Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین،‌ غلامرضا پناهی در نشستی که بنا به درخواست فعالان اقتصادی اتاق بازرگانی تبریز برگزار شد، ضمن تشکر از همراهی صادرکنندگان در بازگشت ارز حاصل از صادرات، اظهار کرد: رییس کل بانک مرکزی همواره تاکید بر تعامل و ارتباط نزدیک تمام بخش های بانک مرکزی با فعالان تولیدی و صادرات کشور داشته و این معاونت در راستای اجرای این سیاست به طور مستمر با فعالان بخش خصوص جلسات مشترک برگزار می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی عنوان کرد: روند بازگشت ارز صادراتی خوب است به نحوی که تاکنون بیش از پنج میلیارد دلار ارز حاصل از صادرات غیرنفتی توسط صادر کنندگان در نیما و به روش واردات در مقابل صادرات طی چهار ماهه سال جاری تامین شده است.

فعالان اقتصادی استان آذربایجان نیز در این نشست ضمن تقدیر از اقدامات بانک مرکزی برای ساماندهی بازار ارز در دوره جدید به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند که مدیران حوزه ارزی بانک مرکزی با تشریح مقررات، نسبت به بررسی و حل برخی از مشکلات مطرح شده قول مساعد دادند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ارز بانک مرکزی دلار صادرات غیرنفتی واردات مشکلات ارز بانک مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۴۱۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مذاکره هیئت‌های تجاری کشورهای مختلف با فعالان اقتصادی آذربایجان‌شرقی

جام جم آنلاین آذربایجان شرقی: هیئت‌های تجاری از کشورهای قزاقستان، کنیا، ترکیه، آذربایجان، روسیه، چین، گرجستان، عمان، کویت، عراق، افغانستان، پاکستان، سوریه، سنگاپور، صربستان و کوبا با فعالان اقتصادی استان آذربایجان‌شرقی که در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ حضور داشتند، دیدار کرده و مذاکرات تجاری انجام دادند.

 

دیگر خبرها

  • بانک مرکزی وضعیت ارزی کشور را بهبود بخشید
  • تولیدکنندگان آلومینیوم مواد اولیه را به قیمت دلار ۶۰ هزار و ۵۰۰ تومان خریداری می‌کنند
  • فولاد مبارکه بزرگترین صادرکننده غیرنفتی در سال ۱۴۰۲ شد
  • درآمد ترکمنستان از فروش گاز به چین از روسیه بیشتر شد
  • سیاست ارزی غلط بانک مرکزی باعث کم اثر شدن رشد اقتصادی/قیمت کالاهای اساسی با قیمت ارز آزاد مچ شده است
  • مشارکت مردمی و تامین امنیت خاطر در سرمایه‌گذاری‌ها در دستور کار دولت
  • صادرات غیرنفتی استان بوشهر افزایش می‌یابد
  • رانت ۶۹ میلیارد دلاری برای واردکنندگان
  • رانت شیرین ۶۹ میلیارد دلاری برای واردکنندگان
  • مذاکره هیئت‌های تجاری کشورهای مختلف با فعالان اقتصادی آذربایجان‌شرقی