Web Analytics Made Easy - Statcounter

سایت آس اسپانیا به اعتراض تیم ملی والیبال ایران نسبت به اتفاقات فرودگاه شیکاگو پرداخت و از این تیم تمجید کرد.

به گزارش ایسنا، ماجرای توقف چند ساعته کاروان والیبال ایران در فردوگاه شیکاگو و انتقاد ایرانی‌ها از این اتفاق از نگاه آس اسپانیا پنهان نماند و این رسانه علاوه بر پرداختن به این موضوع به تمجید از تیم ملی والیبال ایران نیز پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روزنامه نوشت: تیم ملی والیبال بانوان آمریکا در چین قهرمان لیگ ملت‌ها شد و اکنون شیکاگو برای ۱۰ روز میزبان لیگ ملت‌های مردان خواهد بود. ۶ تیم آمریکا، برزیل، فرانسه، لهستان، روسیه و ایران به رقابت خواهند پرداخت. کاروان ایران زمان زیادی را در فردوگاه سپری کرده تا اجازه ورود به خاک آمریکا را پیدا کند و به هتل محل اقامت خود برود. به همین خاطر نسبت به این موضوع اعتراض کرد.

رسانه‌های ایرانی در این باره نوشتند: اگر آمریکا برای اسکان تیم‌های ملی آماده نیست بهتر است میزبانی مرحله نهایی لیگ ملت‌ها را رد کند.

سایت اسپانیایی در ادامه به تمجید از تیم ملی والیبال ایران پرداخت و نوشت: ایران یکی از شگفتی سازهای مرحله نهایی است که توانست ژاپن و چین را با هدایت سرمربی صربستانی خود به نام ایگور کولاکوویچ کنار بزند. تیم پارسی عملکرد قابل توجهی داشت. این تیم بازیکنان قد بلندی داد و یکی از بهترین‌های پاسورهای حال حاضر دنیا را در ترکیب خود می‌بیند.

در لیگ ملت‌ها ۱۶ تیم برتر از نقاط مختلف جهان در مرحله نخست به رقابت پرداختند و ایرانی‌ها فرصت پیدا کردند قدرت خود را بالاترین سطح والیبال جهان نشان دهند. این تیم در نخستین بازی اش در مرحله نهایی به مصاف لهستان می‌رود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم ملي واليبال ايران لیگ ملت های والیبال ۲۰۱۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۴۰۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق عجیب و باور نکردنی در لیگ برتر ایران

ماجرا از این قرار است که در جلسه شب گذشته، ناظر و نماینده فدراسیون تائید کرده بودند که شمس آذر از کیت اول خود به رنگ سبز استفاده کند و گل‌گهر هم به دلیل میزبانی لباس نخست خود را به تن کرده بود، اما با شروع مسابقه و نزدیکی رنگ لباس دو تیم، داور مسابقه (ایمان کهیش) تشخیص می‌دهد که رنگ لباس‌ها به هم نزدیک است.

نکته جالب، اما اینجاست که با وجود اینکه شمس‌آذر لباس دوم خود را نیز به همراه داشت، اما از تیم میزبان خواسته می‌شود که لباس خود را تغییر بدهد. در نتیجه بازیکنان گل‌گهر در نیمه دوم با لباس سفید رنگ، اما با همان شورت ورزشی که مختص لباس قبلی بود وارد میدان شدند و این دیدار در ادامه با لباس‌های سفید و سبز ادامه پیدا کرد.

منبع: ورزش سه

tags # لیگ برتر فوتبال ایران سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • اتفاق عجیب و باور نکردنی در لیگ برتر ایران
  • اتفاق عجب و باور نکردنی در لیگ برتر ایران
  • دستگیری ۶۸ معترض در موسسه هنر شیکاگو
  • ادامه اعتراضات در دانشگاه‌های آمریکا؛ بازداشت ۲۵ نفر در دانشگاه ویرجینیا
  • بورل: آمریکا دیگر هژمونی ندارد؛ روسیه تهدیدی وجودی برای اروپاست
  • بورل: آمریکا دیگر هژمونی ندارد/ روسیه تهدیدی وجودی برای اروپاست
  • ادامه اعتراضات حامیان فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا
  • حماس: اگر آمریکا تصمیم بگیرد که جنگ متوقف شود، این اتفاق خواهد افتاد
  • غیرمترقبه‌ترین اتفاق سال ؛ تیراندازی در عروسی پروازهای فرودگاه خرم‌آباد را لغو کرد
  • آمریکا: کمک مالی به کی‌یف برای پرداخت حقوق بازنشستگی نیست