Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه از ممنوعیت ورود شیرینی و آب میوه‌های صنعتی به بیمارستان‌های استان خبر داد.

به گزارش ایسنا، محمودرضا مرادی اظهار کرد: از پانزدهم تیرماه طرحی در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اجرا شده که از ورود شیرینی و آب میوه‌های صنعتی به بیمارستان جلوگیری می‌شود، زیرا این مواد خوراکی باعث آسیب رساندن به سلامتی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرادی افزود: ملاقات کنندگان باید از آوردن شیرینی و آب میوه‌های صنعتی اجتناب کنند و توصیه می‌شود در صورت تمایل از میوه‌های تازه و آب‌میوه طبیعی تازه استفاده کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه همچنین با بیان اینکه یکی از مشکلات اساسی بیمارستانها تعداد زیاد ملاقات کنندگان است، گفت: توصیه می‌شود مردم از ملاقات گروهی بپرهیزند و بدانند ترجیحاً حضور یک نفر به نمایندگی از هرخانواده کفایت می‌کند.

وی گفت: عیادت از بیمار یک سنت حسنه است، به شرطی که مزاحمتی برای کادر درمان و بیمار ایجاد نکند، در حالی که در بسیاری از بیمارستانها زمانی که پرستاران و پزشکان باید به بیماران رسیدگی کنند با حجم گسترده‌ای از همراهان و ملاقات کنندگان روبرو هستند که این امر موجب اختلال در درمان بیمار می‌شود.

مرادی اظهار کرد: از دیگر مواردی که عیادت کنندگان باید رعایت کنند این است که از آوردن کودکان به بیمارستان خودداری کنند، زیرا محیط بیمارستان یک محیط آلوده است و کودکان نیز حساس هستند و احتمال انتقال بیماری‌ها وجود دارد.

وی عنوان کرد: امیدوارم تغییر رویه‌ای در فرهنگ ملاقات از بیماران بوجود آید و عیادت‌ها را به زمان بهبودی در منزل بیمار موکول کنیم.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كرمانشاه بيمارستان شيريني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۴۳۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عجیب‌ترین دستور در یک استان؛ منشی‌های خانم ممنوع شدند!

به‌کارگیری منشی‌های زن در ادارات دولتی ممنوع شد.

به گزارش اقتصادآنلاین، استاندار کرمانشاه در جلسه اخیر شورای اداری این شهر از ممنوعیت بکارگیری منشی‌های زن خبر داد.

استاندار کرمانشاه در جلسه اخیر شورای اداری گفت: «بکار گیری منشی‌های خانم برای مدیران در ادارات و سازمان‌های دولتی ممنوع شد؛ طی دو هفته بایستی در سازمان‌ها و ادارات دولتی این امر به اجرا در آید.»

 

دیگر خبرها

  • انجام نخستین عمل رادیکال نفروکتومی در بیمارستان شهید بهشتی تفت
  • عکسی از عیادت رئیس دفتر رهبر انقلاب از آیت‌الله گرامی
  • ورود  ناپلی به بوشهر ممنوع شد
  • عجیب‌ترین دستور در یک استان؛ منشی‌های خانم ممنوع شدند!
  • اعزام بیمار قلبی از سلماس به ارومیه با بالگرد اورژانس هوایی
  • منشی زن در ادارات دولتی ممنوع شد
  • دستوری تازه در مورد استفاده از منشی های زن : «در ادارات دولتی ممنوع شد!»
  • ورود ناپلی و پست لارو از استان‌های دیگر به بوشهر ممنوع است
  • بکارگیری منشی‌های خانم در این استان ممنوع شد!
  • (تصاویر) بازرسی بدنی شرکت کنندگان در کنکور، قبل از ورود به جلسه آزمون