Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-26@15:32:42 GMT

تجاوز به چپ پژو پارس با ۶ کشته و ۷ مجروح

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۳۹۷۸۷

تجاوز به چپ پژو پارس با ۶ کشته و ۷ مجروح

خبرگزاری میزان- سرپرست پلیس راه شمال استان کرمان گفت:برخورد یک دستگاه سواری پژو پارس با یک دستگاه سواری دنا در "کمربندی جنوبی باغین-جوپار" ۶ کشته و ۷ مجروح برجای گذاشت. تاریخ انتشار: 12:58 - 18 تير 1398 - کد خبر: ۵۳۱۸۶۷

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان؛سرهنگ " علی اکبر نصیری "در تشریح جزئیات این حادثه گفت: شب گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تصادف فوتی در محور "کمربندی جنوبی باغین-جوپار" بلافاصله تیم گشت تصادفات پلیس راه برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد یک دستگاه سواری پژو پارس که در محور موصوف با سرعت بالا در حال تردد بود با یک دستگاه سواری دنا برخورد کرده است.

نصیری تصریح کرد: در این حادثه ۳ سرنشین سواری پژو پارس به همراه راننده آن و ۲ سرنشین ۶۰ ساله و ۵۷ ساله سواری دنا به علت شدت جراحات وارده در دم جان خود را از دست دادند و راننده دنا به همراه یک سرنشین دیگر این خودرو و ۵ سرنشین پژو پارس به شدت مجروح و توسط عوامل اورژانس به بیمارستان انتقال داده شدند.

وی متذکر شد: علت این حادثه از سوی کارشناس پلیس راه، تجاوز به چپ سواری پژو پارس نسبت به سواری دنا اعلام شده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تصادف دنا مرگبار پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۳۹۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انحراف به چپ کامیون چهار نفر کشته برجای گذاشت

سرهنگ "ابوالفضل کهزادی" شامگاه پنجشنبه اظهار کرد: در پی اعلام فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی وقوع یک فقره تصادف بین یک دستگاه کامیون بنز و یک دستگاه سواری پژو در محور دره شهر در منطقه زرانگوش، بلافاصله کارشناسان پلیس راه و عوامل امدادی جهت بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی به عمل آمده از سوی کارشناسان پلیس راه مشخص شد، راننده کامیون به علت انحراف به چپ با خودروی سواری پژو برخورد کرده است.

رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه به علت شدت برخورد خودرو ها، هر ۲ خودرو دچار آتش سوزی شدند، ادامه داد: متاسفانه چهار نفر سرنشین سواری پژو به علت شدت جراحات در دم فوت کرده اند.

سرهنگ کهزادی خاطرنشان کرد: برابر اعلام کارشناسان پلیس راه علت تامه تصادف تجاوز به چپ کامیون اعلام شده است.

 دره شهر در فاصله ۱۲۵ کیلومتری ایلام قرار دارد.

منبع: ایرنا

tags # اخبار حوادث سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • تصادف کامیون ۴ کشته بر جای گذاشت
  • انحراف به چپ کامیون چهار نفر کشته برجای گذاشت
  • 4 کشته در حادثه کامیون (+ عکس)
  • (تصاویر) تجاوز به چپ کامیون در دره شهر / ۴ نفر جان باختند
  • واژگونی خودرو سواری در جاده رامجرد به درودزن
  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت
  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • یک کشته و شش مجروح در جاده آغمزار به راز
  • ۳ کشته در اثر واژگونی پژو در فارس
  • واژگونی پژو در فارس ۳ کشته در پی داشت