Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، صاحب نژاد حسینی معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش بهبهان گفت: با توجه به اهمیت و جایگاه آموزش و پرورش در فرآیند رشد و توسعه کشور و کمبود و کسری منابع مالی این وزارت، بررسی تحول نشانگر‌های مالی و روند تغییرات منابع مالی اختصاص یافته به آموزش و پرورش بر اساس شاخص‌های مالی کارا و کاربردی می‌تواند به عنوان ابزاری سودمند در فرآیند بودجه ریزی و تخصیص منابع به این بخش زیر بنایی به کار گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در همین راستا و بر اساس بخشنامه دریافتی از استان، اولین جلسه کمیته سرمایه گذاری، مولد سازی و مدیریت بهینه دارایی‌های آموزش و پرورش بهبهان با حضور کارشناسان حوزه معاونت پشتیبانی و ارزیابی عملکرد این مدیریت برگزار شد.

نژاد حسینی  ادامه داد: آموزش و پرورش برای هزینه کرد‌ها با کمبود شدید و بحران روبرو شده است و رشد و توسعه آموزش و پرورش با رشد و توسعه اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی پیوندی ناگسستنی دارد به همین دلیل در بعد اقتصادی می‌بایست نگاه مصرف گرایانه به نگاه مولد تبدیل شود.

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش بهبهان تصریح کرد: بر این اساس لازم است با تغییر نگرش بنیادی به حوزه مدیریت اموال و دارایی ها، استفاده مولد و بهینه در اولویت ویژه و دستور کار قرار گیرد تا با استناد به ظرفیت‌های متعدد قانونی، نسبت به افزایش درآمد‌های اختصاصی و خودکفایی در بحث هزینه‌های جاری با کمک بخش خصوصی، اقدام کرد.

این مقام مسئول اظهار داشت: جنبه مهم دیگر در آموزش و پرورش، نظارت بر درآمد‌ها و روش‌های تامین منابع مالی، مدیریت بهینه منابع، تخصیص و توزیع و هزینه اعتبارات است که می‌بایست مورد توجه دقیق واقع شود.

وی در پایان گفت: اعضا کمیته سرمایه گذاری، مولد سازی و مدیریت بهینه دارایی‌ها با برنامه ریزی مطلوب و مطالعه دقیق دستورالعمل وزارتی، در اجرای شایسته امور مربوطه برای توانمند سازی و خودکفایی مالی آموزش و پرورش تلاش کنند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش اخبار دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۴۲۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر زمان برگزاری یک آزمون استخدامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، آزمون تخصصی حفظ قرآن و آزمون استخدامی آموزش و پرورش، به صورت همزمان، جمعه ۱۴ اردیبهشت برگزار می‌شوند.

تغییر روز برگزاری آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش مشکلاتی را برای برخی از داوطلبان به وجود آورده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد کاشان معرفی شد
  • تاکید استاندار لرستان بر اهتمام مدیران در جذب اعتبارات ملی و مدیریت صحیح منابع مالی
  • سبدگردانی با سرمایه کم امکان‌پذیر است؟
  • واریز ۳ مطالبه مالی معلمان تا پایان اردیبهشت
  • حضور سفیران و مقامات بین المللی در همایش و نمایشگاه ملی ژئوماتیک
  • وزیر امور اقتصادی و دارایی: پیشنهاد ایران به بانک توسعه اسلامی برای نحوه تامین مالی تایید شد
  • تصویب اجرای ۱۰ طرح سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیر ساخت های مدیریت تعاون روستائی
  • خاندوزی: پیشنهاد ایران به بانک توسعه اسلامی برای تأمین مالی با نرخ ترجیحی تأیید شد
  • تغییر زمان برگزاری یک آزمون استخدامی
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در یزد