Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-03@00:25:48 GMT

دستگیری زوج قاچاقچی مواد مخدر

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۳۹۷۸۳

دستگیری زوج قاچاقچی مواد مخدر

خبرگزاری میزان- سرهنگ محمد بخشنده رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب از تلاش بی نتیجه یک زوج که در پوشش سفر‌های خانوادگی قصد داشتند یک محموله بیست و دو کیلویی مواد مخدر از نوع تریاک را جابجا نمایند خبر داد. تاریخ انتشار: 12:56 - 18 تير 1398 - کد خبر: ۵۳۱۸۴۸

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،سرهنگ محمد بخشنده رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب از تلاش بی نتیجه یک زوج که در پوشش سفر‌های خانوادگی قصد داشتند یک محموله بیست و دو کیلویی مواد مخدر از نوع تریاک را جابجا نمایند خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی افزود با تلاش ماموران پایگاه سوم این پلیس فردی با هویت شهروز که به اتفاق همسرش رویا در کار قاچاق مواد مخدر فعال بودند شناسایی و در حالی که اینبار از محور جاده اصفهان و با خودرو سواری ۲۰۶ بسمت تهران حرکت میکردند در شاهین شهر رصد و پس از اندکی توسط پلیس متوقف گردیدند.

با توقف خودرو و تفهیم اتهام هر دو سرنشین بازداشت و مواد افیونی نیز به مقدار بیست و دو کیلو از آن کشف گردید.

بخشنده در پایان از انتقال هر دو متهم به مقر پلیس خبر داد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مواد مخدر زوج قاچاق افیونی تریاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۳۹۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاچاقچی با ۳۲ کارت سوخت در بم

سرهنگ عزت الله عبدلی نسب گفت: ماموران یگان امداد فرماندهی انتظامی بم در پی دریافت خبری مبنی بر فروش غیرمجاز سوخت از سوی یک متهم، با انجام اقدامات اطلاعاتی این فرد را شناسایی و وی را در نزدیکی یک پمپ بنزین دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی بم افزود: ماموران هنگام بازرسی از خودروی این متهم ۳۲ کارت سوخت نیز کشف و متوجه شدند یک پمپ نیز در جعبه این خودرو برای انتقال سوخت قاچاق به درون مشک تعبیه شده است.

سرهنگ عبدلی نسب با بیان اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد، تصریح کرد: پلیس با قاچاقچیان سوخت و عاملان تاراج ذخایر ملی کشور با جدیت برخورد می کند. 
میرزادی

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • پاتک پلیس فیروزکوه به سوداگران مرگ 
  • دستگیری 10 خرده فروش مواد مخدر در شهرستان فردوس
  • دستبند پلیس بر دستان فروشندگان مواد مخدر در آبادان
  • از توقیف بیش از ۶۰۰ کیلو مواد مخدر تا کشف داروی غیرمجاز از مرغ فروشی
  • ناکامی قاچاقچی در انتقال ۴۲۴ کیلو تریاک
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • ۱۵ متهم تحت تعقیب در خرمشهر بازداشت شدند
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • تریاک از معده قاچاقچی در اسفراین کشف شد
  • دستگیری قاچاقچی با ۳۲ کارت سوخت در بم