Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@06:07:31 GMT

جشن بزرگ رضوی در چهارمحال و بختیاری برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۳۹۷۳۸

جشن بزرگ رضوی در چهارمحال و بختیاری برگزار شد

جشن بزرگ رضوی ویژه دهه کرامت و ولادت امام رضا(ع) در استان برگزار شد‌. ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۹ استانها چهارمحال و بختیاری نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، جواد کارگران صبح امروز در جشن بزرگ رضوی به مناسبت دهه کرامت با اشاره به فعالیت و اقدامات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در این دهه اظهار داشت: در سال‌های گذشته حدود 10 سال جشنواره ادبیات کودک و نوجوان رضوی در قالب شعر، داستان و قطعه ادبی برگزار شد‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این جشنواره در سه سال گذشته تغییراتی کرده و در قالب جشنواره تولید کتاب رضوی به مدت 3 سال در استان برگزار و همه ساله مورد استقبال زیاد مردم استان قرار گرفت.

ویژه برنامه‌های دهه کرامت در تمام بقعه‌های متبرکه استان ایلام برگزار می‌شودایلام| گرامیداشت دهه کرامت تبلور ارزش‌های دینی استویژه برنامه‌های دهه کرامت در تمام بقعه‌های متبرکه استان ایلام برگزار می‌شود
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: امسال نیز با توجه به تغییرات پیش آمده در امور بین‌المللی، تغییراتی در جشنواره ایجاد شده و برنامه شب‌های رضوی به استان و شهرستان‌هایی از جمله از فارسان و بروجن ابلاغ شد.
کارگران خاطرنشان کرد: همچنین یک برنامه جامع، متمرکز و شاد در استان برگزار که جشن بزرگ رضوی یکی از این برنامه‌ها است‌.
وی اضافه کرد: این جشن بزرگ و برنامه‌های متنوع با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، کانون پرورش فکری کودک و نوجوان، کانون مساجد استان و دستگاه‌های دیگر برپا شد.
انتهای پیام/ن R41350/P1361/S6,54/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۳۹۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نواخته شدن زنگ کار و تلاش در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری،  مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان به مهمترین برنامه‌های هفته کار و کارگر در این استان اشاره کرد و گفت: نواختن زنگ کار و تلاش در یکی از واحد‌های تولیدی، برگزاری همایش تجلیل از کارگران نمونه استان و اجرای برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی مختلف در دستور کار قرار گرفته است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • اجرای ۴۰ ویژه برنامه دهه کرامت در گیلان
  • همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در چهارمحال و بختیاری
  • دومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد بهره برداری شد
  • راهیابی هنرمندان چهارمحال و بختیاری به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  • اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی‌ها در کرج
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • برگزاری سالانه ۱۰ کنگره شهدا در کشور
  • راهیابی ۲ اثر نمایشی از چهارمحال و بختیاری به جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • ۲ اثر به جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد راه یافت
  • نواخته شدن زنگ کار و تلاش در چهارمحال و بختیاری