Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ معاون نظارت و پایش اداره کل حفاظت از محیط  زیست  در جلسه کارگروه مدیریت پسماند شهرستان رومشکان با بیان اینکه استناد به قوانین زیست محیطی یکی از ابزارهایی که مسولیت دستگاه های اجرایی در بحث مدیریت پسماند را مشخص می کند ،اظهار کرد: رعایت قوانین پسماند از سوی ادارات مرتبط و مجری، اثرات زیان بار زباله ها را کم کرده و از آلودگی محیط زیست جلوگیری می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الهام برنا همچنین  ضمن بازدید از کانال فاضلاب خروجی سطح شهر، سایت اصلی دفن زباله و بررسی نخاله های ساختمانی در ورودی شهر، یکی از مهمترین مسایل و مشکلات حوزه پسماند در شهر رومشکان را بحث سایت اصلی دفن زباله این شهر عنوان کرد  و گفت: اجرای طرح مطالعاتی جهت بهبود و ساماندهی سایت اصلی دفن زباله در این شهر در دستور کار قرار دارد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حفاظت از محیط زیست زباله زیست محیطی مشکلات برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۴۰۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقه نقاشی و جمع آوری زباله در شهر همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در آخرین روز از هفته زمین پاک در راستای ترویج فرهنگ زباله کمتر اداره کل حفاظت محیط زیست همدان با همکاری واحد آموزش شهروندی شهرداری، برنامه جمع آوری زباله و مسابقه نقاشی برای دانش آموزان برگزار کرد.

مدیر حفاظت محیط زیست شهرستان همدان در این مراسم گفت: دانش آموزان با شرکت در این برنامه یاد می‌گیرند که زباله‌ها را در طبیعت رها نکنند تا محیط اطراف و خودشان سالم بمانند.

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقه نقاشی و جمع آوری زباله در شهر همدان
  • معضل جدی مدیریت پسماند در گناباد
  • ساماندهی لندفیل سراوان ۸۴ درصد پیشرفت دارد/ضرورت مدیریت زباله تر خانگی
  • پاکسازی طبیعت نقده به مناسبت هفته زمین پاک
  • تولید سالانه ۲.۵ میلیون تن پسماند پزشکی در هرمزگان ‌
  • تولید سالیانه یک میلیون و ۳۰۰ هزار تن پسماند صنعتی در هرمزگان
  • سهم همدان از اقتصاد گردشگری افزایش یابد
  • تنفس زمین نیازمند آگاهی/ ردپای انسان در نابودی محیط زیست
  • تنفس زمین نیازمند آگاهی/ ردپای انسان در نابوی محیط زیست
  • اجرای طرح ممنوعیت عرضه کیسه پلاستیکی رایگان