چهار برابری محکوم می‌شوند.

به گزارش مهر، آرش صیادی مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پرند با بیان اینکه خرید و فروش امتیاز نهضت ملی مسکن غیر قانونی و غیر مجاز است، گفت: امتیاز هیچ هویت حقوقی ندارد و امکان دارد افراد دارنده امتیاز از آن حذف شوند بنابراین مردم بدانند این قرارداد بسیار پر ریسک است و امکان دارد تمام سرمایه خود را از دست بدهند.

صیادی تاکید کرد: بر اساس شیوه نامه اجرایی نهضت ملی مسکن، واحد متقاضیان در مراحل پایانی اجرای پروژه به آن‌ها اختصاص می‌یابد و با توجه به‌عدم انعقاد قرارداد، بدیهی است خرید و فروش و انجام معاملات ثانویه واحدهای نهضت ملی مسکن غیر قانونی است.

وی گفت: طبق ماده ۲۳ قانون پیش فروش ساختمان اشخاصی که بدون تنظیم سند رسمی اقدام به پیش فروش ساختمان یا بدون اخذ مجوز اقدام به درج یا انتشار آگهی کنند به حبس از ۴۵ روز تا ۶ ماه یا جزای نقدی به میزان ۲ تا چهار برابر وجوه و اموال دریافتی محکوم می‌شوند.

دیگر خبرها

  • ۴۵ روز تا ۶ ماه حبس برای خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن پرند
  • فراهم شدن شرایط جدید برای فروش برج‌های دو قلو شهرکرد
  • چراغ سبز لندن به تداوم همکاری‌های تسلیحاتی با اسرائیل
  • حداکثر شش ماه حبس برای خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن پرند
  • تمجید ویژه از طارمی؛ حضور او برای اینتر یک گام به جلو است
  • گزارشگر ایتالیایی: طارمی خرید بسیار مفیدی برای اینتر است
  • دفاع بالوتلی از جنجال ستاره اینتر علیه تئو هرناندز
  • احکام شرعی | حکم خرید و فروش سگ
  • فروش اینترنتی دارو
  • مدافع سابق اینتر: طارمی کار تورام را انجام نمی‌دهد