Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار بسیج از سراوان، به مناسبت ولادت حضرت معصومه و ولادت علی ابن موسی الرضا و هفته عفاف و حجاب مراسم جشنی با همت حوزه مقاومت فاطمه الزهرا، در سالن الغدیر آموزش و پرورش شهرستان سراوان برگزار شد.
حجت الاسلام سابکی، مسئول تعلیم و تربیت سپاه شهرستان سراوان ضمن عرض تبریک به مناسبت روز دختر و ولادت حضرت معصومه(س) و ولادت علی بن موسی الرضا(ع) گفت: علت نامگذاری دهه کرامت ولادت حضرت معصومه تا ولادت امام رضا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود: حضرت معصومه(س) کریمه اهل بیت و امام رضا کریم اهل بیت می باشند اگر می خواهید صفت کرامت را پیدا کنید باید الگوی خود را اهل بیت قرار دهیم الگوی ما بایدحضرت معصومه(س) باشد.
حجت الاسلام سابکی در ادامه با تاکید بر الگو پذیری دختران و بانوان در زمینه عفاف و حجاب از حضرت معصومه(س) بیان کرد: دختران ما باید همه‌ی کرامت‌ها را در حضرت معصومه پیدا کنند و ما به عنوان یک زن این صفت را در خود بوجود بیاوریم.   مسئول تعلیم و تربیت سپاه شهرستان سراوان اظهار داشت: ما اگر اهل حجاب و عفاف نباشیم فرزندمان به همان سمت و سو حرکت می کنند، ولی اگر حضرت معصومه(س) را الگو خود قرار دهیم فرزندمان هم به همان سمت و سو حرکت خواهند کرد.   این مسئول از جمله ویژگی‌های انسان کریم را خدمت به مردم دانست و خاطر بیان کرد: فرزند خود را به سمت و سوی  زندگی سبک اسلامی و الگو پذیری از ائمه(ع) تشویق کنیم و از کار‌های ناپسند دور کنیم چرا که انسانهایی که داری کرامت باشند اوج پیدا می‌کنند و فرزند خوب تربیت می کند، اگر ما خدمتی به دیگران کنیم خدا ترقی و پیشرفت می‌دهد فرزندانتان را با کرامت بزرگ کنید و طوری تربیت کنید تا در جامعه دچار مشکل نشوند وقتی تربیت فرزندان تربیت پایه و اساسی و محکم باشد.   وی در پایان خاطر نشان کرد: اگر تربیت مادر، خانواده بدون اساس باشد تربیت فرزندان هم دچار مشکل می شود ما باید با حجاب در مقابل فرزند بایستیم خود به خود این حجاب و عفت در فرزند وخانواده اثر میگذارد اگر ما بگذاریم که بچه کوچک از الان با حجاب بزرگ شود این حجاب در وی اثر می گذارد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۳۸۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از سردار رادان در حرم حضرت معصومه(س)

در اجتماع بزرگ مردم قم در حمایت از فراجا و طرح نور ( عفاف و حجاب) که در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد با اهدای نشان فاطمی از سردار رادان فرمانده فراجا تجلیل شد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075137 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • اجتماع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • تجلیل از سردار رادان در حرم حضرت معصومه(س)
  • پیام تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت مرحومه معصومه حائری
  • معصومه حائری، عروس امام خمینی درگذشت
  • عروس امام خمینی درگذشت؛ معصومه حائری که بود؟
  • شهرستان مهر میزبان شاعران
  • اجتماع مردم قم در حمایت از طرح حجاب و عفاف برگزار می شود
  • مرحله دوم انتخابات مجلس در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • ویژگی‌های حضرت حمزه(س) در بیان قرآن و روایات
  • نخستین همایش منطقه‌ای حجاب، عفاف و زیست عفیفانه برگزار می‌شود