Web Analytics Made Easy - Statcounter

دفتر نخست وزیر انگلیس از حمایت ترزا می از سفیر این کشور در ایالات متحده خبر داده است. ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۱ بین الملل اروپا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از آسوشیتدپرس، دفتر نخست وزیر انگلیس بر ادامه حمایت ترزا می از سفیر این کشور در واشنگتن تاکید کرده است.

این در شرایطی است که پس از افشای پیام‌های محرمانه کیم داروش سفیر انگلیس در آمریکا مبنی بر انتقاد شدید از دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده و دولت وی، ترامپ هرگونه تماس با وی را قطع کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترامپ: دیگر با سفیر انگلیس تعامل نمی‌کنیم

 

افشای پیام های محرمانه سفیر انگلیس در آمریکا موجب تنش در روابط دو کشور شده است. ولی جنجال ایجاد شده مانع از آن نشده است که ترزا می همچنان به حمایت خود از سفیر انگلیس در آمریکا ادامه ندهد.

دفتر نخست وزیر انگلیس با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: گرچه افشای این پیام ها اقدامی تاسف بار بوده است ولی کیم داروش همچنان از حمایت ترزا می برخوردار خواهد بود.

پیام های محرمانه درز پیدا کرده که توسط روزنامه دیلی میل منتشر شده است، نشان می دهد که کیم داروش سفیر انگلیس در ایالات متحده با ارسال پیام های محرمانه‌ای، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و دولتش را بی منطق ارزیابی کرده و سیاست های وی در قبال ایران را پر از هرج و مرج توصیف کرده است.

سفیر انگلیس در آمریکا با ارسال پیام های محرمانه ای به دفتر نخست وزیر این کشور ، دونالد ترامپ را فردی بی منطق ، متزلزل و بی کفایت دانسته است.

 روزنامه دیلی میل نوشت: کیم داروش از طریق تماس ها و ارسال پیام ها و گزارش های محرمانه ، شخصیت رئیس جمهور آمریکا را زیر سئوال برده و به مقام های دولت انگلیس هشدار داده است که کاخ سفید به طور بی سابقه ای ناکارآمد شده و دوره ریاست جمهوری ترامپ احتمالا با بی آبرویی به پایان خواهد رسید.

در یکی از اسناد فاش شده آمده است: واقعا بر این باور نیستیم که این دولت بتواند به وضعیت عادی بازگردد و کمتر ناکارآمد، غیرقابل پیش بینی و از نظر دیپلماتیک بی منطق باشد.

سفیر انگلیس با تاکید بر اینکه ترامپ شخص شایسته ای برای ریاست جمهوری آمریکا نیست، به مقام های دولت انگلیس توصیه کرده است که "اگر می خواهید تعامل موثری با دولت ترامپ داشته باشید، درخواست های خود را باید ساده و با صراحت اعلام کنید.

انتهای پیام/

R1036247/P36446/S8,89/CT10 واژه های کاربردی مرتبط دونالد ترامپ

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دونالد ترامپ دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۴۱۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | اخراج سفیر آلمان از سوی دانشجویان دانشگاه بیرزیت

به گزارش جام جم آنلاین ازمرکز اطلاع رسانی فلسطین، دانشجویان درب موزه را به روی سفیر آلمان بستند، سپس در حالی که سفیر در حال فرار بود شعار‌هایی در محکومیت موضع آلمان در حمایت از نسل کشی در غزه سر دادند.

تعداد بازدید : 4 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی تعداد بازدید : 3 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دانشجویان در شعار‌های خود از سازمانی که به سفیر آلمان اجازه این بازدید را داده بود، انتقاد کردند، زیرا برلین در جنگ غزه که در آن ده‌ها هزار فلسطینی به شهادت رسیده و زخمی شده اند و ۶۰ درصد ساختمان‌های غزه منهدم شده اند، از تل آویو حمایت کرده است.

دیگر خبرها

  • از سرمایه گذاری پکن در افغانستان حمایت می کنیم
  • تجاوز هوایی آمریکا و انگلیس به شمال غرب یمن
  • اعلام تحریم های ایران علیه افراد و نهادهای آمریکایی و انگلیسی/  نامه ایران به شورای امنیت در رد اتهامات اسرائیل/ حمله آمریکا و انگلیس به شمال یمن/ اعلام برگزاری رزمایش نظامی آمریکا و پاکستان
  • ترامپ بار دیگر از جنایات اسرائیل در غزه حمایت کرد
  • تل‌آویو به شکست سامانه‌های آمریکا دربرابر موشک ایرانی اعتراف کرد
  • یک پلیس انگلیسی به خاطر حمایت از حماس دادگاهی می‌شود
  • ترامپ اعضای ناتو را تهدید کرد
  • ترامپ اعضای ناتو را تهدید کرد/ پول نمی‌دهیم
  • ترامپ باز هم اعضای ناتو را تهدید کرد
  • ببینید | اخراج سفیر آلمان از سوی دانشجویان دانشگاه بیرزیت