Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از روابط عمومی این ستاد، نواب حسینی منش در حاشیه این آئین تاکید کرد که خطوط سیار معاینه فنی تمام امکانات خطوط ثابت را دارند و به صورت برخط معاینه فنی خودروها را انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: خطوط سیار معاینه فنی از ساعت ۷ تا ۱۹ با استقرار در سطح مناطق مختلف نسبت به کنترل معاینه فنی خودروهای عمومی، دولتی و تاکسی اقدام می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته حسینی منش، ابزار دقیق این خطوط سیار وارداتی است اما مابقی تجهیزات آن ساخت داخل است.

وی توضیح داد: سه اپراتور در این خطوط سیار فعال هستند و به صورت آنلاین با سامانه سیمفا و پلیس راهور نسبت به کنترل خودروها اقدام می‌کنند.

رئیس ستاد معاینه فنی شهر تهران با بیان اینکه با توجه به گران بودن قیمت زمین در تهران و سختی احداث مراکز ثابت، بهترین راهکار استفاده از خطوط معاینه فنی سیار است که با کمک بخش خصوصی این مهم محقق شده است گفت: امروز ۵۴ خط سبک معاینه فنی، ۱۰ خط موتور سیکلت و ۳ خط خودروهای سنگین در تهران فعال هستند که بالغ بر سه میلیون خودرو ظرفیت دارند.

حسینی منش با بیان اینکه امسال با وجود افزایش ۱۵ درصدی مراجعات به مراکز معاینه فنی دیگر شاهد ایجاد صف‌های طویل معاینه فنی نیستیم، خاطرنشان کرد: میزان مراجعات در سال ۹۴، ۴۰۰ هزار خودرو بود اما در سال ۹۷ میزان مراجعات یک میلیون و ۸۰۰ هزار خودرو بود.

این آئین با حضور علی محمد سعادتی شهردار منطقه ۱۲ و آرش حسینی میلانی رئیس کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران ظهر امروز برگزار شد.

گزارش ایرنا، هم اکنون ۴۶ خط معاینه فنی در ۱۶ مرکز ثابت و ۸ واحد سیار در پایتخت فعال است.

تهرام/۹۳۴۳/‌/‌۱۳۴۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: افتتاح شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۴۲۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان کابل‌ های مترو تهران

فرمانده یگان حفاظت مترو تهران و حومه از افزایش تجهیزات و مراقبت‌های انتظامی در خطوط و دستگیری سارقان کابل‌های مترو خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ لک، فرمانده یگان حفاظت مترو تهران و حومه با اشاره به تشدید اقدامات پیشگیرانه و گشت‌های انتظامی در خطوط و ایستگاه‌های مترو، اظهار کرد: از گذشته شاهد سرقت کابل از ایستگاه‌ها و خطوط متروی تهران و حومه بودیم که با نصب تجهیزات مراقبتی جدید و هوشیاری عوامل انتظامی و یگان حفاظت شرکت بهره‌برداری مترو تهران، موفق به دستگیری سارقان شدیم.

فرمانده یگان حفاظت مترو با بیان اینکه سارقان به ۱۵ فقره سرقت در خطوط مختلف مترو اعتراف کردند تصریح کرد: این سارقان سابقه‌دار و تحت تعقیب پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ بودند که پس از اخذ دستور قضائی جهت ادامه تحقیقات در اختیار عوامل پایگاه ۱۰ پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

سرهنگ لک افزود: طبق برآوردهای صورت گرفته، ارزش تقریبی این کابل‌ها ۱۰ میلیارد تومان تخمین زده شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به مجهز شدن خطوط و اماکن مترو به سیستم‌های مراقبتی و تشدید اقدامات انتظاماتی، شاهد کاهش قابل ملاحظه سرقت از تجهیزات متروی تهران هستیم.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر چند شهید دفاع مقدس در مشهد و تهران
  • محدودیت‌های تردد در معابر تهران به مناسبت شهادت امام صادق (ع)
  • دستگیری سارقان کابل‌ های مترو تهران
  • روایت شاپور بختیار از سبک زندگی امام خمینی
  • حسینی: دولت سیزدهم به تقابل میدان و دیپلماسی اعتقادی ندارد
  • نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران برگزار می‌شود
  • نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌شود
  • نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم
  • اهمیت معلم از نگاه امام خمینی: شغل شما آدم سازی است
  • امام خمینی: باید پینه دست کارگران را بوسید