Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم منتخب وادوریو کاراته ایران عنوان نایب قهرمانی ششمین دوره مسابقات بین المللی جام افسانه مالزی را به خود اختصاص داد.

این رقابت‌ها طی روزهای ۸ و ۹ تیرماه با حضور ۶۸۸ کاراته کا از کشورهای مالزی، ایران، سوریه، نپال، برونئی، هندوستان، کویت، سنگاپور، اندونزی و پاکستان  در دو بخش کاتا و کومیته در استادیوم ورزشی سردانگ جایا سلانگور شهر کوالالامپور مالزی برگزار شد که در پایان تیم منتخب کشورمان با کسب ۵ مدال طلا، ۳ نقره و ۲ برنز بعد از میزبان بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این رده بندی برونئی در مکان سوم جای گرفت.

گفتنی است، محمد شیرازی به عنوان سرپرست و محمد بهبودی به عنوان سرمربی، تیم اعزامی را همراهی کردند. هدایت تیم بانوان نیز بر عهده سارا نوروزی بود.

اسامی مدال‌آوران کشورمان به شرح زیر است:

مدال طلای کومیته انفرادی:

شهداد پور سلیمانی

اسرا کریمی راد

اصغر رحمتی

صادق سلیمی

کومیته تیمی ١٦و ١٧ سال بانوان (٣نفر)

مدال نقره:

اسما کریمی راد (کومیته انفرادی)

کومیته تیمی بزرگسالان آقایان: محمد بهبودی، محمد شیرازی، روزبه نوظهوری، محمد حسام کاظمی، اصغر رحمتی و صادق سلیمی

 کومیته تیمی بزرگسالان بانوان (٣نفره)

مدال برنز:

روزبه نوظهوری (کومیته انفرادی)

پریا فراتی (کومیته انفرادی)

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خبرگزاری برنا فدراسیون کاراته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۴۰۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد

به دعوت فدراسیون کاراته آسیا سجاد گنج زاده برای تدریس در اولین دوره کمپ تمرینی آسیا عازم شهر ووهان کشور چین می‌شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، اولین کمپ تمرینی کاراته آسیا در شرایطی طی روزهای 21 تا 23 مرداد ماه در شهر ووهان کشور چین برگزار می شود که به دعوت اتحادیه آسیا؛ سجاد گنج زاده قهرمان طلایی کاراته کشورمان در المپیک توکیو  مدرس کومیته این کمپ را بر عهده خواهد داشت.

 گنج زاده در این کمپ به همراه گانگ لی از کشور میزبان در بخش کومیته و برادران موسوی از کویت  و گریس از فیلیین در بخش کاتا مدرسین این کمپ خواهند بود.

سجاده گنج‌زاده مدال طلای المپیک توکیو، دو مدال طلای بازی‌های آسیایی، یک طلا، دو نقره و یک برنز جهان و یک مدال طلا، دو نقره و دو برنز آسیا را در کارنامه خود دارد.

نفرات دعوت شده به مرحله دوم انتخابی تیم ملی کاراته مشخص شدند

 

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد
  • این زن اصلا مدال نداشته که به علی دایی تقدیم کند!
  • گلف بازان قم در مسابقات قهرمانی ایران درخشیدند
  • ۲ مدال برنز؛ دستاورد ساواته ایران در بلغارستان
  • رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • تیراندازی با کمان کاپ جهانی| رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • جنجال مدال اهدایی و عکس یادگاری یک دختر با علی دایی +تصویر
  • جنجال مدال اهدایی یک دختر به علی دایی
  • جنجال عجیب پیرامون مدال اهدایی به علی دایی!