Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@16:43:27 GMT

دلیل تاخیر کی‌روش در بازگشت به اصفهان

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۴۲۵۶۴

دلیل تاخیر کی‌روش در بازگشت به اصفهان

مهاجم برزیلی سپاهان اعلام کرده به دلیل مشکلات شخصی نمی‌تواند به ایران برگردد.

به گزارش مشرق، کی‌روش استنلی، مهاجم برزیلی فصل گذشته سپاهان که قرار بود طی روزهای گذشته به ایران سفر کند و مذاکرات نهایی را برای تمدید قراردادش انجام دهد در چند نوبت از باشگاه فرصت بیشتری خواسته و بازگشتشش را به روزهای آتی موکول کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استنلی اخیراً در تماس با مسئولان باشگاه عنوان کرده درگیر مسائل خانوادگی است و فعلاً نمی‌تواند به ایران برگردد و فرصت بیشتری لازم دارد.

بیشتر بخوانید:

تمدید قرارداد یکی از خارجی‌های سپاهان

در همین راستا شنیده می‌شود موضوعی که مانع از بازگشت استنلی و تمدید مرخصی او شده فرزندی است که قرار است به زودی به دنیا بیاید.

همسر کی‌روش در صفحه شخصی خودش خبر داده که 19 روز دیگر صاحب فرزند جدیدشان می‌شوند و به احتمال زیاد مشکل استنلی در بازگشت به ایران هم همین موضوع است.

باید دید مهاجم برزیلی در نهایت تصمیم خود را برای بازگشت به ایران یا دنبال کردن فوتبالش در سایر کشورها چه زمانی خواهد گرفت.

منبع: ایلنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: وعده های روحانی بازار سکه و ارز اینستکس کی روش استنلی سپاهان قرار داد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۴۲۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگر بدون کتف‌بند در تمرینات

به گزارش "ورزش‌ سه"، سپاهان روز آینده از ساعت 19:30 در ورزشگاه فولاد آرنا به مصاف استقلال آبی پوش ملاثانی می‌رود و مورایس در این مسابقه چند بازیکن اصلی خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.

یکی از این بازیکنان محمد دانشگر است که در مصاف با صنعت نفت در آبادان دچار مصدومیت از ناحیه کتف و دررفتگی شد و از آن مسابقه تاکنون شرایط حضور در تمرینات گروهی را نداشته است.

با این حال از همان روزهای ابتدایی مصدومیت شوق بازگشت به ترکیب در دانشگر دیده می‌شد و او در آخرین مصاف طلایی پوشان اصفهانی که مقابل ملوان برگزار شد، همراه تیم به انزلی سفر کرده بود تا اشتیاق خود را از بودن کنار تیم نشان بدهد.

تصویری از دانشگر در آخرین تمرین سپاهان منتشر شده که نشان می‌دهد او در تمرین تیم حضور دارد و در حال انجام کار با توپ است تا امیدواری هواداران سپاهان نسبت به بازگشت این بازیکن در هفته‌های حساس پایانی لیگ برتر و جام حذفی افزایش یابد.

دیگر خبرها

  • بازگشت نیازمند پس از غیبت در ۲+۵ مسابقه
  • شروع مذاکرات آرسنال با گابریل ماگالاش برای تمدید قرارداد
  • بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان
  • تمرینات روماریو برای بازگشت به فوتبال در 58 سالگی؛ هم تیمی شدن اسطوره برزیلی با پسرش! / فیلم
  • بازگشت آقای ستاره دوباره تاخیر افتاد؛یزدانی شاید وقتی دیگر!
  • دانشگر بدون کتف‌بند در تمرینات
  • جدی‌ترین تمرین سپاهان پیش از بازگشت به جام پرامید
  • اثرگذاری مثبت مرد پرتغالی 8 ساله سپاهان (عکس)
  • مهاجم استقلالی در اصفهان، دور از دست حسینی (عکس)
  • سقوط از لیگ برتر با یک برزیلی لغو می‌شود