Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-03@03:03:43 GMT

آزمون استخدامی آموزش و پرورش کی برگزار می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۳۸۳۸۸

آزمون استخدامی آموزش و پرورش کی برگزار می‌شود؟

رویداد۲۴ سید جواد حسینی سرپرست آموزش و پرورش در گفت‌وگویی، درباره زمان برگزاری آزمون استخدامی اظهار کرد: امسال ۱۲ هزار مهارت آموزِ ماده ۲۸ جذب می‌کنیم که این مورد شامل بخشی از مجوز آزمون استخدامی است که پس از پذیرفته شدن در آزمون و مصاحبه، دوره ۹ ماهه تا یک ساله را در دانشگاه گذرانده و جذب آموزش و پرورش می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حسینی درباره زمان دقیق برگزاری آزمون استخدامی با اشاره به اینکه به‌طورمعمول این آزمون در تابستان برگزار می‌شود، تصریح کرد: سعی می‌کنیم این آزمون را در مردادماه آماده کنیم تا برای برگزاری آزمون اقدام کنیم.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به پرسشی مبنی بر ظرفیت پذیرش دانشجو معلمان از طریق کنکور ۹۸ اظهار کرد: بر اساس ظرفیت‌های پردیس‌های دانشگاهی و با توجه به توافقاتی که با سازمان امور اداری و استخدامی داشته‌ایم امسال ۲۵ هزار سهمیه در دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی گرفتیم.

حسینی ادامه داد: پذیرفته شدگان از طریق پذیرش درکنکور ۹۸ در دوره‌های چهار ساله پذیرفته می‌شوند، همچنین ظرفیت ۱۲ هزار نفری را برای پذیرش از طریق دوره‌های یک ساله ماده ۲۸ در نظر گرفتیم که این افراد فارغ التحصیلان دانشگاه‌ها هستند و پس از قبول شدن در آزمون مصاحبه دوره یک ساله را در دانشگاه فرهنگیان می‌گذرانند.
سیاست آموزش و پرورش در پذیرش نیروی انسانی

وی افزود: سیاست ما بر این است که نیروی انسانی آموزش و پرورش جز از طریق دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی به این نهاد تعلیم و تربیتی وارد نشود و اگرهم از فارغ التحصیلان دانشگاهی دیگری استفاده می‌کنیم از طریق دوره‌های آماده سازی تربیتی و حرفه‌ای در دانشگاه فرهنگیان آن‌ها را آموزش دهیم.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش به ظرفیت پذیرش در دانشگاه تربیت شهید رجایی هم اشاره و اظهار کرد: با توجه به اینکه حدود ۴۰ رشته فنی و حرفه‌ای و بیش از ۱۶۰ رشته کاردانش داریم بنابراین برای تربیت هنرآموزان در این رشته‌ها به معلمان فنی نیاز داریم که این روند از طریق دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی دنبال می‌شود، تربیت معلمان حرفه‌ای در این دانشگاه انجام می‌شود.

پیش از این حسین خنیفر رئیس دانشگاه فرهنگیان اعلام کرده بود که در تلاش هستیم تا ۲۵ هزار دانشجومعلم در ۹۸ پردیس و مرکز، ۳۱ استان و ۱۶ رشته در سال تحصیلی ۹۸-۹۹ تحصیل کنند همچنین حمیدرضا عظمتی رئیس دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی هم از تربیت ۴ هزار معلم فنی در این دانشگاه برای سال تحصیلی جدید خبر داده بود. منبع: باشگاه خبرنگاران جوان خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 سرپرست وزارت آموزش و پرورش وزارت آموزش و پرورش سرپرست آموزش و پرورش آزمون استخدامی آموزش و پرورش استخدامی آموزش و پرورش دانشگاه فرهنگیان آزمون استخدامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۳۸۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت بیش از ۱۵ هزار داوطلب سیستان و بلوچستان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش

ایسنا/سیستان و بلوچستان رئیس جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان گفت: ۱۵ هزار و ۷۵۱ نفر داوطلب سیستان و بلوچستان در آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش شرکت خواهند کرد.

عباس صفدری در گفت وگو با ایسنا، افزود: از این تعداد شرکت کننده ۴ هزارو ۴۲۱ نفر را مردان و ۱۱ هزارو ۳۲۲ نفر را زنان تشکیل می دهند.

رئیس جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان بیان کرد: آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی آموزش و پرورش صبح جمعه ۱۴ اردیبشهت همزمان با سراسر کشور در ۸ حوزه امتحانی استان برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: شهرهای زاهدان، زابل، خاش، سراوان، راسک، ایرانشهر، نیکشهر، چابهار حوزه های امتحانی برگزاری این آزمون هستند.

صفدری افزود: داوطلبان می توانند جهت دریافت کارت شرکت در آزمون به سایت جهاد دانشگاهی مراجعه کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شرکت بیش از ۱۳ هزار داوطلب در آزمون استخدامی آموزش و پرورش مازندران
  • رقابت 21 هزار کرمانی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • رقابت بیش از 8 هزار نفر فردا در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش، فردا در ۱۱ شهر فارس
  • برگزاری ۲ آزمون استخدامی جذب معلم در اردیبهشت
  • آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در ۱۱ نقطه فارس برگزار می‌شود
  • آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی آموزش و پرورش در قم برگزار می‌شود
  • شرکت بیش از ۱۵ هزار داوطلب سیستان و بلوچستان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • رقابت ۲۱ هزار و ۱۶۹ داوطلب استان کرمان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • آزمون استخدامی آموزش وپرورش استان در۴۵ حوزه امتحانی برگزار می شود