Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-01@23:49:44 GMT

شیراز؛ میزبان اختتامیه جشنواره ملی شعر رضوی

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۴۱۷۲۳

شیراز؛ میزبان اختتامیه جشنواره ملی شعر رضوی

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع)؛ آرین رزمجویی، دبیر اجرایی جشنواره ملی شعر رضوی گفت: برنامه‌های اختتامیه اولین جشنواره ملی شعر رضوی شیراز از مجموعه برنامه‌های هفدهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع)، صبح چهارشنبه ۱۹ تیرماه با اجرای مراسم شعرخوانی و برگزاری کارگاه نقد شعر در آستان مقدس شاهچراغ آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: عصر چهارشنبه طی مراسمی در تالار حافظ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس برگزیدگان جشنواره معرفی خواهند شد که طی آن از میان ۱۰۶۴ اثر رسیده به دبیرخانه جشنواره، ۱۲ نفر از شرکت کنندگان به عنوان نفرات برتر معرفی خواهند شد و ۳ نفر نیز مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

رزمجویی با اشاره به چهره‌های حاضر در آئین اختتامیه تصریح کرد: آیت‌الله دستغیب تولیت آستان مقدس شاهچراغ و آیت‌الله دژکام امام جمعه شیراز از حاضران در این مراسم خواهند بود. همچنین محمودرضا برازش، مدیرعامل بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع)، عنایت الله رحیمی استاندار فارس و حجت الاسلام والمسلمین ارزانی رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور از دیگر مسئولان حاضر در اختتامیه اولین جشنواره ملی شعر رضوی شیراز هستند.

دبیر اجرایی جشنواره ملی شعر رضوی افزود: اجرای مولودی‌خوانی و تجلیل از پیشکسوتان شعر آئینی از جمله احد ده‌بزرگی پدر شعر آئینی فارس از برنامه‌های جانبی این مراسم است. همچنین عبدالجبار کاکائی شاعر برجسته آئینی کشور و مهدی قزلی مدیرعامل بنیاد شعر و ادبیات داستانی از چهره‌های ادبی حاضر در اختتامیه اولین جشنواره ملی شعر رضوی شیراز خواهند بود.

یادآور می‌شود؛ هفدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) به همت بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) در سال جاری در رشته‌های گوناگون و به میزبانی استان‌های مختلف کشور برگزار می‌شود. در همین راستا استان فارس، در سال جاری میزبان جشنواره ملی شعر رضوی (با محوریت اشعار کلاسیک) است که چهارشنبه ۱۹ تیرماه جاری با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان خواهد داد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: جشنواره شعر رضوی اختتامیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۴۱۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا(ع) می سازد

همشهری آنلاین: لطیفی که برای اولین بار دبیری جشنواره هنری امام رضا را هم برعهده دارد، عنوان کرده این فیلم سینمایی را می سازد و با احتمالی در جشنواره فجر امسال هم حضور داشته باشد. «عشق آباد تا عشق آباد» یک فیلمنامه اقتباسی است که حامد عنقا نوشته و قرار است محمدحسین لطیفی کارگردان آن باشد. به گفته این فیلمساز، این فیلم کار سنگینی است پیش تولیدش همزمان با شروع جشنواره هنری امام رضا (ع) آغاز می شود.
آخرین فیلم سینمایی این فیلمساز «غریب» بود که در جشنواره چهل و یکم به نمایش درآمد.این فیلم درباره شهید بروجردی بود که بابک حمیدیان نقش اول را بازی کرد.

کد خبر 848140 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها خبر مهم جشنواره فيلم فجر فیلم و سریال ایرانی

دیگر خبرها

  • فراخوان پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوثر منتشر شد
  • انتشار فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر»
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به جشنواره روستایی رضوی
  • محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا (ع) می‌سازد
  • همدان میزبان جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی می شود
  • شیراز میزبان جشنواره رسانه‌ای اقوام و عشایر کشور شد
  • اختتامیه جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی برگزار می شود
  • شیراز میزبان برگزاری اولین جشنواره رسانه‌ای اقوام و عشایر کشور می‌شود
  • محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا(ع) می سازد
  • ساخت فیلم «عشق آباد» با محوریت امام رضا (ع) و فرهنگ رضوی