Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، فرزاد فتاحی، مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی در دیدار با تیم فوتسال مجمع سمن های جوانان این استان اظهار کرد: سمن های جوانان با انجام فعالیت های گوناگون و متنوع فرهنگی و اجتماعی، نشاط اجتماعی، پویایی و توانمندی را به جامعه بویژه جوانان هدیه می دهند.

وی تصریح کرد: ورزش بهترین وسیله و ابزار برای ارتقای سطح جسمی و روحی است و از این منظر برگزاری این مسابقات می تواند بهانه ی خوبی برای دور هم جمع شدن جوانان و برگزاری یک رقابت برد برد باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی با آرزوی موفقیت برای تیم سمن های جوانان استان در این مسابقات، ضرورت توجه به اشاعه اخلاق و معنویت را یکی از مهم ترین انتظارات از نمایندگان فرهیخته و جوان سازمان های مردم نهاد بیان کرد و گفت: از این بابت بسیار خرسندم که تیم استان با نام تیم شهید مدافع حرم« جواد جهانی» و پرچم متبرک آستان قدس رضوی اعزام می شود و برنامه های متنوع فرهنگی را برای خود پیش بینی کرده است.

در این جلسه، سجاد فرد تدین، سرپرست و مربی تیم و دبیر سمن حامیان سلامت و تندرستی توس با بیان اینکه جلسات متعدد تمرینی و تدارکاتی خوبی را پشت سرگذاشته ایم، خاطرنشان کرد: در اولین دوره این مسابقات 24 استان کشور در قالب 8 گروه 3 تیمی از 18 تا 25 تیرماه در ارومیه حضور خواهند داشت.

وی افزود: ارزیابی ما با توجه به بضاعت و آمادگی های خوبی که بدست آورده ایم، این است که جزو 4 تیم برتر مسابقات قرار بگیریم و البته کسب سکو و قهرمانی نیز دور از انتظار نیست.

مربی تیم سمن های استان بیان کرد: ترکیب تیم استان در این مسابقات را احمد رسالتی،دبیر سمن پرتوآوران افق،مجتبی سلیمانی متین،دبیر سمن ورزشکاران هفت سنگ،سعید آسایش عضو شورای مرکزی سمن پرتوآوران افق،مهرداد ملا رضایی،عضو شورای مرکزی سمن ورزشکاران هفت سنگ،محمد عسگری و امیر حسین معلومات اعضای شورای مرکزی سمن هنرمندان جوان تمدن شرق و مجید و حامد ایزانلو به ترتیب دبیر و عضو سمن ارمغان نشاط و زندگی تشکیل می دهند.

گفتنی است؛ در این جلسه،حسن عزیزی،سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان و امیر زارعی،معاون توسعه امور ورزش و سید محمد حسینی،رییس مجمع سمن های جوانان نیز حضور داشتند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی اخلاق خراسان رضوی سلامت فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۴۰۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میاندوآب قهرمان مسابقات بوکس نونهالان آذربایجان ‌غربی شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، مسابقات بوکس قهرمانی نونهالان آذربایجان ‌غربی با شرکت ۵۹ بوکسور در ۱۴ وزن به میزبانی بوکان برگزار شد.

در این مسابقات تیم میاندوآب با کسب ۱۶ امتیاز به مقام قهرمانی دست یافت و تیم‌های بوکان و مهاباد به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

نفرات برتر تیم میاندوآب به ترتیب ابوالفضل قاسمی مدال طلا، مبین اطهر مدال طلا، امیررضا محمد پور مدال نقره و برهان خدادادی مدال برنز بوده و مربیگری تیم نیز برعهده اسکندر عبدی و فرشاد عبدلی و سرپرست تیم بهمن عزیزی بود.

همچنین پس از اتمام مسابقات طی مراسمی از مدال‌آوران شهرستان میاندوآب توسط رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تجلیل به عمل آمد.

دیگر خبرها

  • 6100 نفر در قالب گروه‌های جهادی به مناطق محروم آذربایجان‌غربی اعزام شدند
  • دختران ورزشکار ایرانی یک الگو در کشورهای مسلمان هستند
  • درخشش تیراندازان آذربایجان‌غربی در مسابقات آزاد کشور
  • مسابقات آزاد تپانچه؛ ارشدنیا بر سکوی نخست نوجوانان ایستاد
  • ۳ مصدوم در حادثه تصادف در محور پیرانشهر - نقده
  • وقوع حادثه ترافیکی دوم در محور پیرانشهر - نقده در کمتر از ۳ ساعت
  • میاندوآب قهرمان مسابقات بوکس نونهالان آذربایجان ‌غربی شد
  • قهرمانی میاندوآب درمسابقات بوکس نونهالان آذربایجان‌غربی
  • مصدومیت ۴ تن در سانحه رانندگی پیرانشهر
  • میاندوآب قهرمان مسابقات بوکس نونهالان آذربایجان‌غربی شد