Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مارک ویلموتس، سرمربی بلژیکی تیم ملی فوتبال ایران روز گذشته برای آغاز دور جدید مرحله آماده سازی این تیم پیش از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به ایران بازگشت.

ویلموتس و کادرفنی تیم ملی برای این اردو که از ۲۲ تا ۲۴ تیر در مرکز ملی فوتبال ایران برگزار می‌شود، ۲۲ بازیکن لیگ برتری را همراه با مهرداد محمدی، بازیکن آوس پرتغال به اردو دعوت کرده اند تا در این اردو سه روزه کیفیت آن‌ها را ارزیابی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی فوتبال ایران قرار است در آخرین روز برگزاری این اردوی سه روزه به مصاف شاگردان فرهاد مجیدی برود و ویلموتس هم یک روز پس از برگزاری بازی مذکور با محمدرضا ساکت، سرپرست تیم ملی برای شرکت در مراسم قرعه کشی مرحله دوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ به قطر می‌رود.

بیشتر بخوانید:

تیم ملی فوتبال ایران همچنان آدیداس می‌پوشد

فهرست تیم ملی فوتبال برای اردوی تیرماه مشخص شد/ آقای گل های لیگ یک هم دعوت شدند

صبوری ویلموتس، مرهم بی پولی فدراسیون فوتبال

انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی فوتبال ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۴۰۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره از یاد رفته والیبال ایران با توپ پر برگشت

به گزارش "ورزش سه"، بیش از  یک سال پیش بود که  دوپینگ امیرحسین توخته مثبت اعلام شد و این سرعتی زن ملی پوش والیبال ایران را یک سال از میادین دور کرد.

همین یک سال دوری کافی بود تا توخته که در تیم ملی هم بازی می کرد رو به فراموشی برود. اما با اعلام اسامی دعوت شدگان به اردو و حضور این سرعتی زن دوباره نام او بر سر زبان ها افتاد.

امیر حسین توخته بیست و سه ساله حالا از این یک سال دوری به خوبی درس گرفته و با انگیزه فراوان در حال تمرین کردن است تا شاید دوباره پیراهن تیم ملی را بر تن کند. انصراف چند سرعتی زن تیم ملی از حضور در اردو، حالا انگیزه امیرحسین توخته را دو چندان کرده است تا در عین ناباوری خود را به عنوان یکی از سرعتی زن های حاضر در هفته اول لیگ ملتهای والیبال معرفی کند. باید دید موریسیو موتا پائز سرمربی تیم ملی چه نظری در مورد او خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • تمرینات روماریو برای بازگشت به فوتبال در 58 سالگی؛ هم تیمی شدن اسطوره برزیلی با پسرش! / فیلم
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • درخشش اصفهانی‌ها در میان برترین‌های ورزش ایران
  • شایعات غیرفوتبالی یحیی گل‌محمدی
  • افزایش ابهاماتِ ۸۶ کیلو؛ بازگشت یزدانی یک اردو به تعویق افتاد، قاسم‌پور دوباره در ۹۷ کیلو دعوت شد!
  • ستاره از یاد رفته والیبال ایران با توپ پر برگشت
  • دوری کاپیتان استقلال از فوتبال؛ کافه وریا افتتاح می‌شود! + عکس
  • اظهارنظر جالب پاکو خمس درباره احساس امنیت در ایران | سرمربی صاحب‌نام دوباره به ایران برمی‌گردد؟