Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@20:43:17 GMT

۲۷ زندانی بدهکار مالی در زندان رفسنجان به سر می برند

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۴۱۰۸۸

۲۷ زندانی بدهکار مالی در زندان رفسنجان به سر می برند

به گزارش خبرنگار مهر، رمضان امیری پیش از ظهر سه شنبه در جلسه صلح و سازش ویژه محکومین جرائم غیرعمد شهرستان رفسنجان اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان امسال ۳۰ جشن گلریزان در استان کرمان برگزار شد.

وی افزود: با کمک خیران، متدین و دستگاه های اقتصادی به ستاد دیه استان، باید ۲۹۱ نفر با مبلغ ۱۰ میلیارد تومان از ستادهای استان کرمان آزاد کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در اولین جلسه هیات امنای ستاد دیه استان قرار شد با کمک همه خیران و دستگاه های اجرایی و شکات طی برگزاری جلسه صلح و سازش به زندانیان جرائم غیر عمد با بدهکاری مالی کمک شود.

مدیرکل زندان های استان کرمان افزود: در برنامه های تنظیم شده توسط ستاد دیه با عنوان جلسه صلح و سازش، مجموعه جمع آوری بدهی زندانیان در این مراسمات شاید یک سوم بدهی زندانی ها باشد اما باید با حضور شکات، متدین و مسئولان شهرستان می تواند ذات البین صورت بگیرد.

امیری با بیان اینکه مراسم صلح وسازش ابتدا در زندان کرمان که بیشترین آمار زندانی را در بر داشت برگزار کردیم، تصریح کرد: مراسم صلح و سازش در زندان های بم و سیرجان و در نهایت امروز در رفسنجان با ۲۷ زندانی بدهکار مالی با مبلغ چهار میلیارد تومان برگزار می شود.

مدیرکل زندان های استان کرمان با بیان اینکه در سه شهرستان کرمان، بم و سیرجان شش میلیارد تومان از شکات اخذ رضایت داشتیم، تصریح کرد: توقع داریم در رفسنجان بیشترین رضایت شکات را داشته باشیم چون مردم این شهرستان در دوران جنگ خود را نشان دادند و مانند نگینی در جنگ می‌درخشیدند.

امیری ابراز کرد: نگاه به رفسنجان از نظر امکانات و کمک خیرین از دیرباز به خصوص در دوران دفاع مقدس نگاهی ویژه بوده است و در مجموعه استان همه نگاه ها به رفسنجان است که در زمینه کمک چه قدم هایی برداشته اند.

مدیرکل زندانهای استان کرمان با بیان اینکه شکات بزرگترین خیران هستند، گفت: خیرین با گذشتی که از طلبکار دارند می توانند به کمک زندانی بدهکار بشتابند و قطعاً گذشت و ایثار تاثیر معنوی و مهمی در زندگی شکات دارد.

امیری اظهار کرد: امیدواریم در این دهه کرامت با گذشت و ایثار شما شکات شاهد، آزادی زندانیان جرائم غیر عمد باشیم چرا که می دانیم این زندانیان گرچه سهل انگاری کرده ولی مجرم نیستند و امیداریم با آزادی زندانیان اشک خوشحالی در چشمان فرزندان آنها جاری کنیم به همین منظور شکات باید از ۷۰ درصد طلب خود صرف نظر کنند تا کاری صورت گیرد.

وی یادآور شد: پنج نفر از قدیمی ترین زندانیان استان در زندان رفسنجان به سر می برند و این اوج ناامیدی برای این زندانیان است، امروز کلید آزادی این زندانیان و ۲۷ زندانی رفسنجانی به دست شما خیرین و سازش شکات است.

کد خبر 4662278

منبع: مهر

کلیدواژه: رمضان امیری زندانیان جرایم غیر عمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۴۱۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال گرم مردم کرمان از ٢ شهید گمنام در یک شب بارانی + فیلم

مردم کرمان شامگاه امشب علیرغم بارش باران با استقبالی گرم از پیکر‌های پاک و مطهر ٢ شهید گمنام در فرودگاه بین المللی کرمان استقبال کردند.

 

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو مردم شهید پرور کرمان به عنوان جهانشهر مقاومت شامگاه امشب علیرغم بارش باران با استقبالی گرم از پیکر‌های پاک و مطهر ٢ شهید گمنام در فرودگاه بین المللی کرمان استقبال کردند.

محمود مهدوی فرد مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو گفت: پیکر مطهر یکی از این شهدا در شهرستان رفسنجان و پیکر مطهر یک شهید نیز در روستای سیمک کوهپایه شهرستان کرمان روز شنبه همزمان با سالروز شهادت امام صادق (ع) تشییع و تدفین خواهد شد. 

وی افزود: مردم روستای سیمک کوهپایه میزبان شهیدی ١٩ ساله و از شهدای عملیات خیبر و مردم رفسنجان میزبان شهیدی ٢٤ ساله خواهد بود که از شهدای عملیات بدر می‌باشد.

مهدوی فرد گفت: مردم رفسنجان روز شنبه پیکر مطهر یک شهید گمنام را از ساعت ١٥ روز شنبه از میدان شهید سلیمانی تا میدان ابراهیم این شهر تشییع و سرانجام پیکر مطهر شهید در حسینیه نخل شهر رفسنجان خاکسپاری خواهد شد.

او اعلام کرد: مردم منطقه کوهپایه نیز پیکر مطهر شهید گمنام را از ساعت ٨ صبح از روستای درب انارستان به سمت روستای سیمک تشییع و سرانجام پیکر مطهر شهید در روستای سیمک منطقه کوهپایه واقع در شهرستان کرمان خاکسپاری خواهد شد.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان افزود: در حال حاضر در سطح ٢٥ شهرستان استان کرمان ١٤٥ یادمان و حرم شهدای گمنام وجود دارد و تعداد شهدای گمنام تدفین شده ٣٢٢ مورد می‌باشد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تدفین پیکر مطهر ۲ شهید گمنام در کرمان
  • آزادی جوان بدهکار از زندان با کمک یک پیرمرد در همدان
  • پویش آزادی ۴۰ زندانی با کمک اردبیلی‌های مقیم آذربایجان‌شرقی
  • سال‌گذشته زمینه اشتغال ۴۵ هزار نفر زندانی کشور در داخل و خارج زندان فراهم شد
  • استقبال گرم مردم کرمان از ٢ شهید گمنام در یک شب بارانی + فیلم
  • آزادی ۱۵۵ زندانی از زندان های هرمزگان
  • آزادی ۱۵۵ زندانی در هرمزگان
  • استخدام زنان زندانی ایرانی در یک کارخانه بستنی
  • رئیس شورای اسلامی شهر سمنان : اداره کل زندان‌ها از حساب شهرداری ۹۰۰ میلیون برداشت با آنکه به شهرداری بدهکار است
  • برنامه های عملیاتی عدلیه  کرمان در سال۱۴۰۳ تشریح شد