Web Analytics Made Easy - Statcounter

سلیمی با بیان‌اینکه هزینه برنامه‌های آستان عبدالعظیم حسنی(ع) در دهه کرامت و دیگر مناسبت‎‌ها توسط مردم و مجمع خیرین تامین می‌شود، گفت: صدها خادم افتخاری این آستان در روز تکریم عفاف و حجاب با شاخه‌های گل به استقبال زائران می‌روند.

«عباس سلیمی» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه برگزاری برنامه ها و جشن های دهه کرامت می تواند موجب گسترش نشاط معنوی در جامعه شود، تصریح کرد: رویکرد شورای سیاست گزاری دهه کرامت، محول کردن اجرای تمام برنامه های این دهه به مردم و گروه های مردمی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون فرهنگی و امور زائران آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) تاکید کرد: برنامه های آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) در مناسبت های مختلف از جمله دهه کرامت به هیچ وجه سبقه دولتی ندارند و با مشارکت مردم و بانیان خیر و نیک اندیش اجرا می شوند.

 

وی اضافه کرد: تمام هزینه های برنامه هایی که آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار می کند از سوی مردم و مجمع خیرین تامین می شود و این آستان از بودجه دولتی هیچ استفاده ای نمی کند. برای نمونه اجرای برنامه هایی مانند هیئت نوباوگان حسینی، طرح تکریم حجاب و عفاف و معرفت زیارت در این آستان، کاملا مردمی است.

 

سلیمی با بیان اینکه رویکرد آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در اجرای برنامه ها و جشن های دهه کرامت، افزایش دانش عمومی و ارتقای بصیرت دینی مردم است، گفت: در همین راستا نمایشگاه رضوی در ایام دهه کرامت در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برپا و مسابقه فرهنگی پیام امام رضا (ع) به حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) که متضمن سبک زندگی اسلامی است، برگزار می شود.

 

وی افزود: آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) همچنین به منظور فرهنگ سازی و جریان سازی درباره مفاد پیام ارزشمند حضرت ثامن الحجج (ع) به حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)، مسابقه ای با همین موضوع در ایام دهه کرامت برگزار می کند، ضمن اینکه متن این پیام ارزشمند را میان زائران توزیع می کند.

 

معاون فرهنگی و امور زائران آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) ادامه داد: ویژه برنامه معرفت زیارت با حضور خادمان آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) در بیمارستان ها و مراکز درمانی به منظور عیادت از بیماران و همچنین دیدار با خانواده شهدا در ایام دهه کرامت اجرا می شود.

 

وی در ادامه گفت: صدها خادم افتخاری که خالصانه در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) خدمت می کنند، در روز تکریم حجاب و عفاف با شاخه های زیبای گل به استقبال بانوان به ویژه دختران نوجوان می روند.

 

معاون فرهنگی و امور زائران آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) خاطرنشان کرد: گسترش برنامه ها و جشن های دهه کرامت باید با معرفت افزایی و ایجاد امید و شادابی معنوی در جامعه همراه شود.

پایان پیام/397

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت جشن های دهه کرامت دهه کرامت در فارس زلزله مسجدسلیمان شیراز حجت الاسلام ارزانی هلال احمر حرم مطهر حضرت شاهچراغ ع شاهچراغ آستان مقدس عبدالعظیم حسنی بصیرت افزایی کمک خیران عباس سلیمی جشن های دهه کرامت دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۳۹۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید برای جهش تولید به رفع موانع پرداخت/ لزوم توجه به موضوع عفاف و حجاب در جامعه

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در جمع مدیران قضایی استان اظهار داشت: بی‌تردید کار در دستگاه قضایی بسیار دشوار و پرمخاطره بوده و دستگاه قضایی تابلو و نماد اعتماد و اطمینان مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود چون زمینه خدمت و عمل صالح در آن بسیار فراهم است.

وی افزود: علاوه بر آن کارکنان دستگاه قضائی با احقاق حق و تکریم مراجعان، نقش مهمی در جذب سرمایه‌های اجتماعی برای این نظام مقدس بر عهده دارند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه با اشاره به شعار سال تصریح کرد: باید برای جهش تولید، به رفع موانع تولید پرداخت که خوشبختانه دستگاه قضائی در رفع بسیاری از این موانع نقش تأثیرگذاری داشته است.

وی در ادامه با اشاره به موضوع عفاف و حجاب در جامعه اظهار داشت: قضات نباید این موضوع مهم را در محاکم، سهل و آسان بگیرند بلکه بر اساس قوانین و مقررات باید به این موضوع ورود و برخورد قاطعانه داشته باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری بیش از ۷۰۰ برنامه کشوری در دهه کرامت
  • ۱۰۰۰ برنامه در فارس طی دهه کرامت اجرا می‌شود
  • فضیلت زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • چرا زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی برابر با زیارت امام حسین (ع) است؟
  • باید برای جهش تولید به رفع موانع پرداخت/ لزوم توجه به موضوع عفاف و حجاب در جامعه
  • حضور در جوار آستان مقدس رضوی بهترین خدمت فرهنگی است
  • چرایی برابری فضیلت زیارت عبدالعظیم(ع) و امام حسین(ع)
  • دلیل عظمت شاه عبدالعظیم حسنی (ع) چه بود؟
  • حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) مدال ولایت را از امام زمان خود گرفت
  • آماده ارسال// حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) مدال ولایت را از امام زمان خود گرفت