Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@12:28:10 GMT

امدادگران امداد خودروی کشور بیمه شدند

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۳۸۹۰۲

امدادگران امداد خودروی کشور بیمه شدند

سید مهدی حسینی روز سه شنبه در همایش آموزشی و اجرایی صنعت امداد خودرو کشور گفت: ٥٠ سال بود که امدادگران ما از نعمت داشتن بیمه محروم بودند و خبری از اسم امدادگر خودرو در سازمان تامین اجتماعی نبود.
وی گفت: این انجمن خرسند است که بعد از سالها توانست در مذاکره با سازمان تامین اجتماعی امدادگران کشور را مشمول بیمه تامین اجتماعی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسینی با توضیح اینکه امداد خودرو سالها در بخش دولتی دیده می شد و بعد از اجرای اصل ٤٤ قانون اساسی صاحب جایگاه در بخش خصوصی شد، گفت: متاسفانه در شرایط فعلی حال این بخش نیز خوب نیست و شرایط سختی را می‌گذراند که نمونه آن بیمه امدادگران بعد از ٥٠ سال است.
رییس انجمن صنفی امداد خودرویی کشور به تشریح نحوه ساماندهی مشکلات این صنف پرداخت و ادامه داد؛ پیش تر، امدادگران ما سواد کافی نداشتند اما با تلاش انجمن صنفی رشته امدادگری بعد از استاندارد سازی وارد نظام آموزشی فنی و حرفه ای شده است.
به گفته ی حسینی تا پیش از این هیچ کد شناسایی از امدادگران وجود نداشت اما اکنون هر شخصی می‌تواند از طریق کد شناسایی و پلاک خودرو هویت امدادگر را در سامانه تعریف شده شناسایی کند و بعد خودروی خود را به او بسپارد.
وی از توافق با اورژانس کشور برای آموزش امدادگران خبر داد و گفت: با توجه به افزایش تصادفات جاده ای لازم بود امدادگران ما آموزش هایی در خصوص پزشکی نیز داشته باشند.
رییس انجمن صنفی امداد خودرویی کشور اضافه کرد: تاکنون چهار هزار پایانه فروش (پوز) به امدادگران دارای کد شناسایی داده شده است و مردم هنگام پرداخت هزینه امدادخودرو در جاده های مشکلی برای پرداخت نخواهند داشت ضمن اینکه نرخ ها کاملاً مشخص است و به صورت سلیقه ای از مردم اخذ نخواهد شد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خودرو امداد و نجات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۳۸۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد

حوالی ساعت ۲:۳۰ بامداد امروز، تعدادی از شهروندان با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران تماس گرفته و از وقوع تصادف شدید رانندگی در مسیر شرق به غرب بلوار ارتش، روبه‌روی شهرک کوثر اطلاع‌رسانی کردند.

به گزارش ایسنا، درپی این حادثه ستاد فرماندهی آتش‌نشانی، آتش‌نشانان ایستگاه ۱۳۱ را به همراه گروه امداد و نجات ۱۰ به محل اعزام کرد و هنگام حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که یک دستگاه سواری دنا به شدت با یک دستگاه میکسر برخورد کرده و سرنشین خودرو دنا در داخل اتاقک در هم پیچیده خودرو محبوس شده بود.

شدت این تصادف به حدی بود که کابین سواری دنا کاملا مچاله شده بود. در این شرایط آتش‌نشانان بلافاصله پس از ایمن سازی محل حادثه و قطع برق خودرو با استفاده از تجهیزات مخصوص، فرد محبوس شده را از داخل خودرو خارج کرده و در اختیار عوامل اورژانس قرار دادند.

در ادامه عوامل آتش‌نشانی با کمک ماموران پلیس راهور اقدام به ایمن‌سازی محل کرده و پس از انتقال خودرو به حاشیه مسیر و محلی امن به ماموریت خود خاتمه دادند. علت این حادثه نیز از سوی کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی بررسی و اعلام خواهد شد.

کابین خودرو پس از تصادف

دیگر خبرها

  • بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه
  • تویوتای ۱۲۰ میلیاردی در توقیف پلیس سیستان و بلوچستان
  • رای شورای رقابت درباره تغییر خودروی ثبت نامی در سامانه یکپارچه
  • «خودروی برقی» راه‌حلی بدون جایگزین
  • فیلم| خودروی اسپرت برقی جدید BYD
  • تحقق ۱۳۵ درصدی تعهدات اشتغالزایی در مهاباد
  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد
  • امدادرسانی به سیل‌زدگان در شرق و جنوب کشور
  • امداد رسانی به بیش از ۴۸۰۰ سیل‌زده/اسکان اضطراری ۳۴۴ نفر
  • پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی در سال ۱۴۰۲