Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-07@14:46:23 GMT

فیلمی دیدنی از شاه ماران

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۴۲۳۰۰

مار شاه کبرای غول‌پیکری که وارد یک منطقه مسکونی در هندوستان شده بود ساکنان محلی را به وحشت انداخت.

این مار شاه کبرای ۱۴ فوتی ( ۴ متری ) که وارد منطقه «آسام ناگائون» شده بود ابتدا توسط تعدادی کارگر که در باغ چایی مشغول کار بودند مشاهده شد. بلافاصله ساکنان محلی از یک مارگیر کمک خواستند و او با گرفتن این مار آن را به جنگل بازگرداند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

-

در ویدئویی که توسط یکی از شاهدان عینی و با تلفن همراه تهیه شده است در حالی که این به مار به دام مارگیر محلی افتاده دیده می‌شود. این ویدئو نشان می‌دهد در حالی که ساکنان محلی در اطراف مارگیر جمع شده‌اند او با گرفتن دم مار تلاش می‌کند او را به کنترل خود درآورد. سرانجام این مارگیر با کمک یک چتر توانست این مار را بگیرد و به یک منطقه جنگلی در منطقه «سووانگ» منتقل کند.

---

رویت این مار شاه کبرا در این منطقه از هندوستان در حالی موجب ترس و وحشت ساکنان محلی شد که حدود سه هفته پیش نیز ورود ناگهانی یک مار شاه کبرای غول‌پیکر دیگر به یک منطقه مسکونی در این کشور موجب وحشت ساکنان محلی شده بود. این مار شاه کبرای ۴.۵ متری که وارد آشپزخانه یک منزل مسکونی در یکی از روستا‌های منطقه «رایاگادا» واقع در شرق هندوستان شده بود توسط یک مارگیر به جنگل بازگردانده شد./ باشگاه خبرنگاران

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۴۲۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مادری پسر معلول خود را خوراک تمساح کرد

  به گزارش تابناک به نقل از «تایمز هند»، مادری پسر شش ساله خود را که دارای معلولیت بود به رودخانه پر از تمساح پرتاب کرد و باعث مرگ او شد.

به گزارش پلیس محلی، جراحات عمیقی ناشی از دندان‌های تمساح بر بدن بی‌جان او دیده شده است.

بیشتر بخوانید: خطر حمله «گاندو» در پی وقوع سیلاب در بلوچستان

بنا بر این گزارش مادر این کودک بار‌ها از پدر خواسته بود او را دور بیندازد. این زوج همچنین یک پسر دو ساله دیگر دارند و گفته می‌شود که بار‌ها به خاطر نقص گفتاری پسر بزرگترشان با هم دعوا می‌کنند.

یک افسر پلیس به رسانه‌های محلی گفت که این یک پرونده قتل بوده و زن و شوهر هر دو بازداشت شده‌اند.

 

رویداد24

دیگر خبرها

  • مادری پسر معلول خود را خوراک تمساح کرد
  • گل دیدنی ماشاریپوف به ذوب آهن (استقلال 1-1 ذوب آهن)
  • تایید حمله به رفح توسط اسرائیل؛ تخلیه ساکنان و تشدید بمباران‌ها
  • اعلام تخلیه ساکنان شرقی رفح برای حمله اسرائیل/حملات شدید حزب الله به مواضع نظامی اسرائیل با 70 موشک/ حماس: دستور تخلیه رفح تحولی خطرناک است
  • اعلام تخلیه ساکنان شرقی رفح برای حمله اسرائیل/حملات شدید حزب الله به مواضع نظامی اسرائیل با 70 موشک
  • آغاز کوچاندن ساکنان شرق رفح از سوی رژیم صهیونیستی + فیلم
  • توجیه وزیرجنگ اسرائیل برای حمله به رفح در گفتگو با همتای آمریکایی
  • وزیر جنگ رژیم صهیونیستی همتای آمریکایی را در مورد حمله به رفح توجیه کرد
  • فرآیند پخت انواع نان محلی در ترکیه (فیلم)
  • جریان گاز ساکنان مسکن مهر کهک قطع می‌شود