Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@20:11:45 GMT

همایش بزرگ حافظان حریم خانواده در اردل برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۴۲۲۵۹

همایش بزرگ حافظان حریم خانواده در اردل برگزار شد

همایش بزرگ "حافظان حریم خانواده" به‌مناسبت گرامیداشت هفته عفاف و حجاب در شهرستان اردل برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز، در نظام جمهوری اسلامی خفظ و ترویج حجاب و پوشش اسلامی همیشه مورد توجه قرار گرفته اما دشمنان اسلام و قرآن در میدان جنگ نرم، به مبارزه با ارزش‌ها و اعتقادات اسلامی برخواسته و با استفاده از تبلیغات و کانال‌های ضدفرهنگی به دنبال کمرنگ کردن باور و اعتقادات جوانان و تضعیف و ضربه‌زدن به بنیان خانواده‌ها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همایش بزرگ "حافظان حریم خانواده"  صبح  امروز به‌مناسبت گرامیداشت هفته عفاف و حجاب با حضور مسئولان، مردم و بانوان در حالی در شهرستان اردل برگزار شد که بانوان  اردلی ترویج فرهنگ "عفاف و حجاب" در جامعه را، راهکار مقابله با تبلیغات دروغین غربی‌ها می‌دانستند و عنوان کردند که  اردلی ها  همانند همیشه به ریشه فرهنگ دینی و پوشش حجاب اسلامی پایبند هستند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۴۲۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یاری شهروندان به پلیس در اجرای قانون حجاب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ فرمانده نیروی انتظامی استان گفت: نگاه پلیس به حجاب و شل حجاب‌ها ارشادی است و مقابل شهروندان نیست. بنا بر این همه شهروندان عزیز پلیس هستند و باید ما را برای اجرای قانون یاری کنند.

سردار رفیعی کیا در نشست طرح نور و تکریم عفاف و حجاب در اراک با تقدیر از همراهی مردم اراک افزود: رعایت حجاب یکی از قوانین ماست، مانند هر قانون دیگری و پلیس برای استقرار قانون تلاش می‌کند.

او با بیان اینکه پلیس امر به معروف را انجام می‌دهد، گفت: پلیس با تمام فشار‌ها و سختی که دشمن زمینه ساز آن است این طرح را اجرا می‌کند.

استاندار مرکزی هم گفت: اسلام با گسستن رنجیر‌ها زمینه آزادی فکر اندیشه انسان و انتخاب راه درست را فراهم می‌کند و زندگی حیوانی بدون حیات فرهنگی، برنامه غرب برای انسان است. یکی از جلوه‌های فرهنگ غرب، برهنگی است که در فرهنگ ما وجود ندارد و دشمن در تلاش برای تزریق آن به فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی است.

مخلص الائمه افزود: قانونمندی از الزامات جامعه مدنی است و حجاب از سویی دارای سبقه دینی است که باید به آن تمکین نمود.

او الزام اورترین نکته رعایت حجاب را حفظ خانواده دانست و گفت: خانواده شاکله‌ای که در غرب به دلیل بی حجابی از بین رفته است.

استاندار این را هم گفت که تنشی در زمینه‌ای عفاف و حجاب در استان نداریم و افراد بی حجاب دشمن و ضد انقلاب نیستند بلکه دچار غفلت هستند حتی آنان که دستور دارند بی حجاب شوند.

در این نشست از خانواده شهدا و فعالان طرح نور یا همان عفاف و حجاب تقدیر شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اجرای موفق طرح عفاف و حجاب در آذربایجان غربی
  • یاری شهروندان به پلیس در اجرای قانون حجاب
  • حجاب و عفاف یکی از ابعاد مهم حیات فرهنگی است
  • حمایت جمعی از بانوان اصفهانی از طرح نور
  • اجتماع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در چهارمحال و بختیاری
  • اولین جلسه شورای راهبری بانوان سازمان تبلیغات برگزار شد
  • حجاب، مهم‌ترین پایه استواری تدین خانواده و جامعه است
  • نخستین حلقه‌ مستند روایی «معجزه مادری» در بوشهر رونمایی شد
  • قدردانی بانوان آستارایی از عوامل پلیس در اجرای طرح نور