Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رایان تفضلی مدافع ایرانی تیم فوتبال پتربورو در آستانه انتقال به هال‌سیتی قرار دارد. تاریخ انتشار: 14:41 - 18 تير 1398 - کد خبر: ۵۳۱۹۲۰

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، رایان سیروس تفضلی را از وقتی می‌شناسیم که نامش در لیست احتمالی کارلوس کی‌روش برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدافع ایرانی و ۱۹۶ سانتیمتری که فوتبال خود را از آکادمی ساوتهمپتون آغاز کرد و در این باشگاه هم‌تیمی لوک شاو، دفاع چپ فعلی منچستریونایتد بود.

بعد از ساوتهمپتون نوبت به مانسفیلد رسید تا تفضلی ۴ فصل با پیراهن این باشگاه بازی کند. پتربورو یونایتد در لیگ یک انگلیس مقصد بعدی این مدافع ایرانی - انگلیسی بود. باشگاهی که هرگز به چمپیون‌شیپ نرسید، اما شاید تفضلی به یکی از آرزو‌های فوتبالی خود برسد و با ترک این باشگاه، وارد سطحی بالاتر در فوتبال انگلیس شود.

رایان تفضلی این روز‌ها مورد توجه هال‌سیتی قرار گرفته و در آستانه امضای قرارداد با این باشگاه مشهور قرار دارد. باشگاهی که تا همین یکی دو فصل قبل در لیگ برتر حضور داشت، اما حالا در چمپیون‌شیپ روزگار خود را سپری می‌کند. با این امید که بتواند فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ را با موفقیت به اتمام برساند و مجوز صعود به لیگ برتر را به‌دست بیاورد.

باشگاه هال‌سیتی اعلام کرده که مذاکراتش با رایان تفضلی پیشرفت خوبی داشته و طرفین برای یک انتقال آزاد به توافق رسیده‌اند. تایگرزها (لقب هال‌سیتی در فوتبال انگلیس) امیدوارند این مدافع میانی را به کوم‌استادیوم ببرند و ظرف روز‌های آینده به هواداران معرفی کنند. حتی گفته می‌شود رایان تفضلی به اردوی هال‌سیتی در اسپانیا می‌رود تا به سایر بازیکنان هال‌سیتی اضافه شود.

رایان تفضلی ۳ فصل را در پتربورو گذراند و در مجموع بیش از ۱۳۰ بازی برای این تیم انجام داد. او در حال حاضر بازیکن آزاد است، آن‌هم قبل از اینکه بخواهد قراردادش را تمدید کند یا با پتربورو قراراداد جدیدی ببندد. سرمربی هال‌سیتی گرنت مک‌کان است که سابقه ۲ فصل مربیگری در پتربورو را در کارنامه دارد.

تفضلی زیر نظر مک‌کان ۸۱ بازی در پتربورو انجام داد و ۶ گل هم به ثمر رساند. او به پتربورو و مک‌کان کمک کرد تا آمار ۱۶ کلین‌شیت در هر فصل به نام این باشگاه ثبت شود. هال‌سیتی فصل قبل با کسب ۶۲ امتیاز از ۴۶ بازی در رده سیزدهم چمپیون‌شیپ ایستاد، اما حالا با جذب احتمالی تفضلی و چند بازیکن دیگر امیدوار است به لیگ برتر برگردد و دوباره حضور در بالاترین سطح باشگاهی در انگلیس را تجربه کند. رایان تفضلی هم بعد از کریم انصاری‌فرد که عضو ناتینگهام‌فارست است و با توجه به جدایی سعید عزت‌اللهی از ردینگ، به دومین بازیکن ایرانی حاضر در چمپیونشیپ (فصل آینده) تبدیل خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر میزان تفضلی هال سیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۴۱۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فقط سیتی: قرار نیست تیم دیگری قهرمان شود

به گزارش ورزش سه، دیروز این‌طور پیش بینی شده بود: یکی از سخت‌ترین بازی‌های فصل. حتی پپ گواردیولا در مورد خطرات برایتون هشدار داده بود اما بازیکنان  با او مخالفت کردند!

شاگردان روبرتو دزربی سبک خود را رها نکردند و در نهایت بهای گزافی برای آن پرداختند. فقط کمی بیشتر از نیم ساعت طول کشید تا دوئل به پایان برسد؛ بدون هالند و بدون آنکه سیتی اثری از تسلیم شدن را به نمایش بگذارد. آنها در ۳۰ دقیقه ابتدای مسابقه دو بار دروازه برایتون را باز کردند و کار تمام شد در حالی که هالند متاثر از مصدومیتی که در مقابل مادرید به آن دچار شده بود از روی سکوها بازی را دنبال می‌کرد.

این دومین بازی سیتی بدون هالند بود اما فیل فودن در ورزشگاه آمکس ظاهر شد و بار تیم را روی دوشش گرفت و کوه را جابجا کرد.

 البته این برایتون بود که حمله اول را سازمان داد اما این سیتی  ضربه اول را زد. فودن در دقیقه ۱۷ زیر چشمش  کایل واکر را دید و  او را صاحب توپ کرد تا این مدافع کنار با سانتری زیبا دی‌‌بروینه را در محوطه جریمه پیدا کند و ضربه سر بازی بازیکن بلژیکی سیتی را پیش بیندازد.

میزبان سعی در پاسخگویی داشت اما دو گل در ۷ دقیقه مرغان دریایی را خلع سلاح کرد. در اولین تلاش برای باز کردن دروازه حریف فودن ضربه با یک ضربه آزاد مستقیم که به تن بازیکن حریف خورد تیمش را دو هیچ پیش انداخت و دقایقی بعد نیز پس از شلیک توپ توسط برناردو ضربه نهایی را وارد دروازه حریف کرد. 3-0.

البته برایتون به دنبال بازگشت به بازی بود و در نیمه دوم آنها دو موقعیت خطرناک روی دروازه سیتی ایجاد کردند  اما در دقیقه ۶۰ جولیان آلوارز بازی را به صورت قطعی بست و گل چهارم تیمش را روی همکاری  ادرسون و کایل واکر به ثمر رساند.  البته برایتون می‌توانست یکی از گلها را جبران کند اما داور یک پنالتی واضح از گواردیول را روی ژائو پدرو قورت داد!

با این پیروزی، سیتی گامی جدید به سمت قهرمانی برداشت، هرچند که پس از انجام یک بازی متوالی هنوز جایگاه اول را به دست نیاورده است. حالا سیتزنها با یک بازی کمتر با 76 امتیاز بالاتر از لیورپول قرار گرفته و یک امتیاز از آرسنال کمتر دارند. تیم پپ در رده دوم جدول  در صورت پیروزی در مسابقه بعدی آرسنال را هم پشت سر خواهد گذاشت.

آبی‌پوشان با فعال کردن حالت کروز برایتون را ترک کردند. برتر قلمرو آنهاست و آنها نمی خواهند اینجا غافلگیر شوند!

در واقع همه کارشناسان روی این مسئله اتفاق نظر دارند که امسال هم در انگلیس اتفاق تازه‌ای رخ می‌دهد و سیتی دوباره قهرمانی فصل را به قهرمانی فصل را به جام های مکرر به جامهای مکررش در انگلیس اضافه حواهد کرد. بازی با با ناتینگهام فارست، ولورهمپتون، فولام، تاتنهام و وستهم تا پایان مسابقه در انتظار سیتی است.

دیگر خبرها

  • پالیتیکو: آمریکا آماده امضای قرارداد ۶ میلیارد دلاری تسلیحاتی برای اوکراین است
  • فقط سیتی: قرار نیست تیم دیگری قهرمان شود
  • خوشحالی کاپیتان بارسا: تمدید با خیال راحت
  • حمله گسترده انصارالله یمن به کشتی های آمریکایی و اسرائیلی/ واکنش مداخله جویانه آمریکا به حکم اعدام توماج صالحی/ امضای تفاهم‌نامه امنیتی میان ایران و روسیه/ ادامه مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه
  • گروپ سیتی فقط در ایران تیم ندارد!
  • توقیف موتورسیکلت میلیاردی قاچاق در آستانه‌اشرفیه
  • شور و هیجان "پپ گواردیولا"در تمرینات منچستر سیتی (فیلم)
  • تصاویری از مراسم امضای قرارداد واگذاری استقلال و پرسپولیس | تعیین تکلیف ۵ درصد از سهام باقیمانده
  • بیمه فراگیر خانواده ایرانی برای تحقق توسعه پوشش‌های بیمه‌ای در خوزستان
  • امضای قرارداد فشار افزایی با ابهامات باقی مانده