Web Analytics Made Easy - Statcounter

خراسان جنوبی _حجه الاسلام معلمی امام جمعه بشرویه گفت :ماه ذی القعده ماه خودسازی است / سفر استاندار محترم به بشرویه سفری کاری با روحیه جهادی بود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بشرویه,​حجj الاسلام "سید محمدمعلمی "  در نشست اعضای شورای اداری گفت: سفردوروزه آقای معتمدیان استاندار خراسان جنوبی یک سفر کاری و با روحیه جهادی انجام شد که ره آوردهای امید بخشی را برای توسعه شهرستان بدنبال داشت و امیدواریم که مصوبات این سفر هرچه سریعتر اجرایی شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: قطعا اغلب مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی خادم ملت هستند و نباید کم کاری و ضعف مدیریتی برخی از مسئولین را به پای تمام مسئولین گذاشت .

در ادامه این نشست "علی شفیعی " سرپرست فرمانداری بشرویه هم طی گزارشی از نتایج سفر دوروزه مقام عالی استان خراسان جنوبی به شهرستان بشرویه از تصویب ۶۰ مصوبه در زمینه های رونق تولید,توسعه زیرساخت های کشاورزی و صنعتی خبر داد و گفت : در این سفر جناب استاندار محترم از ۹ روستا در دو شهر بشرویه و ارسک بازدید داشتند که مردم از نزدیک توانستند مسائل و مشکلات خود را بازگو کنند,که دستورات لازم برای حل مشکلات آنان به دستگاههای ذیربط داده شد .

وی گفت : در این سفر نشست با خبرگان شهرستان با رویکرد راهکارهای مناسب برای برون رفت از محدودیت راههای مواصلاتی ,توسعه زیر ساخت ها ,اتمام طرح ها و پروژه های نیمه تمام ,توسعه معادن سرب و روی ؛توسعه صنعت آبزی پروری ,رونق گردشگری ,و پیگیری جدی تر برای دو پروژه سنگین بیمارستان جدی الاحداث و استخر شنای آزاد برگزار شد ؛ که نتایج بسیار خوبی را بدنبال داشت .

سرپرست فرمانداری بشرویه افزود :از مصوبات دیگر این سفر که اعتبارات بالایی را خواهد گرفت :توسعه دو مجتمع گلخانه ای ,و دامپروری ,بازگشایی ۴ کیلومترباقی مانده  از پروژه ملی جاده ارتباطی بشرویه به طبس از مسیر خداآفرید؛مطالعه و بررسی جاده ارتباطی بشرویه به بجستان با همکاری معاونت عمرانی استانداری ,کمیته فنی راه و شهرسازی و نخبه گان محلی ؛طرح های آب خیزداری ؛و اتمام پروژه های نیمه تمام آموزش و پرورش بود که دستورات لازم به دستگاههای مربوطه داده شده است .

شفیعی سرپرست فرمانداری بشرویه ضمن توصیه به مسئولین برای تکریم ارباب رجوع و پیگیری مصوبات سفر استاندار هم گفت :مسئولین اولیت کاری خود را برای تکریم ارباب رجوع و همچنین صرفه جویی در هزینه ها قرار داده و هر دوهفته گزارشی را از روند پیگیری مصوبات سفر استاندار را حتما ارائه بدهند و کوتاهی در این مورد از هیچ مسئولی پذیرفته نخواهد بود .

/انتهای پیام .

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: بشرویه شورای اداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۳۹۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت همکاری دستگاه‌ها در اجرای پروژه استراتژیک جاده جلفا-کلاله

به گزارش خبرگزاری مهر، مالک رحمتی در جلسه مشترک با قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء که با موضوع پروژه محور جلفا- کلاله برگزار شد، افزود: از روزی که قرار شد این پروژه شروع شود، قرارگاه عاشورا به بهترین شکل ممکن کار را آغاز کردند، هرچند که انتظار بیش از اینهاست.

وی ادامه داد: همه باید با تسهیل‌گری و همراهی با این پروژه نقش خود را ایفا کنند تا به هدف بزرگی که نظام به دنبال آن است با کمک همدیگر برسیم.

رحمتی افزود: آن‌چه که در این پروژه اتفاق افتاده یک پیگیری بسیار مهم و دیپلماسی موفقی بود که در دولت سیزدهم رقم خورد، چرا که در ترانزیت بین‌المللی به دنبال یک شیطنتی بودند که ایران را حذف کنند، اما به برکت دیپلماسی و پیگیری موفق و مؤثر دولت، کشورهای همسایه نقش فعال ایران را در این حوزه پذیرفتند و در حال حاضر، حفظ جایگاه استراتژیک ایران در منطقه قفقاز و عینیت‌بخشی به اثرگذاری بین‌المللی کشورمان منوط به اتمام این پروژه است.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه توسعه متوازن استان‌ها از اولویت‌های دولت است، گفت: ما در آذربایجان شرقی منطقه آزادی را داریم که برای کشور ارزآوری دارد و برای استان نیز یک شاهراه اقتصادی محسوب می‌شود و اگر ما بین‌المللی، ملی، استانی، شهرستانی و حتی روستایی به موضوع نگاه کنیم، اهمیت بالای این جاده مشخص می‌شود و از همه ابعاد، استراتژیک بودن این جاده محرز است و هیچ بهانه‌ای برای همراهی نکردن وجود ندارد.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه موضوع ترانزیت در بحث توسعه بسیار مهم است، گفت: اگر در این مسیر به دنبال رونق اقتصادی هستیم باید ترانزیت رونق بگیرد و اگر این جاده محقق شود، ترانزیت رونق خواهد گرفت و به دنبال آن جدای از فواید اقتصادی که به دنبال خواهد داشت، جذب گردشگر هم اتفاق خواهد افتاد.

رحمتی ادامه داد: یکی از سیاست‌هایی که در استان حتماً باید به آن کمک کنیم تا اقتصاد و توسعه اقتصادی ما وابسته به نفت نباشد، توسعه گردشگری است و همه ظرفیت‌های لازم برای این امر در منطقه ارس جمع شده است.

وی گفت: در طول این ۱۰۷ کیلومتر، تعداد زیادی روستا وجود دارد که اگر این جاده احداث شود، خدمت رسانی به آنها افزایش خواهد یافت و به رشد، کارآمدی و توسعه منطقه آزاد نیز کمک خواهد کرد.

رحمتی از تشکیل یک کمیته ویژه برای پیگیری این پروژه خبر داد و گفت: این کمیته به ریاست استاندار، ماهانه تشکیل می‌شود و کار هماهنگی دستگاه‌ها و تصمیمات استانی را برعهده خواهد داشت.

استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: نگاه قرارگاه خاتم‌الانبیاء به پروژه اقتصادی نبوده و ماموریت‌محور است، ما نیز وظیفه داریم از دولت و سازمان برنامه و بودجه پیگیری‌های لازم را برای تخصیص اعتبار آن انجام دهیم.

رحمتی با تاکید بر اینکه تقسیم کار در چنین پروژه مهمی از اهمیت بالایی برخوردار است، اظهار داشت: شرایط پروژه ایجاب می‌کند پراکندگی کارگاه‌ها را افزایش دهیم تا سرعت پیشرفت آن بیشتر شود.

استاندار آذربایجان شرقی بر رعایت زمان‌بندی اجرای پروژه تاکید کرد و افزود: انجام زمان‌بندی برای اجرا و اتمام این پروژه از اهمیت بالایی برخوردار بوده و لازمه آن تحویل نقشه‌ها توسط کارفرما و انجام مطالعات زیست محیطی است.

رحمتی در پایان تاکید کرد: در طول مسیر پروژه ۱۰۷ کیلومتری، چند نقطه برای احداث مجتمع‌های رفاهی برای ارائه خدمات به مردم و مسافران در نظر گرفته شود تا اجرای پروژه برای مسافران و مردم خسته‌کننده نباشد.

استاندار آذربایجان شرقی گفت: این پروژه، جاده‌ای خواهد بود که کشورهای همسایه ما از آن استفاده خواهند کرد، بنابراین قرارگاه در کنار کارهای خوبی که همیشه انجام داده، به این منطقه نیز حساسیت ویژه‌ای داشته و از آخرین مطالعات، دانش علمی و تکنولوژی بهره گیرد تا یک افتخار دیگری رقم بخورد.

کد خبر 6096094

دیگر خبرها

  • دو طرح بزرگ مدیریت بحران در نهبندان اجرا می شود
  • تشییع شهید تازه تفحص‌شده در خراسان جنوبی
  • ضرورت همکاری دستگاه‌ها در اجرای پروژه استراتژیک جاده جلفا-کلاله
  • فیلمی از مراسم تشییع شهید تازه تفحص شده در روستای ده محمد
  • تشییع پیکر شهید محمد مهدی فانی در بشرویه خراسان جنوبی
  • پیکر شهید مفقودالاثر پس از ۴۰ سال به خانه بازگشت + فیلم
  • اعتبار ۴ هزار میلیاردی برای طرح‌های آبرسانی خراسان شمالی
  • با استقرار دولت سیزدهم، توجه ویژه‌ای به جامعه کارگری شد
  • رفع مشکلات مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی تکلیف مدیران است
  • اعتبار ۴۰ هزار میلیاردی پروژه آب‌های سرانی خراسان شمالی در ۱۴۰۳