Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@08:34:13 GMT

رونمایی از لوگوی جام جهانی اسکی چمن در دیزین+عکس

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۴۰۸۲۰

رونمایی از لوگوی جام جهانی اسکی چمن در دیزین+عکس

لوگوی رسمی مسابقات جام جهانی اسکی چمن در پیست مجموعه بین‌المللی دیزین رونمایی شد. ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۹ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شهیار افشار قائم مقام ستاد برگزاری جام جهانی اسکی چمن ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: کمیته برگزاری مسابقات با جدیت هرچه تمام در حال آماده سازی پیست و مایحتاج اولیه مسابقات جام جهانی اسکی چمن در دیزین هستند و با تلاش شبانه روزی در صدد هستیم بهترین و با کیفیت ترین مسابقات را برگزار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با ترسیم جدول زمان بندی در حال حاضر شرایط مطلوبی داریم و با زحمات مدیر و پرسنل منطقه تا چند روز آینده پیست چمن قابل بهره برداری است.

افشار با اشاره به عملیات استانداردسازی دستگاه های بالابر پیست دیزین در تابستان گذشته و عدم راه‌اندازی پیست چمن طی سه سال گذشته گفت: شرایط بسیار سختی را در خصوص آماده سازی پیست چمن پشت سر گذاشتیم و اکنون خوشحالم با زحمات پرسنل شرکت بهره بردار پیست دیزین این پیست آماده برگزاری مسابقات جهانی شده است.

برنامه کامل جام جهانی اسکی چمن جوانان و فینال جام جهانی بزرگسالان در دیزین

 

انتهای پیام/

R1351/P/S3,33/CT1 واژه های کاربردی مرتبط اسکی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اسکی اسکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۴۰۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتضاح مجموعه شهرداری؛ مالک جدید سرخ‌ها نماد ایرانی را هم نمی‌شناسد؟ | تصویر

مالک جدید باشگاه پرسپولیس در انتشار لوگوی این تیم اشتباهی را مرتکب شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ وزارت ورزش چند روز قبل سرانجام واگذاری 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس را انجام داد و سرخابی‌ها مالکان جدید خود را شناختند. پرسپولیس به کنسرسیومی از 6 بانک مختلف واگذار شده که یکی از آن‌ها بانک شهر است.

بانک شهر اخیرا پوستری برای پرسپولیس منتشر کرده که در آن یک اشتباه عجیب دیده می‌شود. این بانک به جای استفاده از شیرهای هخامنشی که در لوگوی پرسپولیس قرار دارند، 2 گاو را قرار داده است.

دیگر خبرها

  • افتضاح مجموعه شهرداری؛ مالک جدید سرخ‌ها نماد ایرانی را هم نمی‌شناسد؟ | تصویر
  • جنجال حذف ستاره از لوگوی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس
  • گنبدکاووس آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • برپایی دوازدهمین دوره المپیاد «آماده دادرس» در فارس
  • رونمایی از تیگو ۹ در نمایشگاه پکن؛ محصول هوشمند چینی چه زمانی به ایران می‌رسد؟
  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی
  • برگزاری مسابقات موتورسواری و اتومبیلرانی با استقبال ویژه تماشاگران
  • (ویدئو) رکورد جهانی اسکی پرش شکست
  • برق مراکز برگزاری آزمون سراسری با موفقیت و بدون نقص تامین شد
  • تامین برق مراکز برگزاری آزمون سراسری با موفقیت انجام شد