Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مسول کمیته امداد شهرستان شاهرود و هیات همراه از کمیته امداد استان با فرمانده سپاه ناحیه شاهرود دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار که مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه نیز حضور داشت در خصوص برنامه‌های تفاهمی و قرارداد‌های فی ما بین بحث و تبادل نظر کردند.
در این نشست سرهنگ پاسدار جواد عبیری با بیان اینکه اولویت سپاه خدمت رسانی و محرومیت زدایی است تعامل و همکاری سپاه و کمیته امداد در کمک به محرومین بسیار اهمیت دارد و باید در این زمینه هماهنگی بیشتر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بلوچی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شاهرود نیز در این جلسه بر تعامل و همکاری بیشتر و اجرای تفاهم نامه‌ها با بسیج سازندگی در محرومیت زدایی تاکید کرد. /files/fa/news/1398/4/18/2318567_953.jpeg /files/fa/news/1398/4/18/2318568_130.jpeg

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۴۲۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت و بهسازی ۱۴۵ واحد مسکن مددجویی در بندرعباس

مسیح الله مرادی رئیس کمیته امداد منطقه یک بندرعباس گفت: سال گذشته ۲۷ میلیارد تومان از محل اعتبارات امداد و وام بنیاد مسکن برای احداث ۶۰ واحد مسکن مددجویی هزینه و عملیات احداث آنها آغاز شده است.

وی افزود: از این تعداد ۵۷ واحد در مناطق روستایی و ۳ واحد در محدود شهری است که به زودی تکمیل و تحویل مددجویان می‌شود.

رئیس کمیته امداد منطقه یک بندرعباس گفت: یک میلیارد و ۵۵ میلیون تومان نیز برای تعمیرات جزئی، کلی و بهسازی فضا‌های جانبی ۸۵ واحدهزینه شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • فرمانده کل سپاه پاسداران یک پیام صادر کرد +جزئیات
  • عملیات وعده صادق همه مستضعفان جهان را امیدوار کرد
  • لزوم شناسایی، جذب و رشد نخبگان در استان قم
  • ساخت و بهسازی ۱۴۵ واحد مسکن مددجویی در بندرعباس
  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج
  • ایران، سرآمد در حوزه دفاعی و امنیتی، با وجود تهدیدات متعدد
  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد