Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-04@10:10:43 GMT

برگزاری اولین اردوی جهادی بسیج رسانه رفسنجان

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۳۸۹۵۶

برگزاری اولین اردوی جهادی بسیج رسانه رفسنجان

با همکاری کانون بسیج رسانه شهرستان اولین اردوی جهادی اهالی رسانه این شهرستان در مناطق محروم ریگان برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان؛ روح الله بادپروا مسئول کانون بسیج رسانه شهرستان  رفسنجان صبح امروز  در جمع خبرنگاران در این خصوص اظهار داشت: با توجه به برگزاری اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه حضرت ولیعصر رفسنجان در مناطق محروم شهرستان ریگان از 7 الی 16 تیرماه ، بر آن شدیم تا به منظور پوشش رسانه ای با همراهی جمعی از خبرنگاران به سمت ریگان اعزام شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با همکاری بسیج رسانه شهرستان و با هماهنگی فرماندهی سپاه تیمی از خبرنگاران رفسنجان به منطقه اعزام شد.

بادپروا خاطر نشان کرد: در این اردوی جهادی رسانه ای روستاهای شلتوک آباد، دهنو گنبکی، قاسم آباد، ملک آباد و شیر آباد از نزدیک مورد بازدید قرار گرفتند و مطالبات مردم شریف آن منطقه مطرح و گزارشاتی تهیه شد.

وی بیان داشت: در این سفر از طرف خبرنگاران پایگاه خبری خانه خشتی هدایایی شامل لوازم التحریر، چادر نماز و اسباب بازی تهیه و به مناسبت ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها و روز دختر میان کودکان و دانش اموزان توزیع شد.

مسئول کانون بسیج رسانه شهرستان ضمن دعوت از تمامی خبرنگاران شهرستان جهت حضور در برنامه های این کانون، از استمرار برگزاری این اردوها در سطح استان خبر داد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۳۸۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکتب شهید مطهری انقلاب را از انحراف مصون نگه داشت

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام احد احدی در نشست با خبرنگاران به مناسبت هفته عقیدتیسیاسی سپاه در شهرستان نمین اظهار کرد: از ۸ تا ۱۴ اردیبهشت ماه که به نام هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج نام گذاری شده است بیش از ۷۷ برنامه در سپاه و رده‌های مختلف مقاومت شهرستان مرزی نمین برگزار می‌شود.

وی با اشاره به نقش شهید مطهری و آثارمعرفتی و فکری این شهید والامقام در پیروزی انقلاب اسلامی ایران خاطرنشان کرد: یکی از ارکان تاثیرگذار پیروزی انقلاب اسلامی شهید مطهری بود که با تاسی از مکتب اهل بیت(ع) و شاگردی معمار انقلاب توانست بر بسیاری از شخصیت های علمی و دانشگاهیان آن زمان که داعیه مکاتب غرب و شرق را داشتند غالب شده و از حریم انقلاب به خوبی دفاع کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه ناحیه نمین تصریح کرد: برگزاری همایش گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و هفته معلم و تجلیل از معلمین و مربیان عقیدتی سیاسی،دیدار با علمای اخلاق، برگزاری نشست‌های بصیرتی، برگزاری مسابقات ورزشی و فوتسال، اجرای محافل انس با قرآن خانوادگی در سپاه زنگ سپاس و برگزاری مسابقه کتابخوانی، دیدار با خانواده‌های شهدا، نیز از جمله برنامه‌های مهمی است که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در رده‌های مقاومت بسیج این شهرستان برگزار می‌شود.

احدی نقش معلمان را در تربیت انسان های کامل یادآور شد و بیان کرد: معلمان نقش تربیتی و هدایتی دارند و در کلاس های درس دانش آموزان را با عشق و علاقه تعلیم داده و برای ورود به جامعه آماده کنند.

کد خبر 6094769

دیگر خبرها

  • اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد گچساران
  • برگزاری اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در چهاربیشه+ تصاویر
  • محرومیت زدایی از ماموریت‌های گروه‌های جهادی برای کمک به مردم
  • برگزاری اردوی جهادی سلامت در سروستان
  • برگزاری اولین یادواره شهدای زن در شهرستان هرند + فیلم
  • افتتاح دفتر کانون بسیج رسانه در شهرستان آران و بیدگل
  • توقیف اتوبوس حامل گازوئیل قاچاق در ریگان
  • توقیف اتوبوس حامل ۱۱ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ریگان
  • مکتب شهید مطهری انقلاب را از انحراف مصون نگه داشت
  • اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون