Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- محمد حبیبی با اعلام حمید استیلی مدیر تیم امید به عنوان مربی دروازه‌بان‌های جدید این تیم معرفی شد. تاریخ انتشار: 13:29 - 18 تير 1398 - کد خبر: ۵۳۱۸۲۷

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، محمد حبیبی با اعلام حمید استیلی مدیر تیم امید به عنوان مربی دروازه‌بان‌های جدید این تیم معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حبیبی که پیش از این مربی دروازه‌بان‌های تیم نوجوانان ایران بود در این خصوص اظهار داشت: من سابقه حضور در کادر تیم جوانان و همینطور نوجوانان را داشته‌ام و با پیشنهاد استیلی از این به بعد در خدمت تیم امید خواهم بود. حقیقت این است که خدمت کردن به تمامی تیم‌های فوتبال در رده‌های مختلف باعث افتخار است و هیچ تفاوتی ندارد.

وی ادامه داد: خوشحالم که در کنار استیلی و فرهاد مجیدی حضور دارم و امیدوارم همه ما در کنار هم بتوانیم به تیم امید در مسیر صعود به المپیک کمک کنیم. همچنین جا دارد از حمایت‌های همیشگی حسین عبدی تشکر کنم که در این مدت افتخار همکاری با او را داشتم.

حبیبی در پایان پیرامون آخرین وضعیت سنگربانان این تیم اظهار داشت: خوشبختانه دروازه‌بان‌های بسیار خوب و با استعدادی در اختیار داریم که با انگیزه زیادی در تمرینات حاضر می‌شوند. امیدوارم در این پست هم پیشرفت خوبی داشته باشیم و به شرایط ایده‌آل برسیم و بهترین نفرات برای حضور در مسابقات نهایی انتخاب شوند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: محمد حبیبی حمید استیلی فرهاد مجیدی حسین عبدی فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۴۰۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک دستیار دیگر گل‎محمدی هم آمد

به گزارش "ورزش سه"، کمک مربی بدنساز تیم پرسپولیس که از تیم ملی بسکتبال به جمع سرخپوشان ملحق شد تا همراه با پپه لوسادا کارهای بدنسازی سرخپوشان را انجام دهد، کارش را در تیم جدید خود استارت زده است.

تشکری‌نیا بعد از حضور حمید مطهری به کادر سرخپوشان تبریزی ملحق شده تا تیم دستیاری یحیی گل‌محمدی تراکتور با حضور او، مطهری و عسگری کامل شود.

این مربی جوان احتمالا برای بازی با فولاد خوزستان هم راهی اهواز خواهد شد تا اولین تجربه خود را با تراکتور پشت سر بگذارد.

دیگر خبرها

  • درخشش مربی قزوینی در مسابقه عکس سال
  • آدم ربایی در شیراز
  • تیم فوتسال زیر ۲۱ سال ناشنوایان عراق در شاهرود اردو زد
  • چه کسی جانشین امید عالیشاه می شود؟
  • ‌گروگانگیری در شیراز
  • سبک بسکتبال ایران باید تغییر کند/ ضعف برنامه‌ریزی دلیل انتقادهاست
  • چپ‌پاهای آماده در خدمت تیم مورایس! (عکس)
  • گواردیولا: هنوز هم عاشق بایرن مونیخ هستم!
  • تحلیل علی ایمانی (مربی فوتسال) از تاکتیکهای جدید  مربیان مطرح با استفاده از دروازه بان
  • یک دستیار دیگر گل‎محمدی هم آمد