Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@10:40:12 GMT

حبیبی رسما مربی دروازه‌بان‌های امید شد

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۳۸۱۰۸

حبیبی رسما مربی دروازه‌بان‌های امید شد

محمد حبیبی به طور رسمی به عنوان مربی دروازه بان های تیم امید معرفی شد. این اتفاق از سوی حمید استیلی، مدیر تیم امید صورت گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، محمد حبیبی پیش از این مربی دروازه بان های تیم ملی نوجوانان و مشاور فنی مربی دروازه بان های تیم های ملی بانوان بود اما با دعوت حمید استیلی رسما به کادر فنی تیم امید ملحق شد و از این پس در دیگر تیم ها هیچ فعالیتی نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

محمد حبیبی در اردوی قبلی تیم امید به عنوان مربی کمکی در اردوی این تیم حاضر شد اما با توجه به رضایت کادر فنی تیم امید از عملکرد او حضورش در کادر فنی تیم امید قطعی شد. تیم امید از روز چهارشنبه دور جدید تمرینات خود را در کمپ تیم های ملی آغاز خواهد کرد.

سید محمد حبیبی (مربی) تیم امید ایران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم امید ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۳۸۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان یک جادوگر؛ دیوید تیلور رسما خداحافظی کرد!

دیوید تیلور از تشک کشتی خداحافظی کرد.

طرفداری | جادوگر، چوب جادویی خود را کنار گذاشت.

دیوید تیلور بارها اعلام کرده بود دوست دارد پس از قهرمانی در المپیک پاریس از دنیای کشتی خداحافظی کند اما آرون بروکس پدیده ۲۳ ساله کشتی آمریکا با شکست مجیک‌من سهمیه المپیک را کسب کرد تا تیلور به المپیک پاریس نرسد.

تیلور پس از شکست در انتخابی تیم ملی آمریکا برای حضور در المپیک پاریس، مورد توجه مسئولان کشتی ایالت اوکلاهاما به عنوان یکی از قطب‌های کشتی آمریکا قرار گرفت و سرانجام به عنوان سرمربی تیم کشتی ایالت اوکلاهاما انتخاب شد.

دیوید تیلور ملقب به جادوگر، یک مدال طلای المپیک و ۳ مدال طلا و یک نقره جهان را در کارنامه خود دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • پایان یک جادوگر؛ دیوید تیلور رسما خداحافظی کرد!
  • تراکتور به سهمیه آسیا و فولاد به سقوط نزدیک‌تر شدند
  • چشمک تراکتور به سهمیه آسیا با سوپرگل شجاع
  • محمد خزاعی مطرح کرد؛تشکیل شورای فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد
  • آدم ربایی در شیراز
  • آشتی صلاح و کلوپ با گلی دراماتیک؛ ستاره مصری درخشید و لیورپول را نجات داد
  • ‌گروگانگیری در شیراز
  • تصمیم نهایی یورگن کلوپ در مورد صلاح
  • از وقتی نکونام رسما اعلام کرد که استقلالی است از او خوشم آمد!
  • نفرین محمد پنجعلی پشت سر دو کاپیتان پرسپولیس!