Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-08@03:48:07 GMT

جلسه هم اندیشی دانشجویان دافوس ارتش برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۴۲۹۴۰

جلسه هم اندیشی دانشجویان دافوس ارتش برگزار شد

جلسه دوره‌ای هم اندیشی دانشجویان دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران (دافوس) با حضور امیر سرلشکموسوی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از  روابط عمومی ارتش، جلسه دوره‌ای هم اندیشی دانشجویان دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران (دافوس) با حضور امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در جلسه دوره‌ای هم اندیشی دانشجویان دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش با امیر سرلشکر موسوی، دانشجویان به بیان دیدگاه ها و راهکارهای مدّ نظر خود برای ارتقاء هرچه بیشتر ارتش جمهوری اسلامی ایران پرداخته، سئوالات خود را بصورت رو در رو با فرمانده کلّ ارتش مطرح و پاسخ را دریافت کردند./

پایان پیام/34

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت جشن های دهه کرامت قم دهه کرامت در فارس شیراز اردبیل مسجد زلزله مسجدسلیمان حجت الاسلام ارزانی هم اندیشی دافوس ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۴۲۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون میان دوره پیش کارورزی پزشکی ۱۷ خردادماه برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، دکتر بابک ثابت با اعلام این خبر گفت: جاماندگان آزمون اسفند ۱۴۰۲ و دانشجویان پزشکی که تا پایان خرداد ماه تمامی بخش های خود را در دوران کارآموزی به اتمام رسانده باشند می توانند در آزمون امسال شرکت کنند.

دبیر شورای آموزش پزشکی عمومی افزود: با توجه به تعداد دانشجویان، این آزمون به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان و در مراکز آزمون الکترونیک دانشگاه های منتخب برگزار می شود.

کد خبر 6097864

دیگر خبرها

  • برگزاری جلسه تودیع و معارفه اعضای هیأت مدیره ایران ایر
  • در دیدار مهم امروز فرمانده کل ارتش با دانشجویان چه گذشت؟
  • رایزنی گروسی و امیر عبداللهیان در تهران
  • امیر حیدری: هیچ‌کس قادر به تهدید جمهوری اسلامی و منافع ملی کشور نیست
  • تمرین پاسگاه فرماندهی مرکب صیاد با شرکت و همراهی ۵ کشور برگزار شد
  • برگزاری تمرین پاسگاه فرماندهی مرکب صیاد ارتش و ۵ کشور
  • آیین تجلیل از اساتید و مربیان برتر ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد
  • مراسم چهلم شهید زاهدی و یارانش فردا برگزار می‌شود
  • آزمون میان دوره پیش کارورزی پزشکی ۱۷ خردادماه برگزار می‌شود
  • شانزدهمین جلسه کافه انجمن برگزار شد