Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران، حشمت الله فلاحت پیشه در حساب توییتری خود نوشت: ادعای امروز پمپئو،تهدیدسازیهای همیشگی نتانیاهو و تکرار کلمه«محو» یک سرزمین توسط برخی افراطیون داخلی ریشه در آبشخور مشکوکی دارد که هر برنامه سالمی در ایران را ناسالم جلوه دهد.در فرهنگ ایرانی جان انسان حرمت دارد چه یهودی و چه غیر یهودی.

گفتنی است شب گذشته پامپئو  به ایراد انواع اتهام‌زنی‌های بی‌اساس درباره وضعیت حقوق بشر و آزادی مذهبی در ایران پرداخت و سپس به شعار «مرگ بر اسرائیل» اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در اشاره به شعار «مرگ بر اسرائیل» در ایران، به تحریف تاریخ پرداخت و با توسل به «کتاب اِستِر» ادعای پیشین خود درباره «یهودستیزی» ایران در دوران باستانی این کشور را تکرار کرد.

 

پامپئو گفت: «کتاب اِستِر به ما می‌گوید که قرن پنجم قبل از میلاد زمان پادشاهی خشایارشا یک مشاور شرور به نام هامان درصدد توطئه برای کشتن تمام یهودیان امپراطوری پارس بود و او نامه‌ای محرمانه با مهر پادشاه به والیان مناطق نوشت و دستور حمله یهودیان را صادر کرد اما به لطف مداخله شجاعانه ملکه استر... توطئه هامان افشا شد و در نهایت یهودیان جان سالم به در بردند. امروزه در عید پوریم به مناسبت همین معجزه خارق‌العاده، جشن گرفته می‌شود».


 

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ایران باستانی حقوق بشر کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی مرگ قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۴۲۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم رونمایی از کتاب چالش های تاریخی

مراسم رونمایی از کتاب چالش های تاریخی (چرخش قلم و سخن در سیر تاریخ) با خوانش دو سویه هشت مقطع مهم تاریخ ایران، امروز چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در مرکز همایش های بین المللی سازمان اسناد و کتابخانه ملّی ایران سالن حکمت برگزار شد.در این نشستِ تخصصی عباس سلیمی نمین، حجت الاسلام مرتضی اشراقی نوه امام خمینی (ره)، حسین صفارهرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، موسی حقانی رئیس موسسه تاریخ معاصر ایران و رضا پور حسین رئیس دانشکده روانشناسی دانشگاه تهران حضور داشتند. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074371 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • انتقاد فلاحت پیشه به ادعای کریمی قدوسی درباره بمب اتم
  • انتقاد فلاحت پیشه به ادعای کریمی قدوسی درباره بمب اتم/اسرائیل وارد جنگ تمام عیار با ایران نمی‌شود
  • کتاب «چالش‌های تاریخی» رونمایی شد
  • واکنش ایران به ادعای کویت درباره میدان آرش | به کویت توصیه می‌کنیم ...
  • مراسم رونمایی از کتاب چالش های تاریخی
  • واکنش ایران به ادعای آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی درباره فعالیت‌های سایبری
  • واکنش ایران به ادعای آمریکا در خصوص فعالیت‌های سایبری
  • واکنش آمریکا به ادعای مذاکرات مستقیم با ایران/ اعلام تحریم های جدید آمریکا علیه ایران/ سفر هیات اقتصادی کره شمالی به ایران/ تصویب بسته کمک به اوکراین، اسرائیل و تایوان در سنای آمریکا
  • روز جهانی کتاب World Book Day + پوستر و شعار ۲۰۲۴
  • «رضاخان را بهتر بشناسیم»